29 Ağustos 2011 Pazartesi

SİZ SON İFTAR YEMEĞİNİ BEKLERKEN...

Siz , Ramazan'ın son iftar yemeğini beklerken, hazırlanma telaşı içindeyken, misafirlerinizi ağırlarken, ailenizle sohbet edip sofranızı hazırlarken, yarının programını düşünürken, konuşurken programlarken, ocakların altını açıp ya da kapatıp, çayınızı ocağa koyarken, televizyonda ki iftar programını dinleyip, dualara amin derken, yarını bayram sevinciyle beklerken, ben sahilde adalara karşı, sizlere, bugünün anısına gün batımını fotoğrafladım.
100'e yakın fotoğraf çektim, bu kadarını seçebildim. Daha azaltamadım....

Bir hikaye gibi devam ediyordu çünkü...

Büyükada, Heybeliada, Burgazada, Kınalıada, Sedef adası, Yassı ada, Sivri ada hepsinin selamını getirdim size...

Güneşin batışına bir kere daha tanık olduk.

Sevdiklerimiz yanımızda, anılarımızla yaşattıklarımız gönlümüzde...





Hepinize mutlu bayramlar, güzelliklerle anacağınız bir bayram olması dileğiyle...

17 yorum:

thalassapolis dedi ki...

Çok güzeller hele blogun arka fonu ile ne kadar uyumlu olmuş şahaneler
Sevgiler Mutlu bayramlar :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Fotoğraflar muhteşem olmuş ,bak bak doyamadım...Murata da gösterdim o da çok beğendi,tebrik ederiz seni:)

Leylak Dalı dedi ki...

Müthiş, çok beğendim. Gören gözüne, deklanşöre basan eline sağlık.
Bayramın kutlu olsun, sevgiler...

Banuca dedi ki...

Her günün böylesine güzelliklerle dolu olduğu nice bayramlara :)

mon clementier dedi ki...

cok guzeller ellerine saglik
iyi bayramlar:)

inci çiçeği dedi ki...

mutlu bayramlar, resimler muhteşem gözlerini kıskandım vallahi manzarayı kendi gözlerimle görmeyi ne çok isterdim:)))

Didem Yazici dedi ki...

Zafer bayrami ve Ramazan bayraminiz kutlu olsun Zeynepcim :) fotograflarin cok guzel !

tülin dedi ki...

Güzel bir bayram hediyesi gibi fotoğrafların.
Teşekkürler ve mutlu bayramlar canım.

serrose dedi ki...

ben bayildim bu fotograflara
iyi bayramlar

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Serrose, Ben de bu sefer çok sevdim bu fotoğrafları, gün batımının çok resmini yapmıştım, ama ilk defa bu kadar gözlemleyip fotoğrafladım.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

thalassapolis; ben çok fazla fon değiştiriyorum aslında. ilk defa bu kadar uzun sürdü. tskler. iyi bayramlar.

Tülincim, tesekkur ederim. Benim içinde bu manzaranın karşısında durmak, bayram hediyesi gibiydi.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Natalicim, amatörce bu kadar çıkıyor. Aslında bu manzaranın karşısında resim yapmak vardı, ama napalım, artık bu fotoğraflardan bakar yaparım. selamlar Murata.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sevgili Leylak dalı, beğenmenize sevindim, çok teşekkür ederim, iyi bayramlar size de.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sevgili Banuca, Her gün keşke bu manzarayı görmek imkanı olsa, ama her zaman vakit ayıramıyoruz. Mesela bu akşamda sahildeydik, gün battıktan sonra. Bu sefer de ayla dans ettik.

Sevgili mon clementier;tsk ederim, size de buradan selamlar, iyi bayramlar.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

İnci çiçeği, gün batmadan evvel, sahile inmenizi tavsiye edeyim o zaman size. AAA.. pardon, İstanbul'da mısınız. Yanlışlık olmasın.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Didemcim,

Teşekkürler güzel dileklerin için, hep birlikte uzun yıllar, bayramlarımız olur inşallah.
sevgiler.

okuyan dedi ki...

Öncelikle geçmiş bayramınız kutlu olsun.
Fotoğraflar muhteşem. Çok keyif aldım bakarken. Teşekkür ederim.
Sedef Adasından sevgilerimle.