2 Eylül 2011 Cuma

PARKTA GEZİNTİ.

Dün sabah İkea'da kahvaltıdan sonra, Melisa top havuzunda oynamak istedi yine. Ama biz orada kalmak istemedik. Birden aklına akülü arabalara binmek geldi. Bize de cazip geldi. Göztepe parkında ki, minikler için hazırlanmış trafik parkuruna gittik. Melisa araba kullanırken biz de köpüklü kahvemizi içip sohbet ettik.

Tabii ki Göztepe parkına girmeden olmaz. Ben doya doya fotoğraf çekerken , Melisa oyun parkında vakit geçirdi. Sabahın erken saatleri olduğu için hiç kimseler yoktu.
Sonbaharın geldiğinin belgesidir :)

Bazı fotoğraflarda gördüğünüz tek renk ve siyah beyazlar, makinamın ayarıyla yapılıyor.Photoshop değildir.


Kuru yaprak rengi ve siyah-beyaz

Yeşil ve siyah-beyaz


Göztepe parkına gidilipte Gül bahçesine gidilmez mi... Gül mevsimi bittiği için, pek keyif alamadık tabii, ama kalan tek gülü de fotoğrafladım .


20 yorum:

colette dedi ki...

Fotoğraflar şahane !

laleninbahcesi dedi ki...

Göztepe parkını ben de çok severim...Resimler de süper.

Gelsin ama artık sonbahar hala pencereler açık uyuyoruz. Tüller havalansın, yapraklar sararsın, kuru yapraklar üsründe yürüyelim.

Sevgimlerimle, sevgili Zeynep

Adsız dedi ki...

Aaa ! Ne cabuk geldi sonbahar. Daha yaz havasindan cikmadik biz ama... Goztepe parkini bilmiyordum cok guzel gorunuyor. Paylasim ve resimler icin tesekkurler . Kirazcekirdegi.blogspot.com

Hayal Kahvem dedi ki...

Selam Zeynep,
Demek yapraklar dökülmeye başladı öyle mi? Hımm.. Ne yalan söyleyeyim çok severim Sonbahar'ı.. Fotoğraflara bayıldım. Paylaştığınız için teşekkür ederim.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Kahveyi görünce canım çekti:)
Park çok güzelmiş , biliyorum ama hiç gezmedim...
Sonbaharın habercisi kuru yaprakları bugün ben de çektim.Seninkiler harika çıkmış...Yaşasın Sonbahar!

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Sonbaharı ailece çok severiz, evdeki herkesin doğum günü ayları sonbahardadır mesela:))
Elmalı tartı da, sararmış yaprakları da havanın serinlemesini de, okul telaşını da...hepsini severiz...

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Harikadir Göztepe p. Resimler enfessssss sonbahiri istemiyorum çünkü ara mevsimleri yadayamadan artık kıs geliyor

Buket dedi ki...

ooff yaz bitti zeynep :(

inanirsakolurbence dedi ki...

fotoğraflara bayıldım...

Didem Yazici dedi ki...

Kahveli fotoğrafı görünce, Natali'nin fotoğraflarını hatırladım :)
İlk park fotoğrafını çok beğendim ben. Park ne güzel bomboş, sıcacık güneş ışığı süzülmüş yaprakların arasından :)

tülin dedi ki...

Parklar,bahçeler aramevsimlerde daha bir güzel sanki Zeynep.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sevgili Collete, tsk ederim.

Tülin, kesinlikle öyle ben baharları daha çok seviyorum.

Didemcim, bende ondan esinlendim zaten.Pazar günleri yine bu parklar bizi bekliyor..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sevgili Lale hn. gerçekten çok keyiflidir, kuru yapraklar üzerinde yürümek... biz şimdi her sene kızımla elimizde torba, çınar ağacının yapraklarından en güzellerinden toplayıp eve gelip resmini yapıyoruz, yapamazsak, kasemizde biriktiriyoruz.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

kirazçekirdeği, aslında tam zamanı, fazla sıcak olmadan, artık havalar serinlesin bence..

inanırsakolurbence; beğendiğine sevindim...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

hayalkahvem, sonbaharın geldiğini bu yaprakla ispatladım :)ben en çok o fotoğrafı sevdim. fotoğrafları beğenmene sevindim.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

natalicim, göztepe parkının yanında bir de gül bahçesi var. bu sene fırsat bulup tam gül mevsiminde gidemedik. tam o mevsimde gidersen, binlerce gül ve kokusu seni karşılıyor.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

seminin mutlu elleri, ne güzel bir aileymişsiniz öyle, elmalı tart seviyorsunuz demek. Şimdiden herkesin doğum günü kutlu olsun. Biz ilkokul tecrübemizi bu sene yaşayacağız.
sevgiler, hoşgeldin.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

kokos haklısın aslında, ama gecen seneyı hatırla upuzun bir sonbahar olmustu. bu sene de kıs gelmez umarım cokcabuk.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

buketcım, neden uzuluyorsun. sonbaharında tadı baska..

Aslı dedi ki...

Harika fotolar ve bende sonbahar kış insanıyım..