KİRAZ SİZE NE HATIRLATIYOR...

Akçakese müdavimi Melisa, yüzmenin dışında artık kumla oynayacağına,  sürekli ağzı dolu bir şekilde şezlongda uzanıyor.                                  
      Özellikle çift kirazlar seçilir kulağa özenle yaklaştırılıp, küpe yapılır.


Sonra bir çırpıda hepsi aynı anda ağza atılır.
               
    Bu haftasonu neredeyse kirazla beslendi. Yanaklar kiraz dolu. Bikinimizde eşlik ediyor.
kirazlar bittikçe kasesini doldurttu.... anneeee kiraz.... anneeee kiraz...

Yorumlar

hüznün tadı dedi ki…
Bikinisini sevsinler onun.
YaşamPINARIM... dedi ki…
kiraz = küpe
ama biraz büyüdükçe "kiraz zayıflatır" söylemlerini duyunca küpe anıma yenisi eklendi :)
cok cici... =))

http://pinaryasampinarimmm.blogspot.com/
Melisa gittikçe güzelleşiyor,haberin olsun Zeynepcim:)))
Bikini de çok yakışmış plaj güzeline...
Sihirli Günce dedi ki…
Kiraz'ı Peri'de çok sever.Kulağa takılıp küpe yapılması daha da cazip kılıyor sanırım:)))
Didem Yazici dedi ki…
Kiraz dudaklı Melisa :)
Çok güzel fotoğraflar olmuş Zeynepcim :)
colette dedi ki…
Sevgili Melisa kirazı ben de çok severim. Keşke ben de çocuk olsam da doyasıya yiyebilsem. Benim yerime de afiyetle ye ve yarasın güzelim !
Çılgın Mevdoş dedi ki…
afiyet olsun pek tatlıyız darısı benim torunlara diyorum
Meyra dedi ki…
kiraz diyince tabiki kulağıma taktığım küpeli dönemlerim geliyor:)) işte Melissada aynı zevki yaşamış ve tadmış yarasın güzelliğine ve minik bedenine...
MAVİANNE dedi ki…
kirazlı kız ne de güzelsin öyle
keyifli tatiller diliyorum
pofiş♥ dedi ki…
zeynepcim merhaba bu hafta sonu buraya gitmeyi planlıyoruz ama kafamızda bazı soru işaretleri var beni aydınlatabilirsen çok mutlu olurum:)
sana güvenerek gitmeyi planlıyoruz:)
dus&sezlong filan merak ediyorum da:)

pofidiksekerim.gmail.com
Bugday Tanesi dedi ki…
Kırmızıya ve kirazlı güzele bayıldım :)

Popüler Yayınlar