BİR ÇOCUĞUN AKLI FİKRİ YEMEKTE OLUR MU... OLUR !

Bu aralar epey bir koşturma içindeyiz. Melisa koşturuyor biz de arkasından . Okulun ilk gününden beri hergün bir kere düşmüş , ve revire uğramış vaziyette geliyor eve. Derslerde de bol bol konuştuğu için tüm işleri yarım vaziyette getiriyor. Evde tamamlıyoruz. Etüt bile işe yaramıyor. Okula uğradım bugün ve derslerde çok konuştuğunu öğrendim. Öğretmeni, mutlaka evde bu konu hakkında uyarın, ve öğretmeye çalışın dedi.
Neyse ben sorunlardan ziyade sizi biraz gülümsetmek istedim. Unutmadan size aktarmak istedim, bu hafta yaşadığımız parodileri...

1. sınıf öğrencilerinin kantinden alışveriş yapması yasak. Para vermeyin yanlarına dedi öğretmeni. Tüm 1. sınıf öğrencileri için uygulanıyor. En önemli ihtiyac su için 2. suyunu da yanına koyun ya da yanına sadece 50 kuruş verin dediler. Biz 2. suyu yanına vermeyi tercih  ediyoruz.  Ama bizim kuzu  " Anne ! 2. suyu çantama koymayın , bana parasını verin , ben kantinden ihtiyacım olduğunda alışveriş yaparım " dedi. Maksat başka :)

Dün de , " Anne bana para verir misin, kantinden patlayan şeker ve bonibon almak istiyorum". " Yasak kızım, miniklerin kantine gitmesi, para vermekte yasak..... "
" Biliyorum anne "
"Nereden biliyorsun ?"
"Çünkü dün gittik sorduk kantine, parasız olmuyormu ( ya da vermiyor musunuz) diye , vermiyorlarmış "
 :))) 

Geçen akşam , yemeğini bitirmek üzereyken...
" Anne, az evvel bebek ağlama seslerini duydun mu "
" Neymiş o , anlamadım "
" Anne, bak tabağımı tertemiz yaptım, hiç pilav bırakmadım, hiç bir bebek ağlamıyor artık "

Yorumlar

Elifinelizi dedi ki…
Melisanın bombaları bitmek bilmez anladım ben :D
çok özlüyorum onunla sohbet etmeyi , gülmeyi

Hahahaa ne çok gülüyorum ben değilmi ??
Melisanın gözünden
resimli günlük dedi ki…
Melisa'nın cin gibi olduğunu daha önce çok duymuşsundur herhalde annesi.Dur bir de ben söyleyeyim.Maşallah,maşallah :)
özlem
mon clementier dedi ki…
benim kicik kizimda oyle :)
bitmek tukenmek bilmeyen bir istahi var :)
kontrol etmek cok zor
Selin Ergeçer dedi ki…
Ah tatlim bi de bi umut gidip sormuslar :) kiyamam :))
cafenoHut dedi ki…
Kantin diyince aklıma gelen ilk şey ; okula başladığımda evde annemle beni bekleyen kardeşime hergün harçlığımla katinden birşey almamdır... boy da kısa.. kantinin penceresine eremem, hep en öndeki şekerlerden alıp giderdim kasıla kasıla, abla abla:)

Melisa'nın maceralarını çok seviyorum ben...
okuyan dedi ki…
sanırım hem çok esprili hem de çok duygusal ama aynı zamanda da yemekten zevk alan damak tadı olan bir prenses:)
Aslı dedi ki…
:)) eger bir sorun yoksa, bırakın yesin..genelde anneler çocugum hiç yemek yemiyor derlerya..

Ama dialogunuz süper, bayıldım :)
tülin dedi ki…
Evet,ne yazık parasız hemen hiç bir şey olmuyor bu dünyada Melisacık :(
Tibetin annesi dedi ki…
oooyyy! hiç bebek ağlamıyor demekkk! :) aman maşallah, yesin yesin ;)
thalassapolis dedi ki…
Canım güzel yüzlüm en çok kantine sormana bayıldım kıyamam ben sana güzel yanaklarından öperim
Meyra dedi ki…
Melisanın dökülmelerini okumaya bayılıyorum:))o yanaklardan benim için bir makas al lütfen Zeynepcim:)
hahaaaaaaaaaaaaa :)) cok supermısssssssss
Yine yepmış yapacağını senin ufaklık,Zeynepcim...
Her defasında şaşırmaya alıştım artık ve tabii gülmeye:))))
Öp onun tombik yanaklarını...
Elifcim, evet ya.. sana ne çok gülüyorsun demişti di mi... Çok yoruyor beni çoook bu aralar.

Natalicim, maalesef başka bombaları da var, artık pes demeyin diye buraya yazmadım.

Kokos ; tam tiyatro hergün, bugunde neler yapmıs bir bilsen..

Tülincim, aslında cocukları parasız bırakmak hiç iyi değil, bak başkasının velisinden, abisinden çikolata istemeye başladılar. Bu hiç iyi değil..

thalassapolis; kantin maceraları bitmiyor, birinin velisini bulunca
, karnımız aç diye kantine götürüyorlarmıs kı, beslenme cantasında yok yok.. ornegın bugun; 1 muz, 1 kucuk torba karısık kuruyemıs, 2 su, 1 sut, 1 tost, 2 adet cubuk kraker. ve okulda kı ogle yemegı ( sonuna kadar yıyor) ama cıkolata aldırıyorlar..

tibetin annesi ; korkunc bır ıstah var.. umarım hep boyle devam etmez.
resimli günlük Merhaba, evet cin gibi ama bu cinlik kendisine zarar vericek diye korkuyorum.

aslıcım ; evet yesin tabii, ama dursun da di mi ama :)

Okuyan, evet esprili de nerden anladın :) geçen sene yuvaya giderken bir arkadaşı şöyle demişti , hiç unutmam. " benim dilek ablam gelicek bu akşam bize " bizimki de " sen o zaman bir dilek tut". :)

cafecim, demek sende kantinciydin :)

mon clementier ; doktoru sadece spor yapsın diye öğüt veriyor o kadar..

selincim, her yol var hedefe ulaşmak için, çok fena..
zero dedi ki…
Çocuk büyütmenin en zor yanı, böyle bir tatlılığın ve bu bilmişliğin karşısında ona hayır diyebilmek olsa gerek:)
zerocum, sorma hayır demek zor değil artık. sureklı cekısme halınde olma durumuna getık bız maalesef...
Hayat İzlerim dedi ki…
Ah o kantin halleri hiç bitmeyecek alışveriş istekleri, bu kantinden yemek içmekle ilgili öyle şeyler yaşıyorum ki oğlumla ayrı bir yazı konusu.
E onları da anlamak lazım ama:))
Sevgiyle kalın, başarılar yeni ders yılında...

Popüler Yayınlar