30 Temmuz 2011 Cumartesi

SICAK BİR HAFTANIN ARDINDAN

İlk defa bu kadar ara verdim sanırım yazmaya. Ne televizyon ne internet vardı bu hafta hayatımda. Sıcak çok yoruyor. Akşamları hemen uyumak istiyorum. Hiç direnmiyorum. Birkaç sayfa okuduktan sonra , sıcakla hiç mücadele etmeden, uykumda gelmişken, başımı yastığa koyar koymaz uyuya kalıyorum ve sabahta gözlerimi zor açıyorum. Sanırım işyerinde ki klima ile 20 derecelerde yaşayıp, sonra da sıcakla buluşunca , vücut haşat oluyor. Bazen ısınmak için çay içmiyor değilim . Artık siz anlayın... Bu duruma bir çözüm yok, çünkü beyler, kışın ve baharda ne giyorlarsa aynen devam...




Bu hafta arası, Melisa'yı bir akşam karşımızda ki okulun bahçesine basket oynamaya çıkardım. Sevgili arkadaşı Erdinçle :)  Arada bisiklete binmeye de götürüyorum. Yarım saat ayakta zor durdum. Akşamın 9'unda ki sıcak bile bitmeme seyirci oldu. Sıkıntıdan ne yapacağımı şaşıran ben, fotoğraf makinemi çıkarıp, 100 'ün üzerinde fotoğraf çektim. Bazıları...


Fotoğraflar karanlık olmasına rağmen hoşuma gitti.






Gözlerimi zor açık tutuyorum, uyumaya gidiyorum. Biriken blog yazılarının olması da heyecan verici, birkaç gündür okuyamadığım yazıları , yarına dolu dolu okuyacağım. Herkese keyifli pazarlar diliyorum.

7 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim fotoğrafların çok sanatsal olmuş,harikasın!
Sıcaklardan bunalıyoruz ama klima çok tehlikeli , işin zormuş.
Kendine dikkat et , tedbirli davran içerde hırka giy , dışarıda çıkar , bence :)

laleninbahcesi dedi ki...

ben fotolara aşık oldum...Batı yakasının hikayesi diye bir film vardı...onu hatırlattı nedense.
Dün gece sıcakla mücadeleyi bırakıp, klima latında battaniye ile uyudum... Hep derim yaz mevsimi iki hafta biz tatildeyken olmalı))
Sevgimle

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim meraktaydım artık :(
sıcak hepimizi bezdirdi doğrusu .
resimlerde çok hoş bence

Küçük köyün dünyası dedi ki...

Fotoğraflar mükemmel.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Fotoğrafları bende çok seve seve çektim , karanlık olmasına rağmen sevdim. cok baska yerlere goturuyor.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

kucuk koyun dunyası. hosgeldın. blog ısmın cok ılgımı cektı. blogunu zıyaret ettım. nerelerde yasıyorsun, hangı koydesın cok merak ettım. emınım kı dıger arkadaslarda merak eder. fotograflarını cok begendım. blogunu ızlemeye alacaktım. ama blog ızle kısmını bulamadım.
sevgıler

Adsız dedi ki...

Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally - taking time and actual effort to make a very good article… but what can I say… I procrastinate alot and by no means seem to get something done.