28 Ekim 2011 Cuma

NATALİ İLE KISA BİR MOLA

Herşey, ziyaret edeceğim firmanın adresini biryerden hatırlayarak başladı. Ben bu adresi bir yerden anımsıyordum. Benim 20 senelik arkadaşım Natali'nin  adresine benziyordu. Firmaya gitmişken, sonrasında bir fincan kahve için , uğrayıp Natali'ye bir süpriz yapmak istedim.


Natali'yi hafta içi görmek , onun soluduğu havayı solumak, hemen şöyle bir çizimlerine bakmak, kitaplarına dokunmak, sohbet etmek çok iyi geldi. Hele bu güzel fincanlarda kahve içmek...

Geçen haftasonu Ayvalık'taydı...


                                               Bana zeytin festivalinden , zeytin dalı getirmiş.
ve doğal sabun.

Ayvalık'ta ki fotoğrafları ve macerayı okumak için can atıyorum.

Natali'nin film koleksiyonundan aldığım bu filmlerle de film kardeşliği yaptık. En kısa sürede izleyeceğim filmler..

Şimdilik bu kadar... Hemen bir film seçip, ayaklarımı uzatıp dinlenmeye geçmek istiyorum bu saatten sonra...
Blogları da 1 haftadır moral bozukluğundan okuyamıyorum, sanırım yarın akşam, toplu bir okuma yapmak için iyi bir seçim olucak. Herkesi çok merak ediyorum.

Yarın güzel bir gün beni bekliyor, en sevdiğim arkadaşlarımla...

10 yorum:

okuyan dedi ki...

Çok hoş. Hem bir araya gelmeniz, hem keyifli anlar geçirmeniz mutlu etti beni. Yanınızda olmak isterdim:)
Sevgiler.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ayvalık`ı çok severim, özellikle Cunda`yı. Güzel hafta sonları...

Hayal Kahvem dedi ki...

Hımm.. Fincanlara bayıldım:)

zero dedi ki...

Natalie'nnin Ayvalık macerasını ben de bekliyorum:)) ikinizin bir araya gelmesinden de ne keyifli dakikalar çıkmıştır tahmin ediyorum:) Bu arada Changeling çok etkileyici br film Zeynepcim, öyle böyle değil, çok etkileneceğinin garantisini veririm... sevgiler

Hayat İzlerim dedi ki...

Ne güzel, dostluuğnuz daim olsun, sevgiler ...

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Resimler, fincanlar, zeytin dalı, filmler, anlatımın hepsinden önemlisi dostluğunuz sıcacık geldi...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim kaçamak yapmak bana da o kadar iyi geldi ki,iyi ki uğradın bana ,bir kahve molası kadar da olsa.
Hayal kahvemin hediyesi o harika fincanlarla sana da kahve ikram etmek benim için de çok keyifliydi:)
Ayrıca bugün de çok güzeldi hep beraber olmak,alıştım şimdi sana daha sık görüşelim diyorum;)))

Elifinelizi dedi ki...

şu dostluğunuz , kardeşliğiniz , öyle hayata bağlıyor ki beni .
paylaştıklarınız
bir ömür sürsün inşallah

Meyra dedi ki...

güzel bir yürekten güzel bir yüreğe ancak böyle zeytin dalı gibi anlamlı ve güzel hediyeler sunulur,paylaşılır...Daim olsun dostluğunuz Zeynepcim:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Meyracım. Zeytin dalı çok hoş bir espri oldu di mi:)

Elifcim, çok kısa bir sürede aynı elektriği seninle de yakalayacağız. Çok güzel ve derin bir başlangıç yaptık seninle :)

NAtalicim, bende çok alıştım sana. Buraya taşının hadi. BAk sana atölyemin yanında ki odayı vericem, sen bir odada ben diğer odada resim yapıcaz. :)

Kiraz çekirdeği; bu detaylar hayatı devam ettirmemizi sağlayan enerjiler işte..

HAyat izlerim ; teşekkür ederim. :)

Zerocum. senin bu yorumu okur okumaz o akşam izledim. gerçekten çok etkileyici, bürokrasinin kötüye kullanılmasının ve önüne geçilememesi, insanı öfkeyle başbaşa bırakıyor tv. karşısında

Hayal kahvem :) bende ...

Okuyan merhaba. ben de sizinle tanışmak için can atıyorum . Belki hepimiz bir araya geliriz..

Seminin mutlu elleri.
Zeytin , defne, mitoloji , ve otları hatırlatıyor ege, ayvalık, cunda bana. balıkları ve kedileri..