17 Ağustos 2011 Çarşamba

KOLYEM GELDİ ve KİTAP KARDEŞLİĞİ


Kendime pasaj'dan bir kolye aldım. Bu kolye öyle sıradan bir kolye değil.
Sevgili Natali'nin (http://www.pasaj.com/dukkan/nathalie) kendi zevkiyle yaptığı, sevgisini, ruhunu kattığı, elinin izinin, neminin geçtiği bir kolye. Çok severek aldım, hemen kullanmaya başladım. Cam boncuklu.

Natali'den gelen kutunun içinde, kitap kardeşliğinden geri dönen kitaplarım ve yine Natali'nin okumam için gönderdiği ilgimi çekeceğini düşündüğü kitaplar.  Masumiyet Müzesinden sonra, Orhan Pamuk'un İstanbul'unun iyi gideceğini düşünmüştük.
ve tabii ki yine saplantılı bir aşk hikayesi.


Kutudan diğer bir süpriz de, hediye olarak gelen mevlana kolyesi. Natali , Mevlana ile yazımı okuduktan sonra, bana ne kadar iyi geldiğini, sevdiğimi gördükten sonra bana göndermek istemiş.  Artık sırada  semazenleri yakından görmek ve danslarını izlemek var. En kısa sürede...



Yorgun ben... en az yorgun gözüktüğüm fotoğraf , şimdi çektim 24 tanenin arasından seçtim...
(Bu yüzden yorgunum, duramıyorum çünkü .)

31 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim onore etmişsin beni ...teşekkür ederim.O güzel boynuna iki kolye de çok yakışmış:))Sevgiyle,sağlıkla kullan!
Kitapları da seveceğini düşünüyorum,rahat rahat oku,uzun süre kalabilirler:)
Bu arada son foton için 24 tane çektim , demişsin...güldürdün beni yine:)))Çok güzel çıkmışsın sen yorgun da olsan güzelsin canım arkadaşım...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Natalicim, yenilerini bekliyorum dört gözle... Her takı bu kadar güzel durmuyor.
evet fotoğrafları çekerken, neler yaşadım bir bilsen :))

Buket dedi ki...

Zeynep, natali ne kadar düşünceli, ne kadar iyi bir arkadaş değil mi? hediyelerini güle güle kullan canım ..

cafenoHut dedi ki...

Bir kere hiç de yorgun gözükmüyorsun, aksine çok hoşsun...Gözlerinin içi gülüyor ne güzel. Kolye de çook yakışmış Natalinin ellerine sağlık diğer cam kolye de harika...

Ne güzelmiş şu blog alemi:)

Selin Ergeçer dedi ki...

canım kolyeye bayıldım güle güle kullan :)

Sitare dedi ki...

yorgun ama güzelsin.kolyeler,kitaplar n ekadar hoş.duygu dünyamız hep böyle yoğun kalsın hiç yaşlanmasın ruhumuz.

Didem Yazici dedi ki...

Bende o cam kolyeyi almak istemiştim ama sen önce davranmışsın Zeynepcim :) Natali benim içinde yapar mı acaba ???
Semazen kolyende çok güzel, sen zaten çok güzelsin :) Kitaplarınıda keyifle okumanı diliyorum.

Deli Anne dedi ki...

Ohh maşallah. Güel güle keyifle kullan Zeynep'im.. bir zamanlar taa öğrenciyken bir kolyem vardı, onu hatırlattı bana ilk kolye. Sarmallıydı metal böyle. Çok severdim. Lakin çalındı:(

Zaten ben sarmalı çok sveerim. İkonu mu da sarmal yaptım bu sebeple.

Bugday Tanesi dedi ki...

Kitap kardeşliği güzelmiş. Ve diğer tüm güzellikler de güzelmiş :)

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim güle güle kullan Natali içinde senin içinde anlamlı olmuş . Sizin bu kardeşliğiniz bana yaşama sevinci veriyor çok iyi geliyor. Ama ben hala bu kardeşliğe layık olamadım :(
şu tutukluk sebebini öyle merak ediyorum ki . En kısa zamandan bu moddan kurtulup bu güzelliklere dahil olmak ümidiyle :)

sufi dedi ki...

