10 Ekim 2011 Pazartesi

YILDIZLAR


YAZI ALINTI : http://www.ozlemsarac.com/sehir/nisantasi-turu-4-yildizlar-ve-den-cafede-final.html
" Unicef‘in bir projesi kapsamında gerçekleşen Stars of İstanbul‘un amacı 2015 yılına kadar temel eğitim görmemiş çocuğun (9-14 yaş) kalmaması.
Bunun için Unicef, İstanbul’un çeşitli yerlerine koyacağı yıldız heykelleriyle 1 Eylül-30 Kasım tarihleri arasında dikkatleri çocukların geleceğine çekmeye çalışıyor.
Endüstri tasarımcısı Aziz Sarıyer’in hazırladığı 1.80 yüksekliğindeki dev yıldızları katılımcı firmalar satın almış ve sanatçılar da bu yıldızları renklendirerek projeye destek vermişler.
Neden Yıldız? sorusuna Aziz Sariyer, “Beş köşeli yıldız insanı temsil eden bir sembol. Sevginin işareti” şeklinde cevap vermiş.
En yukarıdaki uç insan başını, ayrıca spritualizmi sembolize ederken diğer dört uç, bir insanın kolları ve bacaklarını, ayrıca toprak, hava, ateş, su elementlerini sembolize ettiği, bunun dışında dört mevsimin deviniminin de işareti olduğu kabul ediliyormuş. "





ve tabii ki favorim..



bu da 2. favorim





20 yorum:

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Harika bir proje! Sizin favorilerinizi çok beğendim, aslında projenin kendisi güzel olduğu için hepsi gözüme ayrı bir hoş göründü:)

Buket dedi ki...

ben de gördüm bu yıldızlarıııı:))

tülin dedi ki...

Gerçek bir arabayı bile bu kadar beğenmedim hiç.
Son yıldızdan söz ediyorum elbet.Ne şeker ya.
Küçük Prens e söz yok,hepimizin prensi kendisi.

HYPATİA dedi ki...

Bende İstanbul'a gidişimde görmek istiyorum...çok güzeller..bu güzel yazıyı paylaştığınız için teşekkürler...favorilerinizde gerçekten çok hoş :)

Banuca dedi ki...

Kedililer çok güzel, yakın detaylarını kopyaladım, aslında ne güzel vitray olur ondan... Proje çok anlamlı, heykelleri umarım "anlamsız" bulup kaldırmak isteyen çıkmaz...Bu proje asıl Anadolunun ücra köşeleri için uygulanmalı, onlara kim duyuracak ki yoksa :(

laleninbahcesi dedi ki...

Küçük Prens benim de favorim...Caddedekilerin yanından geçtim , neden fotoğraflamadım hala şaşarım..

A-H dedi ki...

sanirim senin ikinci favorin benim birinci favorim :))) kedi olmasza olmaz :)
bu arada en sondaki de cok sirinmis bayildim ona da :)

Elifinelizi dedi ki...

ne parlak bir proje olmuş böyle .
amacıda , görselliğide çok hoş .
İstanbulun nimetleri desek doğru olur sanırım .
Boyamalarıda ayrı bir incelik gerçekten küçük prens diyorum başkada birşey demiyorum heheheeee

DarLa dedi ki...

Küçük Prens...
Kahramanım benim
yavrum evladım bir tanem...
Bayılıyorum ona da yıldızına da...

Kalp kalp kalp

Meyra dedi ki...

amacıda anlamıda görselliğide fikri kadar ince bir proje..umarım amacına ulaşır..sen gez ben buracıkta imreniyim hiç önemli değil zeynepcim:((((

thalassapolis dedi ki...

hepsi şahane Zeynep'ciğim sayende yakından görmüş kadar oldum Sevgiler

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

gercekten benımde favorımmmmm o :)) bagdat c. de bu yıldızlardan dolu :))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Yıldızın içine çok yakışmışsın,Zeynebim.
Benim favorim hala küçük prens , bir de mini cooper'ı beğendim:)

Aslı dedi ki...

Çok anlamlı bir proje ve anlamlı bir sembol seçilmiş. Bu projeyi başlatan ve emegi olan herkesi kutlamak lazım önce..

Hepsini ayırmadan çok begendim :)

Kunegond dedi ki...

Nişantaşı'nın yıldızları bizim buradakilerden daha güzelmiş. Çok kıskandım şimdi. Bir de eline sağlık projeyi anlatıp beni bilgilendirdiğin için. Ben bu yıldızları bizim bu taraflardaki bir AVM'nin reklamı zannetmiştim:-)

birtutamkekik dedi ki...

muhteşem birr proje olmuş bu...
bayıldımm görsellere de ayrıca...
çokk şirinler yaa...
objektifine sağğlık zeynepcimm:)
sevgilerimle...

nokuruncocuklari dedi ki...

çok güzel bir proje:)) yıldızlar bir harika, favorilerin ve tabii ki sonuncusu çok güzel :))

MAVİANNE dedi ki...

bayıldım yıldızlara
sayende gördüm hepsini
teşekkürler

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

HAberi olmayanlarında bu projeden haberi oldu , ne mutlu bana... hepinize sevgiler.

Ful yaprakları dedi ki...

benim de favorim küçük prens :)))