2011 SANAT FUARINA KATILIYORUM !!!!!!!

Çok mutlu bir olayımı paylaşacağım.

Sene başından beri birkaç sergi için katılım davetiyesi alıyordum, ve bir katalog ... Bu sergilerden bir tanesi, daha evvel karma sergisine de katıldığım, Çekirdek Sanat grubuna aitti. Bu sergilere katılım için, içimde  heves olmadığı ve resim yapmak için motive olamadığımdan , hiç düşünmemiştim. Hatta en son 3. kişisel sergim Ayvalıktaydı, açılışına gitmeyip, tatile gitmiştim. Hocam başında durmuştu ve yine en son katıldığım Çekirdek Sanat karma sergisinin açılışına da kar yağıyor diye gitmemiştim. İşe ne denli kendimi kaptırıp gitmişim , ne denli kendim için birşeyler yapmayı unutmuşum şimdi daha iyi anlıyorum.

SESAN KATALOG 2011

Geçen sene katıldığım Sesan ( serbest sanatçılar) grubu, katalog için cevap vermeyince, geçen haftalarda akşam üzeri aramışlardı. "Katalog bu gece matbaaya girecek, biz de hazırlıkları bitirmek üzereyiz, katılmak istiyorsanız, sizi de bekleyelim" dediler. Ben de önce olmaz , çünkü resimlerin fotoğraflarını bulamam dedim. Israrla, sabaha kadar çalışacağız, bir özgeçmiş ve fotoğrafladığınız resimlerinizi bekliyoruz dediler. Kabul ettim. Hatta o gece 12 gibi işim bittikten sonra yerimden kalktım, ağır ağır atölyeme çıkıp fotoğrafları çok da itina göstermeden çektim. İçimin feri sönmüş sanki. Sonra maille gönderdim, aldıklarına dair cevap geldi, bende bu arada maillerime bakıyorum. Hazır fotoğraf çekmişim ya......
Çekirdek Sanatın , Sanat fuarıyla ilgili katılım davetiyesini gördüm. Allahım, bir rüya aslında, ama ya gerçek olursa. Bütün hazırlıklar da tamken, geç kalınmışlığa dair bir özür mesajıyla birlikte ilettim mailimi.

SESAN KATALOG 2011

Cuma günü Sesan kataloğu geldi, heyecanla kataloğu incelerken, şirkette ki arkadaşlarımla katalog ve resim üzerine sohbet ederken, bir mail geldi.

Çekirdek Sanattan !
Yalnız ben maili bir- iki okudum anlamadım.  3. defa okurken, yoksa, yoksa... Anladığım katılımı kabul etmişler mi... Bir kere dahaydı sanırım , okudum . Evet ! 127 kişiden 8 kişi seçmişler. 1-3 kişi daha düşünüyorlarmış. Bende şartları kabul edersem, katılımımı onaylayacaklarını yazmışlar. Heyecandan kendimi o kadar sıkmışım ki halen boyun kaslarım acıyor :) Hemen telefon açtım, karşıma sahibi Tuncay Takmaz çıktı. Benim, resimlerini de çok beğendiğim bir ressam. Tarzını çok beğenirim. Renklerimiz uyuşur. Resimlerimin istediği gibi bir ölçüye sahip olmadığını , 20 cm gibi bir farkı olduğunu söyledim. En yakın olan 4 tanesini gönderdim ve eğer beğenirse bunlardan biriyle katılım ya da yeni bir tane istenilen ölçüde yapabileceğimi söyledim.  Ama gönderdiklerimden seçti.

Yani..... Sanat Fuarına , Çekirdek Sanatla birlikte katılıyorum. Hani şu büyük Sanat  fuarına. Hani tüm büyük galerilerin, büyük ressamların, uluslararası galerilerin katıldığı fuara. Benim için ucubucağı olmayan bir servettir Sanat fuarı. Her sene ziyaret edip, her resmin önünde dakikalarımı harcayıp, resmini çok beğendiğim ressamlarla tanışıp sohbet ettiğim bir ziyarettir, ve her sene de , ya ben... Nasıl katılabilirim diyip, imkansız görürdüm. 12- 20 kasım tarihleri arasında olucak.

Çok heyecanlıyım çok...

Dün gece atölyemde çalışmaya başladım. Tüm eskizlerimi çıkarıp, boş tuvallerimle buluşturmaya başladım. Umarım bu olay beni uzun süre motive eder ve bir daha motivasyona hiç ihtiyacım olmaz.

