8 Kasım 2011 Salı

21. ULUSLARARASI İSTANBUL SANAT FUARINA BEKLIYORUMMMMM!!!


http://www.istanbulsanatfuari.com/

Daha öncede bahsettiğim gibi, (http://zeynepozmenunlu.blogspot.com/2011/09/2011-sanat-fuarina-katiliyorum.html ) bu sene Çekirdek Sanat grubuyla http://www.cekirdeksanat.com/ birlikte , 21. Uluslararası İstanbul Sanat fuarına katılıyorum. Heyecanım had safada....
Türkiye'de ki tüm büyük galerilerin, büyük ressamların, uluslararası galerilerin katıldığı fuara. Benim için ucubucağı olmayan bir servettir Sanat fuarı. Her sene ziyaret edip, her resmin önünde dakikalarımı harcayıp, resmini çok beğendiğim ressamlarla tanışıp sohbet ettiğim bir ziyarettir. Orada olacağım zamanlar daha uzun olacağı için, bu tanışmaların, sohbetlerin daha verimli geçeceğini düşünüyorum.

Cumartesi-Pazar günleri orada olmayı planlıyorum. Haftaiçi katılımım çok zor.
Fuar 12 Kasım- 20 Kasım arası ...  hergün 11:00-19:00 arası gezilebilinir. Aynı zamanda diğer hollerde
30. Uluslararası Kitap fuarı da var. Yeri; Beykidüzü / Tüyap'ta ... ulaşım bilgisini aşağıda paylaşmak istedim.

 

Ücretsiz Servis Hizmetleri....
FUARLARA ULAŞMAK ÇOK KOLAY...
1. TÜYAP FUAR VE KONGRE MERKEZİ'NE
FUAR SÜRESİNCE GEÇERLİ ÜCRETSİZ SERVİSLER

ANADOLU YAKASINDAN GELENLER İÇİNBAKIRKÖY DENİZ OTOBÜSLERİ İSKELESİ OTOPARKI
Geliş: 10.00 - 16.00 saatleri arasında her yarım saatte bir hareket edecektir.
Dönüş: 14.00 - 19.00* saatleri arasında her saat başı hareket edecektir.
Otobüs son hareket saati Hafta içi 19.00 - Hafta sonu 20.00 olacaktır.
* 20 Kasım 2011 günü fuar alanından son otobüs hareket saati 19.00 olacaktır.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
METROBÜS İLE GELENLER İÇİNAVCILAR METROBÜS SON DURAK
Geliş: 10.00 - 17.00 saatleri arasında her 15 dakikada bir hareket edecektir.
Dönüş: 13.00 - 19.00* saatleri arasında her saat başı hareket edecektir.

Otobüs son hareket saati Hafta içi 19.00 - Hafta sonu 20.00 olacakt›r.
* 20 Kasım 2011 günü fuar alanından son otobüs hareket saati 19.00 olacaktır.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
BÜYÜKÇEKMECE - FUAR ALANI SEFERLERİ
ECZANE- BÜYÜKÇEKMECE ANA ÜST GEÇİT-FUAR ALANI
duraklarından 11.00 - 13.00 - 15.00 saatlerinde yapılmaktadır.
Fuar alanında dönüşler 16.00 ve 18.00 saatlerinde yapılacaktır.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
HAFTA İÇİ
MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ (Fındıklı)
Geliş: 10.00 - 13.00
Dönüş: 16.00
------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. İETT OTOBÜSLERİ HAREKET NOKTASI VE SAATLERİ

Durak YeriFuar Süresince geçerli hareket saatleri
Avcılar Metrobüs
Son Durağı
Fuara Geliş
10.30 / 16.00 arası
Fuardan Dönüş*
13.00 / 19.00 arası

Fuar süresince İETT otobüsleri, metrobüs noktasından on beş dakika arayla hareket edecektir.
- Avcılar hareket noktasından, 1 bilet (tam / indirimli) geçerlidir.
İETT önceden bildirmeksizin hareket yeri ve saatlerini değiştirme hakkına sahiptir.* 20 Kasım 2011 günü fuar alanından son otobüs hareket saati 19.00 olacaktır.

METRO İLE GELENLER İÇİN3. TÜYAP FUAR VE KONGRE MERKEZİ'NE YENİBOSNA'DAN ULAŞIM- Yenibosna'dan Büyükçekmece - Çatalca - Silivri otobüsleri ile fuar alanına ulaşılabilir.

13 yorum:

hayat izlerim dedi ki...

Ne güzel, buralardan destekliyorum ben de, katılmışım gibi...
Sevgieler ...

Leylak Dalı dedi ki...

Şimdiden tebrikler, senin adına çok sevindim. Darısı daha büyük başarılara inşallah...

Burcu dedi ki...

canım tebrik ediyorum çok sevindim senin adına :) yanında olabilmeyi çok isterdim bol şans diliyorum daha güzel başarıların olsun inşallah sevgiler tatlım öpüldün :)

Selma Er dedi ki...

Tebrikler,herşey çok güzel olur inşallah.Eskiden her yıl gittiğim kitap fuarı ve Sanat Fuarına çok uzak olduğundan birkaç kere gidemediğim için üzülmüştüm.Her seferinde yüzlerce fotoğraf çekerim.Hangi stand sizinki..İnşallah ben de bu yıl giderim.

tülin dedi ki...

Hayırlı olsun canım,tekrar tebrik ediyorum.

Elifinelizi dedi ki...

sonunda geldi çattı :D heyecanını uzaklardan hissedebiliyorum . ulaşım bilgilerinde süper olmuş ,peki yaa Bursadan gelicekler için :))) atla motora gel diyosun

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Yakında olmasam da destekliyorum sizi, başarılar!

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim senin adına o kadar seviniyorum ki ,eminim çok güzel geçecek ve sana yeni yollar açacak...
Orada görüşmek dileğiyle,tebrikler...

Banuca dedi ki...

Ne güzel.... Bu konuda paylaşımlarını bekliyorum :)

Defne Soysal dedi ki...

Gelmeyi çok isterim.

Aslı dedi ki...

Bir şekilde o tarihler arasında orada olmayı ümit ediyorum.

Heyecan ve sevinç, başarılar diliyorum :)

Tuna dedi ki...

Zeynepcim seni bir kez daha tebrik ederim.Çok güzel geçeceğine inanıyorum.Görüşebilmek ümidiyle,sevgiler.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Hissettirdiğiniz destekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim.
Gelebilenler olursa, tabii ki çok mutlu olurum. Ama gelemesenizde , sizleri yanımda hissederim tabii.

elifcim, motorla bu havada gelmek zor olur, soğukta, kıyamam sana. üşütüp hasta olursun sana.

selma hn. Merhaba, standın numarasını öğrenemedim, daha öğrenip cevap yazıcaktım size, ama bu saat oldu geç oldu diye arayamıyorum yine. Ama Çekirdek Sanat grubu olucak standın adı.