1 Eylül 2011 Perşembe

MELİSA İLE BAYRAM

Melisa bayram sevinci bir yana, 9 günlük tatil diye diye her gün sevindi. Evde telaşsızca oturmak, acele etmemek , zamanla yarışmamanın tatil olduğunu 6 yaşında idrak etti. Bayram öncesi alışverişte bana bu Bilim Çocuk dergisini aldırdı. Okulda bir arkadaşından görmüş, bana da göstermek istedi. İçinde yapacak tarifler var , birlikte yaparız dedi.
 



Tuz seramiğiyle küçük heykeller yapılıyormuş. Bu faaliyeti bayramın 1. gün yaptık.
Tarif; 2 su bardağı un, 2 su bardağı tuz, 1 su bardağı su. Ama çok cıvık oldu. Habire un ilave etti.



Bence oyun hamurundan bir farkı yok. Ama yaptıklarımız ertesi güne de kurumayınca kaldırdım attım. Yani bu gördükleriniz şu anda suya havaya karıştı.

Bugün de , atölyemizde bu resimleri yaptık.
Evi yapıp, çerçeve çizip bir de çiviledi...


Sağ tarafta ki bulut ve ağaç ve kuşlar bana ait.


ve hemen bir tanesini çerçeveye koyup, benim resimlerimin önünde kendi resmiyle bir hatıra pozu verdi.

Akşam üzeri yine sahile bisiklete binmeye götürdük Melisa'yı. Babamız da patenlerine binerek ona eşlik etti. Bende tam bu manzaranın karşısında oturup, ayın renk değiştirmesini izleyip keyfini çıkardım.




Ay kıpkırmızı olup tepelerin üstüne inene kadar oradaydım. Ay'ı ilk defa kırmızı gördüm...

11 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Seviyorum seni, biliyorsun değil mi:) O arkadaki resimlere bittim ben Zeynep'im.. renk ujyumu harika.. herşey harika.. Yeteneklisin vesselam. Melisam da ilerliyor bu yolda.. Sevgiler:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim Melisa kimin kızı:)))Ev resmini çok beğendim,bu arada elbisesindeki tüm renkleri resmine de aktarmış:))
Hilal fotoların harika,güneş batarken ay doğuyor ya o anda hava açıksa böyle görünebiliyor...
Bugün ben de çektim...
Melisaya tebrikler,ikinize öpücükler...Daha telaşsız üç gün var,tadını çıkarın!

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Deli annem, bilmez miyim. O kadar net hissettiriyorsun ki, enerjin o kadar iyi geliyor ki buralara, kalbimin derinliklerine kadar .
O resimleri ben de çok seviyorum. Sürekli gözümün önündeler.

Sevgiler.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Natalicim, Ev resmini benim yaptığım gibi yapıyor ama farkında değil cücem :) demedim de ona, etkilenmesin özgün olsun diye. Benden tek farkı, benim kadar sabırlı değil. REssam olucam anne ben büyüyünce diyor, başka birşey demiyor. Ressam olup, bütün ülkeleri gezecekmiş.
Karanlıkta adalar ışıl ışıl ve kıpkırmızı bir ay vardı. ama makinamı ayarlayıp çekemedim. Senin fotograflarını da merak ettim. sevgiler.

Didem Yazici dedi ki...

Dün kayınvalidemle balkonda izledik ayın güzelliğini. Ay hilalken, yüzüğünü okşarsan o ay çok güzel geçermiş dedi bilmiş kayınvalidem :) Yüzüğüm yoktu maalesef :(

kara kitap dedi ki...

resimler çok güzelmiş gerçekten,bir gün tam olarak gösterir misin?melisa'nın elbisesine ben de bayıldım.yaptığı resim de çok güzel.umarım iyi dinlenmişsinizdir.

tülin dedi ki...

Hititleri çizen dünya tatlısın tanıyor olmak,her baktığımda içimden güzel kızının saçlarını sevme isteğini,senin sıcacık tarzını...Seviyorum ben bu blog alemini.

Buket dedi ki...

zeynepcim bu dergiden biz de alıyoruz ama meraklısı olan benim. eline alıpta incelemek bile yok. oysa çok güzel bir dergi.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Buketcim, gercekten cok guzel bir dergi, bende her sayfasını okuyorum.. sımdılık o da bakıyor ama okumaya basladıgında umudum okuması

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

didemcim, hep oksayalım yuzugumuzu, hep guzel gecsın gunlerımız keske..

tülincim, bende cok seviyorum blog okumayı ve bir cok hayata ortak olmayı.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

karakitap , aslında bırkac postta yazmıstım. ama bır ara mutlaka bır kacını bır arada yayınlayacagım. tatıl dınlendırıcıydı. cok ıhtıyacımız varmıs