1 Ekim 2011 Cumartesi

MİNİK BİR KUŞ YUVA YAPMIŞ EKMEK SEPETİME, KİTAPLIK AYRAÇ OLMUŞ EN SEVEREREK OKUDUĞUM KİTABA...


Bu kitap ayracını bir yerden gözünüz ısırıyor mu ? Evet Banu hanım'ın yaptıklarından , hemde en çok beğenileni, en çok sevgisini katarak yaptığı, en mutlu edeni, en çok şifa olanı... Sevgili Banu hanım, yaptığı ayraçlarla ilgili yazısını yayınladığında , sanırım ilk yorum yapandım ben bu ayraç için, pasajda satıp satmadığını sormuştum. Yüreği o kadar sevgi dolu bir bayan ki,  bana hediye etmek istediğini söylemişti. Geldiği günden beri, başucumda ki kitapların üzerinde , yeni okumaya başlayacağım kitabını bekliyordu. Ben de onu Orhan Pamuk'un " Manzaradan Parçalar" ile buluşturdum. İkisi bu aralar pek mutlular, eh tabii ki bende... Kitabın yanında ki kuşu mu merak ettiniz... Altta ki resme baktığınızda kimin elinden çıktığını tahmin etmeniz pek zor olmayacak.

Sevgili Elif, bana Bursa gezimde hediye etmişti. Ondan bir parçayı alıp gelmiştim eve. O günden beri de gözümün önünde ... yaşıyor bizlerle... Neşe veriyor bana, yaşadığımız zamanları hatırlatıyor...
Yuvayı dişi kuş yapar... Ben çok kullanırım bu sözü, çok aklımdan geçiririm...

Şu an bu şekilde yaşıyoruz. Kozalakların üzerinde ki pembe tüle sarılıydı bu minik ekmek sepeti. Onu da bütünleyici olsun diye şimdilik oraya koydum.

22 yorum:

Buket dedi ki...

ZEYNEP,Tesadüf bu ki iznik gezisine çıktığımızda dağlarda tepelerde Banu hanıma rastladım ve tanıştım. o şirin bahçesinde oturduk :))

Hülya dedi ki...

Çok şirin duruyor. güle güle kullanın :)

serrose dedi ki...

Bayıldım!!!

Banuca dedi ki...

Zeynepcim, Buketcim, ama bana "Banu hanım" demeyin, ne bu resmiyet böyle, abla-teyze-nine olur ama hanım ı-ıııh :)
Zeynebim, minicik bir anıdır benden sana :)
Masanın görüntüsü, renkler, sepet,kuşlar kısacası dekorasyona bayıldım :)

okuyan dedi ki...

sevgi dolu ve samimi dostluklarınızın daim olması dileğimle...
ayraç süper, kuş harika:)
sevgiler...

Hayat İzlerim dedi ki...

Kitap ayracı şahane ama diğerleri de çok zevkli bakmaya doyamadım, sevgiler...

CEPAYNASI dedi ki...

her şey cıvıl cıvıl:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Keyif içinde, zevkli bir ortam yaratmışsınız kendinize.

tülin dedi ki...

Ne değerlidir sevildiğini hissettiren şeyler.
Güle güle kullan Zeynep.Çok güzeller.

laleninbahcesi dedi ki...

Zeynep, her şey o kadar güzel ki... Zaten Banu^'nun etamine işlediği ayraçları görünce ben bu kitaplıkla ayraca vurulmuştım. Kuş, sepet, masa örtün hepsi nasıl şeker.
Manzaradan Parçaları okumadım biliyormusun. Niyeyse kaç kez elim gitti geldi. Şimdiye kadar çıkmış tüm Orham Pamuk kitaplarını almış, okumuş biri olarak neden böyle yaptım valla ben de bilmiyorum...
Sevgimle

Banuca dedi ki...

Lalecim, bir ara gene işleyeceğim bu ayraçtan, aklımdasın, unuttum sanma, ama zaman belli değil, görüyorsundur halimi :)

E S M İ R dedi ki...

