7 Kasım 2011 Pazartesi

BAYRAM NASIL MI GEÇİYOR....

Bayram arifesi yoğun bir gündü benim için. Arkadaş buluşması günü desem daha doğru. Sabahtan, çok eski arkadaşım , siz onu paket gönderen arkadaşım olarak tanırsınız. Semra ile buluştum. Uzun süredir üzerinde konuşmadığımız paylaşmadığımız birçok konu vardı. Nişantaşı Cafe Nero'da 2 saat kadar oturup, hayatın getirdikleri, götürdükleri üzerine bu yılın bilançosunu çıkardık diyebilirim. En çok ben konuştum. Çok fazla değişiklik var bu aralar hayatımda. Detaylı, samimi paylaşıp fikir almayı vermeyi çok seviyorum, seviyoruz.

Mekan...

Geriye kalan..

açık havada ılık bir buluşmaydı.

Sonrasında Natali ve arkadaşlarıyla buluşmak için yine Nişantaşında Backhaus'a gittim. Natali'nin doğumgünü kutladık. Bol bol fotoğraf geçtik. Sohbet ettik. Tuna'nın büyülü Gaziantep seyahatini dinledik. Lale'nin siyah beyaz fotoğraflarını çekip, romantik görünüşlü eski hanımlara benzediğinden bahsettik. Daha neler neler...

Yemek yiyip , çok konuşmanın kaybettirdiği enerjileri geri topladık.

Akşam üzeri, bana çok yakın oturan ama 1 senedir göremediğim arkadaşımdan görüşme teklifi gelince, onuda aynı güne sığdırmak istedim. Sevgili Selen, İfsak'lı. Profesyonel olarak fotoğraf çekiyor. Geçen hafta Roma'daydı. Şubatta Finlandiya'ya Ren geyikleriyle kayak yapıp, fotoğraf çekmeye gidiyor. Oradan Danimarka'ya... düşünün daha nice yaşanmış, yaşanacak hikayeler..

Selen'in başka bir arkadaşı tarafından çekilmiş güzel bir fotoğrafı.
Blog yazması konusunda teşvik ettim. İkna etmeye çalıştım. Eğer yazmaya başlarsa, çok severek takip edeceğimiz hikayeler anlatacağına eminim...


12 yorum:

Melange dedi ki...

ne keyifli, ne sicacik bir gün olmus.. Selen'in fotograflarini da cok görmek istedim dogrusu..
sevgiler cok

HYPATİA dedi ki...

Hiçbir arkadaşımın yaşamadığı bir şehirde yaşadığım için çok kıskandım...imrendim doğrusu...umarım arkadaşınızda blog açar takip etme fırsatımız olur..sevgiler :)

okuyan dedi ki...

Arkadaşlarla geçirilen keyifli bir günün tadı hiç bir şeye değişilmez:)
Ayrıca arkadaşınız blog açarsa haberimiz olsun:)
Sevgiler.

tülin dedi ki...

İyi gelmiş sana.Yazından anlıyorum :)

Hülya dedi ki...

Ne güzel sevdiğiniz arkadaşlarınızla keyifli bir gün geçirmişsiniz.iyi bayramlar..

Ashley ★ dedi ki...

ne zaman gelsem hep keyifli postlar görüyorum,mutlu bayramlar sizlerede.★

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

harıkaaaaaaaa post yıne.benım ıcın bayram hala yok cunku kuzu jeyıfsız ve bız evdeyız evde ve yorgunuz:((((

severim deliyi dedi ki...

arkadaşlarla geçirilen bir günün ve keyifli sohbetlerin tadı başka..anlatıcak şeyler biriktirmek ayrıca güzel..

bide iyi bayramlar :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sıcacık yorum bırakan ve arkadaşlığın keyfini ve hatrını ifade eden tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Hepinizle güzel dostluklar kurulacağına eminim. Mutlaka fırsat oldukca sizlerle de tanışmak isterim.

Sevgilerimle

hayat izlerim dedi ki...

Şahane bir gün olmuş bence de ...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Senin için de benim için de yoğun ve güzel bir gündü Zeynepcim,geldiğine çok sevinidim ,birlikte olmak çok güzeldi,tekrar teşekkürler...

Aslı dedi ki...

Birbirini çok seven, deger veren iki kişinin buluşması elbette böyle keyifli olur, ne güzel :)