15 Kasım 2011 Salı

KİTAP FUARINDAN/ BLOGGER CAFE VE BİR YARIŞMA

Sanat Fuarıyla birlikte aynı zamanda kitap fuarı da bulunuyor, Tüyap'ta. Ben arada bir kaçıp kaçıp gidip gezmeye çalışsamda gün içerisinde standların önüne yaklaşılamıyordu. Pazar sabahı erkenden, daha ziyaretçiler gelmeden şöyle elimi kolumu sallaya sallaya dolaşayım dedim. İlk etapta, IPAD hediye etmek isteyen bir stand gibi görünse de, blogger kelimesini okuyunca, daha yeni gelmiş olan görevlilere, bu standın amacı ne diye sordum. Blogger yazarlarına yarışma sonucu IPAD veriyoruz dedi.


Şöyle ki, facebook'tan Bilkom yazıyorsunuz, beğeniyorsunuz.
Sol tarafta, bilkom blogger linkine tıklayıp katılım formunu dolduruyorsunuz.
Mail adresinize bir şifre geliyor.
Blog.bilkom.com.tr'ye girip 3 konudan birini seçip, yazı yazıp gönderiyorsunuz. 25 Kasımda açıklanıyor.
20 Kasım'a kadar yazınızı göndermeniz gerekiyor.
Değişik bir etkinlik... çünkü şu anda ki bloğunuzla değil, yazı kabiliyetinizle bu yarışmaya katılıyorsunuz.


Bence yazı yazmayı seven herkes katılmalı sonra da bloğunda yayınlamalı, ne keyifli olur ortak bir konu hakkında yazı yazmak. Ben daha fırsat bulamadım, bakayım, sonra konuları beğenirde, yazı yazarsam sizinle de paylaşırım.

8 yorum:

okuyan dedi ki...

Evet, katılırsan mutlaka paylaş okumak isterim.
Bilgilendirdiğin için de sağol.
Sevgilerimle.

Banuca dedi ki...

Katılacak olanlara başarılar diliyorum :)

Sağır Sultan dedi ki...

Zeynep Abla Ben bir zamanlar Muhasebede çalışan çocuk ferdi. blogger olmana çok sevindim bende katılacağım inşallah dereceye de gireceğim..
patlakhaber benim sitem

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Güzel bir yarışmaymış. Katılanlara başarılar, kalemim o kadar kuvvetli değil. Olsa kesin katılırdım...

Bugday Tanesi dedi ki...

İyiymiş, özellikle siteyi değil yazıyı baz aldığı için gerçekten daha güzel olmuş :)

laleninbahcesi dedi ki...

ne güzel bir yarışmaymış.
Benim gibi çattırı çutturu yazanlar için değildir herhalde:)
Bir de şu fuarı niye o kadar şehir dışına kondurdular ki... Çok uzak çook. Hep aklım kalıyor.

Sevgimle ve o güzel yorumuna bin teşekkürümle Zeynepcim.

Aslı dedi ki...

Tanıdıgım çok iyi yazan blogger'lar var. Mutlaka katılmalılar bence..

Gerçekten katılırsanız okumak isterim bende..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Okuyan ve Aslı, ilk önce konuları görmek lazım... Yazacak gibi görürsem kendimi katılmak istiyorum. Ama daha iddialılar var. Onlar katılmalı bence...

Sağır Sultan ; Hatırlamaz olur muyum... Hiç unutmadık ki, çok sevindim katılacak olmana. sen çok duyarlı ve sanata eğilimli bir çocuktun. Başarılarının izleyicisi olacağım.

Lale hn; sizin o çatturu çutturu yazılarınız keyifle okutuyor. hiç yarıda bıraktırmıyor. Şöyle göz bile gezdirtmiyor. Cümle- kelime atlatmıyor , haberiniz var mı :) Mutlaka katılmalısınız yani..