16 Ağustos 2011 Salı

YENİ HEDİYELERİM....


Bu bardakları bana arkadaşım Didem hediye etti. Artık kullanılmayan, ama atılmaya da kıyılamıyan, değerlendirilmeyi isteyen, değerlendirme heveslisinin eline geçmiş ve kalemlik olarak değerlendirilen bardaklar. Çok şanslılar. Taaa nerelerden gelmişler, İstanbul'da bir evin çatı katında bir atölyede yerlerini almışlar. Budapeşte'den, Roma'dan, Prag'tan, Almanya'dan, Texas'tan, Viyana'dan gelmişler. İçlerine şimdilik gelişi güzel kalemlerimi yerleştirdim. Onlarda mutlu bende.


Bunlar da İtalya'ya iş seyahetine giden bir arkadaşıma ısmarladım, magnet ve maske.

13 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Bu bardaklara kıyılır mı?çok güzel değerlenmiş,hepsi birbirinden güzel!
Maske ve magnet de harika...
Güle güle kullan Zeynepcim:)

E S M İ R dedi ki...

Gelen hediyeler doğru adreste yerlerini almışlar herbiri çok güzel!hele ki düşününce; kimbilir ne çok hikayeleri vardır bu porselen fincanların!.yorumu yazarken aklıma geldi...

onlara dair hikayeler kurgulamak hoş olurdu hani!..ya birde şimdiki mekanında!..:)o birbirinden renkli kalemlerle kimbilir ne güzel tasarımlara ev sahipliği ve de şahitliği yapacak bu bardaklar...:))tüm hediyelerinizi güle güle kullanın...

Elifinelizi dedi ki...

hediyelerin ne güzeller :)
maskede , magnet te çok sevimli .
Bende kupalarımı kalemlik olarak kullanıyorum . Çok anlamlı oluyor baktıkça , oralara gidiyorsun çalışırken :)

cafenoHut dedi ki...

Güle güle kullan, hepsi çok hoş, kupalara bayıldım. Bende eskiden her gittiğim yerden alırdım ama şimdilerde çok yer kaplıyor diye almamaya başladım. Ama kalemlik olarak harika olmuşlar.

laleninbahcesi dedi ki...

hepsi de çok güzel...Ben de İther gittiğim yerden magnet alırım mutlaka...Bana da rakadaşım İtalyadan mask getirmişti..

Buket dedi ki...

ne kadar şanslısın, biryerlere giden dolu arkadaş ve seni düşünmeleri...

tülin dedi ki...

Kıymet bilene gidince,vermek kayıp değil ki.
Güle güle kullan Zeynep.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Tülincim, hep böyleyim , hep değerlendirme peşindeyim.

Buketcim, birazda istemem lazım, yoksa bıktılar getirmek istemiyorlar :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sevgili Lale hn. MAgnet bende de hastalık. Buzdolabının üstü bitti, kombinin üzerindeyiz. o da dolarsa, magnet için metal bir pano almayayı düşünüyorum.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

nohutcum, benimde öyle birkaç kupalar var, eskidi ama yine kullanmak istiyorum.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Elifcim, ne güzel. senle aynı seyı dusunmusuz.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

sevgili Esmir, daha elime alır almaz kurgulamaya başlıyorum zaten. her birinin nasıl bir dükkanda satıldığından başlıyorum mesela. nelere şahit oldular. nelere şahit olucaklar.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

natalicim, bende müzecilik ruhu olduğu sürece, hem eskileri atmayacağım, hemde eskileri toplayıp değerlendireceğim, bir şekilde galiba.