Yorumlar

okuyan dedi ki…
böylesi güzel resimler ortaya çıkaran sınırsız hayal gücün ve zengin iç dünyan varken motive olmayı bekleme lütfen:))
resimleri yerinde izlemeyi ve hissettirdikleriyle hayallere dalmayı çok arzu ederdim...
gönülden tebrik ederim... aynı heyecan ve mutluluğu içimde hissettim...
sevgilerimle...
Burcu dedi ki…
canım Zeynep güzel ruhlu arkadaşım çok mutlu oldum senin adına çok sevindim daha çok kendine zaman ayıracağın için hem de :) başarıların devamı olur inşallah çok güzel bir fırsat ve büyük şans :) hadi bakalım kolay gelsin sevgiler...
colette dedi ki…
Zeynepciğim kutlarım seni,gerçekten çok büyük bir başarı kendinle ne kadar gurur duysan azdır. Biz de seninle gurur duyuyoruz ,başarılarının devamını diliyoruz. Sevgiler...
Çok güzel bir haber! Başarılarınızın devamını diliyorum.
Tuna dedi ki…
Zeynepcim ,seni gönülden kutluyorum.Elinden çıkacak yeni güzellikleri merakla bekliyorum.İlham perilerin daima omuzlarında olsun.Devamını dilerim.Sevgiler.
Leylak Dalı dedi ki…
Zeynepcim nasıl sevindim anlatamam, kutluyorum. Daha nice başarılara imza atman dileğiyle sevgiyle kucaklıyorum...
Özlem Öztürk dedi ki…
Zeynep, ne güzel bir haber vemişsin bizlere:))) Seni yürekten kutluyor ve daha nice fuarlar diliyorum sana:) Sevgiler
parıldayan çiçek dedi ki…
Tebrik ederim.Sizin adınıza çok sevindim.Başarılarınızla birlikte yeni çalışmalarınız için şimdiden kutluyorum.
tülin dedi ki…
Ne güzel.Hem senin adına,hem kendi adıma çok sevindim.
Kendi adıma niye mi?E,seni tanımış olmak,sevincini coşkunu yüreğimde hisetmek az şey mi?
Tebrik ederim canım.İçimden bir ses ''bu başlangıç daha''.Diyor. :)
hüznün tadı dedi ki…
Senin adına nasıl sevindim bilemezsin..."Aaa o ressam mı? Biz onla tanışıyoruz." diye hava atacağımız günler yakındır inşallah.
Zeynepcim , ne kadar mutlu olduğunu biliyorum , bu sevincini paylaştığın ilk kişilerden biri olduğum için ben de çok mutluyum,inan kendim katılmış kadar oldum.
Bu habere en çok da motive olmana yardımcı olduğu için çok seviniyorum.Böylece yakında yeni çalışmalarını da göreceğiz demektir:)
Şimdi sabırsızlıkla Sanat Fuarını ziyaret etmeyi bekliyorum...

Sevincin,heyecanın hiç sönmesin canım arkadaşım!
Buket dedi ki…
zeynep , ne kadar mutlu edici bir olay..seni kutluyorum. seni güzelce motive eder bu bence.işllh biz de ziyaret ederiz..
Elifinelizi dedi ki…
süperrr bir haber , tebrikler canım
seni motive etmesine ne denli sevindim anlatamam . bizede kısmet olur inşallah senin resimlerinin önünde dakikalarımızı geçirmek .
Aslı dedi ki…
Öyle sevindimki bu güzel habere... Her şey istediginiz gibi olsun ve bizlerde görelim inşallah :)
Ayla dedi ki…
Tebrik ederim, çok gurur verici bir olay ve çok özel bir yetenek.Başarılar dilerim...
Eren dedi ki…
Çok tebrik ederim, gerçekten çok güzel eserleriniz, inşallah serginize de geliriz:)
Yeşim dedi ki…
Canımm çok mutlu oldum ve gurur duydum :) tebrik ederim. Daha büyük başarılarının başlangıcı olsun bu sergi :)
Hülya dedi ki…
Bu kadar güzel resimlerin bu fuara katılmaması büyük bir hata olurdu. başarıların devamını diliyorum. yolunuzun açık olsun :)sevgiler..
Aycan dedi ki…
Canım, valla senin yerine ben heyecanladım şimdi.İnan çok mutlu oldum.Başarın hep daim olsun.Ayrıca resimlerıne ayrıca bayıldım.Öpüyorum seni.
thalassapolis dedi ki…
Sevgili Zeynep müthiş bir haber çok mutlu oldum başarılarının devamı dileği ile
Sevgiler...
cafenoHut dedi ki…
Şimdi okudum bu olanları. Ne mutluluk verici, ne motive edici ne de gurur okşayıcı birşey. Üretmek ve ürettiğinin beğenilmesi kadar haz verici birşey yok bence bu dünyada..
Belki sergide tanışırız.:) Çok görmek istiyorum tüm çalışmaları...
Senin adına çok mutlu oldum..
CEPAYNASI dedi ki…
öyle sevindim ki...
nice sergilere:)
laleninbahcesi dedi ki…
dün gece bu yazıya o kadar yorum göndermeye uğraştım ki anlatamam... Sergiyi gezmeyi çok ama çok isterim...Tebrik ediyorum, kolay gelsin diyorum..
MAVİANNE dedi ki…
tebrik ediyorum seni canım
harika bir haber bu
başarılarının hep sürmesini diliyorum
herşey harika görünüyor
hepsusluydum dedi ki…
Zeynep'cim senin adına gerçekten çok sevindim; kutluyorum..Başarıların sonsuz olsun..Sevgilerimle Zehr@
hepinize güzel dilekleriniz ve kutlamalarınız için teşekkür ederim... o gün geldiğinde o coşkuyu sizlerle birlikte yaşamak isterim, sadece sergi değil, sizlerle tanışma fırsatı yakalayacağım içinde mutluyum. aynı tarihlerde kitap fuarıda var aynı yerde.. mutlaka gorusecegımıze canı gonulden ınanıyorum
Melange dedi ki…
simdi okudum, cok tebrikler..ne kadar mutlu edici bir gelisme, cok güzel bir basari..calismalarini yakindan görebilmeyi, sergide olabilmeyi cok dilerdim ama ne yazik artik o tarihlerde Viyana'ya dönmüs olacagim. Bol sans, yürekten kutlarim
sevgler cok

Popüler Yayınlar