NATAŞA / ÖYKÜLER

Elif Şafak'ın Aşkını bitirdim. Hiç bitsin istemedim. Aşk'ın ne demek olduğunu kitabın sonuna doğru , zincirleme bütünleşen bir olgu içinde anlayabiliyorsunuz. Çünkü kitabın sonunda aşık oluyorsunuz.
Dünya'ya hayata , genele , bütüne, olaylara, insanlara, ayrıntıya bakış açım değişti. Mevlana ve Şems'le ilgili sanırım başka kitaplarda var , onları bulup okumak istiyorum.


Geçen ay, 1,5 TL 'ye bulup aldığım kitaplardan birine başladım. Bu kitapta çok güzel. Bir Rus yahudisi ailenin, Kanada'ya göç etmesi, alışmasını , uyum sağlamasını, mücadeleleri bütününü anlatıyor öyküler halinde. Yazar bu ailenin oğlu. Kitapta 7 öykü var. Okurken sanki blogda bir yazı , bir anı okuyorum. Olayları o kadar güzel tanımlamış ki. Yaşamaya başladıkları yabancı ülke'de , yeni kimlikleri oluşurken, başlarına gelen en unutulmaz anılarını paylaşıyor bizlerle. Hepsini bir çırpıda okumak istiyorum. Bu arada blog yazılarını okumayı ihmal ettim, bu kitap yüzünden. Okusam da yorum yazamıyorum.


Bunlar da haftasonu  D&R 'dan aldığım, indirimli Can yayınları kitapları. İkisi de , biraz müstehcen konular içeriyor gerçi , ama farklı yaşamlar okumak hoşuma gidiyor.
Unutmadan söyleyeyim. Okuduğum ya da okuyacağım her kitabı , okumak isteyenle paylaşmaya hazırım. Yaşasın kitap kardeşliği..........

Bu minikte geçen haftalarda aramıza katılmıştı. Arap saçı. Büyüyüp serpilmesini dört gözle bekliyorum.

Yorumlar

laleninbahcesi dedi ki…
Kimya Hatun'u okumuşmuydunuz. İranlı bir yazardan , bir başka bakış açısı... Mevalana'nın özel hayatı gibi sanki.
Ahmet Ümit'in Bab-ı Esrar ve Aşk aynı zamanda çıktı. İkisinde de Mevlana ve Şems'den izler var...İkisini art arda okumak bana çok ilginç gelmişti.

Bir zamanlar benimde arapsaçım vardı. Çıtır çıtır yapraklarına bayılırdım.

Keyifli okumalar
Zeynepcim kitaplara kaptırmışsın kendini,çok sevindim...Okudukça paylaş.
Benim de okuyacak kitaplarım birikti ve ben de aldım indirimli kitaplardan .Ben de hazırım kitap kardeşliğine...;)
Buket dedi ki…
zeynepcm, aşk herkeste böyle duygular uyandıran, insanı geliştiren bir kitap.e.şafak çok güzel yazmış.h.miller zaten böyledir, bazı kitaplarında bazı bölümler yasaklanmıştır geçmişte.ama önemli yazardır okumak gerekli.
Didem Yazici dedi ki…
Ahmet Ümit'in Bab-ı Esrar kitabıda çok güzeldi Zeynepcim. Ben sana kitap kardeşliğinde onu da veririm :)
Meyra dedi ki…
ahh bu kitap paylaşım postları yokmu nasıl okunası ve merak edilesi oluyor..Öğle arası D&R a gidip can yayınlarından edinmeyi düşünüyorum..Zeynepcim okudukça paylaş bence, hem ben yazın hiç kitap okuyamam gıpta ediyorum okuyanlara:) sadece tatilde okuyabiliyorum kumsalda bir çırpıda bitiveriyor:)
tarchin dedi ki…
Nataşa'yı merak ettim.. Yıllarca Moskova'da yaşadım ve bu tür öyküleri pek çok defa dinledim onlardan. Bulabilirsem mutlaka okuyacağım. teşekkürler :) bu arada izninizle blogunuzu izlemeye aldım :)
Sevgili lale hn.
Ahmet ümit'in kitabını yakın zamanda okuyacağım. Kimya'yı da edinmek istiyorum . tskler

Natalicim, şu an yeni bir kitaba başladım.:) Onu da paylaşıcam yakında.

Buketçim, ama herkeste aynı duyguları uyandırmıyor, herkes etkilenmiyor. .

didemcim, teşekkür ederim. Bekliyorum :)

Meyraa, aldın mı can kitaplarından...


Tarchin, merhaba. tanıştığımıza çok memnun oldum. tarçın ismini çok severim. Tarçın adında bir kedim vardı. bende izninle senin bloglarını izlemeye aldım.
Bu arada kitap kardeşi olabiliriz. Bana adresini verirsen , sana okuman için NATAŞA'yı hemen kargo yapabilirim...sen de grubumuza katılmış olursun.
sevgiler.
Meyra dedi ki…
aldım canım hemde harika kitaplar aldım ama okumaya başlamadım henüz:)) sayende çok tşkler beni motive ettin almaya sıra okumaya geçmede;)

Popüler Yayınlar