2 Kasım 2011 Çarşamba

RACHLETTE YIYELIM MI, OLMADI OCAK USTU KEYFI YAPALIM :)

Benim çok sevgili bir arkadaşım var. Aynı işyerinde , birlikte 1 seneye yakın çalıştık. Sonra ayrıldı gitti, beni yalnız bıraktı. Arkasından çok ağladım. Vedalaşmak için yanıma geldiğinde yüzüne bakmadım bile, "vedalaşmıyorum, git yanımdam" dedim ağlaya ağlaya. Gönülden sevdim Şebnem'i. Sonrasında görüşmelerimiz devam etti tabi. Sık sık Gebze ziyaretlerimde onun yeni başladığı yere de uğradım. Oturup birer fincan kahve içtik. Sohbet ettik. Haftasonları buluştuk.

Şimdilerde eşinin işi gereği İngiltere'ye gidiyor. 3 sene orada yaşayacaklar. Patronu onu bırakmıyor, oradan işlerini yürütecek. Arada yine gelicek buraya.
Oturacakları evi seçerken bile, burası Zeynebin odası olur diye karar vermiş. O an bile aklında olduğumu bana ispatlamaya , ziyaret için beni şimdiden duruma motive etmeye çalışıyor. Herşeyleri hazır.Önümüzde ki hafta gidiyorlar. Ben yine hüzünlüyüm. Ama en azından skype var, görüntülü görüşeceğiz. Ona blog hazırlaması için baskı yapıyorum.

Yaşadığımız korkunç gündemin hemen öncesiydi sanırım.
Kendin pişir kendin ye.

Daha önce söz verdiği Rachlette peynirini pişireceğini söyledi, hemde özel pişirme aletinde. Ev toplandığı için, mutfağın sıcacık atmosferinde ailecek yaptığımız mum ışında şarap eşiliğinde sohbetli bir akşam keyfi oldu.   
Peynirin yanısıra; incecik kesilmiş patatesler, soğan, sarımsak, yeşil - kırmızı biber , turşu, haşlanmış brokoli, sucuk, köfte, mantar, zeytin, haşlanmış tavuk parçacıkları, peynir çeşitleri, mısır, zeytin, üst tarafta ızgara olarak pişirdik ve rachlette'ti de ızgaranın altında ki tavalarda sade olarak ya da isteğe bağlı malzemelerle erittik. Çırpılmış yumurta ile de yine minik tavalarda çeşit çeşit omletler yaptık. Nasıl keyifli bir yemekti anlatamam. Çocuklarda kendin pişir kendin ye 'nin keyfini çıkardılar. En kısa sürede Tefal'den bu aleti alıp, arkadaşlarımla keyifli akşamların devamının gelmesini istiyorum.

17 yorum:

New York'tan dedi ki...

Ne guzel kendin pisir kendin ye, edinmek lazim bu aletten :)

tülin dedi ki...

Sevdiklerinle,özellikle çok sevdiklerinle böyle oluyor işte.
Ne yaparsın?
Hayatın bu arkadaşları sana sunmasına da şükretmek gerek.Ya hiç olmasalardı,Ya bu güzel sofrada hiç bulunamasaydın?Güle güle gitsin,dönsün canım.Sana masklar,magnetler yoplasın :))

Sihirli Günce dedi ki...

Bu makine çok güzelmiş gerçekten.Sizin mangal keyfinizde öyle:))

Didem Yazici dedi ki...

Zeynepcim, ne güzel Londra'da bir arkadaşın olacak :) Yaz tatilinde gidersiniz ne güzel ! Mangal değişikmiş. Görmemiştim daha önce. Londra'da devam edersiniz mangal keyfine :)

Deli Anne dedi ki...

A ne güzelmiş o alet.. Zeynep'im bizim de belki İngiltereye yerleşme durumumuz var.. hemen odaklandım konuya.. arkadaşının çocuğu var mı, isteyerek mi gidiyorlar, hevesliler mi, sevmişler mi oraları , evler güzel mi, bitli böcekli mi değil mi:) ben çok isteksizim nedense :)

Meyra dedi ki...

benzer durumu bende bir kaç evvel yaşamıştım çok sevdiğim iş arkadaşımı Adanaya yolladım ama inan dostluk derinden bağlı olunca mesafeler vızzz geliyor Zeynepcim..hem şöyle düşün sana şimdiden İngiltere yolları açık kim bilir arkadaşının yanından ne keyifli sofralar daha geçireceksin;)yeni keşfedilecek bir ülke daha sırada seni bekliyor...dostluğunuz hiç bitmesin daim olsun bağınız...

Dilek dedi ki...

ben şu peyniri merak ettim:) ooo afiyet olsun güzel olmuş...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok orjinal bir aletmiş Zeynepcim, gerçekten sofra keyifleri için ideal:)

CEPAYNASI dedi ki...

böyle bir arkadaşımı Amerika'ya yolcu ettim...

özlem bitmiyor!

Buket dedi ki...

sefanız olsun canım..ama dostların ayrılması da çok zordur :(

Noni dedi ki...

Aaaa ne şahane bir ızgara o öyle! Tam benlik! Ve prenslik :) Afiyet bal şeker olsun canım ;) Ayrıca gerçek dostluklar araya ne kadar mesafe girerse girsin asla bitmez, arkadaşınla hep böyle keyifli sofralarda güzel anlar paylaşmanız dileklerimle...

7.oda dedi ki...

zor ama hem teknolojiyle irtibatta olacağınızı hem de 3 yıl sonra döneceğini düşünebilirsin :)
ızgaraya ben de bayıldım !

Adsız dedi ki...

Sevgili Kardeşim Zeynom,
yorumuna aglamaktan bir şey yazamıyorum,Sen benim için (eminim tüm arkadaşların için) özel insansın çok zor olacak benim için ama şartlar öyle her geldiğimde sana uğrayacağım,3 yıl çabuk geçecek,evet odan hazır orada evin kardeşin,dostun var (bunu biliyorsun) yine seninle özel yemekler yapacagız.
Seni çok ama çoook seviyorum...
Sebnem

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Şebnemcim, 3 yıl çabuk geçecek, ama gittikçe uzaklaşan mesafelerden dolayı zorlanıyorum, zorlanıyoruz. Biliyorsun, buradan gittikten sonra bir süre kendime gelemedim. Sonrasında da yeni gelen kimseyle seninle olduğum kadar muhabbettin derinine inmedim, istemedim. TEkrardan üzülmemek için. Senin için iyi geçicek , ben yine yanında olacağım seni yalnız bırakmayacağım, mesafeleri en aza indirerek. Sen ilk defa ağladın, benim için ağladın, sevginin ve samimiyetinin en güzel şekilde yaşanmış haliyle seni yolcu ediyorum. TEknoloji sayesinde, belki daha sık görüşeceğiz, skypeden.
sevgiler

Adsız dedi ki...

Telemarketingürünleritürkiyesatışlideritvshopsanalmağazacılık
SEO Yarışmaları
Güncel Blog Sayfası
Online Tv Sayfası
Canlı Maç Seyret
Ödev Sitesi
Yemek Tarifi
Bedava Backlink

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

arkadasını boylesıne sevmen cok guzel bırde sevdıklerınle bu kendın pısır kendın ye partılerı harıka:))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

arkadasını boylesıne sevmen cok guzel bırde sevdıklerınle bu kendın pısır kendın ye partılerı harıka:))