O boncuklar o boyna gelip yerleşmek için ne tür yolculuklardan geçtiler kimbilir? güle güle kullan uğur getirsinler hayatına.tontini.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

merhaba buket,
evet onun gibi bir arkadaşım oldugu ıcın çok sanslıyım. cok sey paylastık sımdıye kadar, yıne devam....

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

nohutcum. gecenın kacıydı hatırlamıyorum. o saatte delı gulusuyle , gozlerı uykusuzluktan donmus bırı olarak, kendımın fotograflarını cekerken, arka plandanda " normal degılsın sen :)" fon cumlelerı ısıtıyordum.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Didemcim, Natali senin icinde yapar tabii.
senın guzellıgın :)
sevgiler

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

elifcim, bende senin gibiydim bir ara. elimin altında yığınla kitap vardı. ama okuyamazdım.
gecicek merak etme.
sen şimdi yaratıcılık dönemindesin ;)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Buğday tanesi, sende bu kardeşliğe katılabilirsin istersen. Natalinin ve benim blogumda, okunan kitaplar listesi var. okumak istediklerin varsa, hemen uçuralım sana.

sevgiler.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

selincim, bende çok sevdim,

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

sitare,

bu duygu yoğunluğu olmasa ben zor yaşarım herhalde :) karın tokluğundan önce, duygu tokluğu önemli benim için.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

deli annem, seni o günlere götürmüşüm ne güzel. demek sarmal seviyorsun sen. aklımda bulunsun :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sufi, çok güzel yakaladın. ben işte, o geçtiği yolları, nelere dokunup değdiğin, hangi enerjilerden, hangi soluklardan geçtiğini merak ederim. Ama bu arkadaşımından geldiyse, hepsi gözümde canlanır. ondan bana en güzel hatıra..

Noni dedi ki...

Kolyelerini güle güle kullan Zeynep, fotoğrafta gayet güzel çıkmışsın hiç yorgun durmuyorsun ki senin gözlerin yeter zaten ;)
Bu arada kitap kardeşliğinizi de kıskandım :)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Hediyeler kolyeler harika iyi günlerde sağlıkla kullan .

tülin dedi ki...

Güzellikler çok yakışmış güzel gözlüye.
Gönderen ayrı güzel,takan ayrı...Ne diyeyim?

E S M İ R dedi ki...

Kolyelerin her biri çok güzel, güle güle kullanın..size uğur getirmesi dileklerimle...

New York'tan dedi ki...

Cok sIk kolyen gule gule kullan dun bizde kuzenle gezerken ona benzer bir kolye aldik bu sene camlar moda galiba :))

laleninbahcesi dedi ki...

güle güle kullanın kolyenizi ve keyifle okuyun kitabınızı...
Ben rüyanızı, bir gün karşılıklı kahve içip gerçekten de sımsıkı kucaklaşacağımıza yordum...

Sevgilerimle

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Noni, sen da katılabilirsin kitap kardeşliğimize. tsk ederim, senin gözlerin daha bir güzel.
sevgiler

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sevgili çılgın hn. Ve Tülin tsk ederim. Bu aralar gece yatarkende çıkarmıyorum kolyemi.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Esmir, çok sevdiğim herşey bana uğur getiriyor. tsk ederim.

New York ' çok şirinler di mi, başka camlarda istiyorum. kapalıçarşıda çok vardı. bakalım ilk fırsatta .

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Lale hn. Rüyayı bende sizin gibi yordum. çeken birşey var beni bu kadar ki, rüyama girdiniz.
sevgiler.

Eren dedi ki...

Güle güle kullanın kolyeleriniz çok şık, size de çok yakışmış:) Kitaplarınız da çok güzel, onları da güle güle okuyun:)