Çok incelikli bir davranış...kitap ayracınıza bayıldım...evet yuvayı dişi kuş yapar!hele ki bu kuşa dokunan maharetli ellere ne demeli..

emekle üreten, sevgiyle paylaşan ve çoğaltan ellere, yüreklere sağlık...

sevgilerimle...

Aslı dedi ki...

Ayraç, kuşlar, ekmek sepeti her şey çok güzel. Ama siz öyle bir bütünlük ve sevgi havası içinde sunmuşsunuzki, bu daha güzel olmuş..Mutlulukla kullanın..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim herşey o kadar güzel görünüyor ki,ne diyeyim.
Cicilerini güle güle kullan,yapanların da ellerine sağlık!

MAVİANNE dedi ki...

ne kadar cici süslü ve güzel bir masa bu böyle
yaratıcı insanlara emek verip yapanları kutluyorum ve bayılıyorum onlara
keyifli okumalar

Elifinelizi dedi ki...

canım benim ben gelemesemde sevgi dolu yuvana , bende bir parçanın hayatında yer aldığını bilmek oldukça keyifli .
kuşlarda yeni yuvalarında çok mutlu görünüyorlar hihiiii
Senide Melisa-yıda çok özledim . umarım en yakın zamanda görüşürüz.

Ahhh kıyamam ben sana tülünü bile ayrırmamışsın kuşlardan . güle güle kullan .
Bu arada kitap ayraçı gerçekten çok hoşmuş , süper fikir
seviyorum seni :D
Atölyede işler nasıl gidiyor merak içindeyim

New York'tan dedi ki...

Cok guzeller, iyi gunlerde kullan :)

Meyra dedi ki...

ne kadar ciciler bayıldım Zeynepcim:))her eve lazım insanın baktıkça içini coşturur;)

mon clementier dedi ki...

zeynepcigim,

sana son yorumuna cevap verirken
zeynepcigim yerine yanlislikla zeynepcik yazmisim
zeynepcigim yazmak istemistim
duzeltmek istedim:)

masa ortusu ne kadar guzel
boyle kucuk aksesuarlari degistirince evin havasi degisiyor gercekten birde hediye eden her gordugumde aklima gelir benim :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Mon; hiç önemli değil, ben senin samimiyetini hissediyorum, istediğin gibi de hitap edebilirsin bana. sevgiler.

New Yorktan ; tsk ederim.

Ellifcim; Ben de bekliyorum seni özlem gidermek elinde ;) tülü halen duruyor tabii.

Mavi anne, aramızda çok güzel yaratıcı arkadaşlar var. Çok keyifli, kendileri gibi :)

Natalicim, tsk ederim. Gözlerim sürekli üzerlerinde , bilgisayarımı da bu masada tutuyorum ki, elimin gözümün altında olsun şimdilik

Aslı merhaba.
bana mutluluk verdikleri için, benden yansıması...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Buketcim, ne hoş bir tesaduf, yazında okumustum cok sasırmıstım. dunya ne kadar kucuk dı mı ...

Hülya , tsk ederim.

serrose, bende öyle..

banu abla ( hanım dememek benım ıcın cok zor) mınık bır hatıra, ama cokda talıplısı var etrafımda... çok mutlu ettınız benı, bu mınık sevgı kırıntısıyla

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Okuyan, samimi dostluklar olsun her zaman...

Hoşgeldin hayat izlerim... tsk ederim.

Cep aynası tsk ederim..

Esmir, ince arkadaşlardan, ince anılar...

Semi; her zaman keyifli ortamda yaşamak bu kısa hayatta...

Tülincim, en güzeli de onlarla yaşarken, arkadaşları unutmamak.

Lale hanımcım, Manzaradan parçalar kitabı sizde yoksa hemen alıp hediye edeyim size... varsa, sadece en başta ki babamı okumanızı tavsiye edeceğim. Ama yanınızda bir bardak su ve bir kağıt mendil olsun, kolonya da tercih sebebi.

sevgiler.