EVDE GEÇEN BİR PAZARIN ARDINDAN

Çok uzun zamandır ilk defa , bir pazar günü evdeydik. Amacımız, okuyamadıklarımızı okumak, izleyemediklerimizi izlemek ve yapamadıklarımızı yapmaktı. Sabah kahvaltıdan sonra ilk iş, lambam takıldı. Holü karanlık yapıp görüntüye doymaya çalıştık. Melisa " anne fare gibi bakıyorsun lambaya, öyle kafanı kaldırıp " dedi. " anneee, bak yine öyle bakıyorsun :) "  Ama durup bakılmayacak gibi mi ...

Evi toplayıp dekor değişikliği yapmak istedim, denizkabuklarım , çakıl taşlarım, kozalaklarım, bakırlarımın hepsini elden geçirdim. Kapları yıkandı, yerleri değişti.

Deniz kabuklarım...


Sevgili arkadaşım Didem, bana d.günü hediyesi olarak Frida & Diego kitabını almış. Nasıl sevindim anlatamam. Elimden hiç düşürmedim bugün. Heryerinden okumaya başladım. Aç gibi saldırdım kitaba.
Favori resimleri ve sadece bir yerini paylaşmak istedim sizinle.




Diego ! Frida seni gerçekten sevmiş.

 Dün, Kadıköy'de ki Eminönü iskelesinde ki , İstanbul kitapçısından aldığım İstanbul gravürlerinden en sevdiklerimden biri...

Yorumlar

Krnc dedi ki…
Frida Kahlo'nun hayatını uzun süre önce okumuş ve çok çok etkilenmiştim.
Kitabını okumamıştım ama,listeme onu da eklemeliyim,teşekkürler:)
Elifinelizi dedi ki…
Zeynepcim Lamban çok otantik, herzaman sevmişimdir yaydığı ışığı,
Pekte keyifli bir pazar olmuş , insanın eviyle uğraşması plates gibi filan :)
Özellikle çalışanlar için
Nihan Sarı dedi ki…
Zeynepcim,bu aralar ben de evimle çok uğraşıyorum,özellikle yastıklara gözüm takılıyor,az varmış gibi birkaç tane daha alsammı diyorum.Kahlo yaşadığı zamana göre cesur işler yapıp kafa tutabilen biri...
Noni dedi ki…
Ahhh ne güzel bir lamba bu Zeynep! Ben de aynen senin gibi gözümü alamazdım ;) İstanbul gravürüne de bayıldımmmm! Ben de istiyorum böyle birşey geldiğimde bir bakıyım en iyisi ;)
elif-kayra dedi ki…
lambaya bayıldım gerçekten çok güzel
2zannesi dedi ki…
Lamban çok hoş olmuş canım güle güle kullan..Bakılmayacak gibi de değil hanii...
Meyra dedi ki…
bu cici lambaya tabiki bakılır fare yada kedi hiç farketmez benim gözlerim baykuş gibi dikildi Zeynepcim;) çok cici, ahh birde deniz kabukları denizi özletti bana halaa tatile gidemeyen biri olaraktan:((
Didem Yazici dedi ki…
Bir erkeği Frida'nın sevdiği gibi çok sevmemeli bir kadın bence...
Lamba harika olmuş ! Güle güle kullanın :)
Yeşim dedi ki…
Çook verimli bir Pazar günü olmuş :)
Lamba yanınca muhteşem olmuş,bakılmayacak gibi değil.Maşallah diyelim...
Kitap da çok güzel bir hediye,hem oku , hem seyret değil mi?
Deniz kabukların da benimki gibi , insana huzur veriyorlar...
Nihan Sarı dedi ki…
zeyneeeep facebook sayfana bakar mısınnnn
Çılgın Mevdoş dedi ki…
LAMBA ÇOK HOŞ MİDYE KABUKLARI HEPSİNDEN GÜZEL KİTABA BAYILDIM FİLMİNİ İZLEMİŞTİM AMERİKADA .SAĞ KOLDA GÖREMEDİM GENDİMİ BANA UĞRUYORSUN AMA
Buket dedi ki…
ne kadar güzel bir lamba almışın zeynep.ben zaten böyle lambalara bayılırım.bakalım su kabağından böyle birşey yapmaya çalışacağım ama tembellikten başlayamıyorum.ev de zaman geçeirmek her zaman şifadır.ama iş yapmayacaksın, sana keyif veren işlerle uğraşacaksın.işte ben de 3 gündür bu moddayım :))
Syhn dedi ki…
böyle pazar a can kurban :)
Nedret dedi ki…
Bu lambaları çok seviyorum ben de. Ancak almaktan ziyade ''nasıl yaparım'' derdindeyim:))) Çok güzel.Gülegüle kullanın, bol bol bakın fare gibi:)))
Nedret hn. bence kapalıçarşı keyfi yapın, bir küçük lamba alın, o modelden çöze çöze yaparsınız .

Syhn, kışın her pazar böyle geçsin, ama yazın dışarlarda olalım di mi ama.

Buketçim, evde birkaç gün kalmaya benimde çok ihtiyacım var ama olmuyor.

Çılgın hn. Ben sizi hep izlemedeyim. Sağ kolda varsınız hep. çok doğalsınız çoooookk. sizin özelliğiniz bu.. :)

Natalicim, huzur versin, herşey huzur versin... oturup tek tek kabuklara bakmak istiyorum ama vakit yok.
yeşimcim, verimli ve dinlendirici bir gün oldu.

didemcim, çok sevmek, kendini tutmadan sevmek ruhun için gerekli bir şey ama, pişman ettirirler diye hep korku oluyor..

Meyracım, tez zamanda gidersin inşallah. Lambamızda sürekli yanıyor. gözümü hiç alamıyorum

2zannesi,ikizlerin çok tatlı.

Elif-kayra; hoş geldin :)

noni, çok çeşit var. karar veremiyorsun alırken, bence ilk önce internet sitesinden seçim yap. ben 2-3 post önce paylaşmıştım, alışverişi yaptığım dükkanın web sayfasını.

Nihancim , senden adres bekliyorum...

Elifcim, otantik seyler bu aralar benı kendıne cok cekıyor.

Krnc; filmini de öneririm. çok güzel ve etkileyici. Selma Hayek oynuyor.

Popüler Yayınlar