23 Kasım 2011 Çarşamba

SANAT FUARINDAN / GERİYE KALANLAR....

Fuarın, haftasonunun , iş ve okulun getirdiği yorgunluk üzerime çöktü. Şu an epey kopuk yaşıyorum buralardan. Çok fazla şey birikti , seçemiyorum ve tek yapmak istediğim, oturup film izleyerek kendimi deşarj etmek.
Ama fuar benim için herşeyden önemliydi bu sene, bana çok şey kazandırdı ve ufkum için bazı çizgiler belirdi, galerileri, atölyeleri tanıdım, ressamlar nerede, ben neredeyim. Çizgim nerelerde... birçok şeyin cevabını buldum. Ne kadar ilerleyebilirim, çok mu kulaç atmalıyım, az mı... Uzakta mıyım, yakınlarda mı... Kendimce birçok perspektiften bakıp, sanat çevremin ve anlayışımın fotoğrafını çektim.

Bu resmimle fuara katıldım. Çekirdek sanat'ın Genç Ressamlar Sanal Müzesi standıydaydım.



Sevgili Mine Arasan'la aynı standı paylaşmakta bir gurur kaynağıydı.

Fuar ganimetlerim :) Broşürler- kartlar...


Kitap fuarından aldığım yeni sanat kitaplarım...

İzm...ler....Ben kendimi bulamadım. Hocama danışıcam.

Motif, desen kitabım... renk ve şekilleriyle yeni resimlerimde faydalanmayı düşünüyorum. Ama tabii ki, Türk ve Osmanlı motiflerini kullanmaya devam ederek.

Sevgili Tuna'nın sergiye getirdiği minik hatırası... Bol çizim yaparken, bu minik köpekcik beni izleyecek :)

Natali'nin sevgi dolu kitabı , ayraçları ve Safranbolu hatıraları.. sergimin diğer hatırasıydı.


Kitap fuarında , sahaflardan aldığım katalog... Elimde böyle toplu bir kaynak yoktu.




Bu da Melisa'ma kitap fuarından ...

Faydası olacağını düşünüyorum :)


Sanat ve Kitap fuarı keşke, daha merkezi bir yerde olsaydı da herkes faydalansaydı. Maalesef bu konuda yapacak birşey yok. Halk için olan bir fuar, şehir dışında.

Yazım biraz kısa oldu ama...
Sizleri ziyaret edemedim, herkesi bir çırpıda dolaşmakta istemiyorum. Tek tek sindirerek okumak için sanırım haftasonunu beklemem gerekecek. Azan boyun fıtığım ve omuzumla boynum arasında ki kas tutulmasıyla zaten, bütün gün boyunca savaş veriyorum. Taşıyamadığım boynumu biraz bir yerlere dayayıp dinlendirmek için şimdilik bu kadar.  Fuarda ki favori resimlerim ve ressamlar da bir sonra ki paylaşımlarda.

16 yorum:

tülin dedi ki...

Gerçek zenginlik bunlar.

Leylak Dalı dedi ki...

Zeynepcim tekrar kutluyorum. Çalışmalarının ve başarılarının devamını diliyorum. Herşey gönlünce olsun canım...

okuyan dedi ki...

Fuara katkıda bulunduğun resmini parlak cam ekranın karşısında değil de orada, o havayı soluyarak izlemeyi çok arzu ederdim. Gönülden tebrik ediyorum. Gönlünden geçen başarılara imza atman dileğimle.
Hediyelerini ve aldıklarını güle güle kullan. Özellikle arkadaşın Tuna'nın hediyesi köpeğe bayıldımmm:) Çok ama çok şeker. Anahtarlarını tak ve bu tatlı köpekçik tüm başarı kapılarını açsın sana inşallah.
Bu kadar beklettikten sonra bence de kısa bir post olmuş. Artık devamını heyecanla bekliyorum:)
Sevgilerimle.

serrose dedi ki...

Tebrik ederim canim cok sevindim ve gururlandim.DAha nice nice fuarlara umarim birinde ben de orada olabilirim
Sevgilerimle

laleninbahcesi dedi ki...

Fuara gelmek için neredeyse şehirler arası gibi yol yapmam gerekiyordu. Bu fuarın eski yerine alınması için başlatılan bir kampanya var, umarım başarılı olurlar.

Tebrik ediyorum ve nice sanat fuarlarında yeniden resimlerinle olmanı. diliyorum

cerenim.com dedi ki...

gitmis kadar oldum paylasim icin tesekkurler

Aslı dedi ki...

Gerçekten orda olup yakından görmek isterdim. Tebrik ediyorum tekrar..

Eren dedi ki...

Çok tebrik ederim, resminiz de siz de çok güzelsiniz, sevgiler:)

Buket dedi ki...

tebrikler zeynepcim, keşke bende yanında olabilseydim. ne kadar güzel bir olay yaşıyorsun, güzel bir atmosferdesin. senin adına ben bile gurur duyuyorum, böyle bir arkadaşım var diye..

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Çok güzel bir tecrübe sizin için, tebrikler! Fotoğraflarda çok güzel çıkmışsınız:)
Uzun zaman oldu fuara gitmeyeli kıskandım doğrusu...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Hepinize teşekkür ediyorum. Güzel bir tecrübe oldu benim için. Sizin motivelerinizle daha iyi resimler çıkaracağıma eminim. Hepiniz gelmiş kadar oldunuz.
Sevgiler

Nihan dedi ki...

Zeynepcim kutlarım..çalışmanı ve renklerini çok beğendim...fotoğrafına bayıldım..postlarına da...sevgiler..

meyra dedi ki...

Zeynepcim tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim...çalışman çok güzel ahh birde anlatsaydın nasıl esinlenip yarattığını daha güzel olacaktı:) başarıların daim olsun...kendine iyi bak çok geçmiş olsun.

Elifinelizi dedi ki...

canım benim çok yanında olmak istedim ama kısmet değilmiş,
Çok zarif görüüyorsun .
Heyecanını burdan hissetmemek mümkün değil .
Yine ceplerini doldurmuşsun .
çok şanslısın biliyormusun :D

Burcu dedi ki...

bayıldım sana ve o eserine harikasın ellerin yüreğin dert görmesin :) canım benim serginin ve fuarın bonusları da harika bu arada :) sevgiler...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Nihancım, çok teşekkür ederim. bir çizerin gözünden yorum almak çok güzel.

Meyracım, bazen hisler, düşünceler anlatılmaz, karşılığı kelimeler olmadığı için. Benim bu şekilde çok hissim var. Bunları şekil, renk , denge ve uyumlarla anlattım diyebilirim. Anlatamıyorum yani :)

Elifim, sen zaten yanımdaydın benim. Aradın sohbet ettin, konustuk. Gelmiş kadar oldun. Ben de bu postla o anı anlatmıs oldum.

Burcucum, Çok teşekkür ederim , resimlerin devamı gelicek elbet, biraz vakit olsa... Bonuslar da o zamanı hatılatıyor elbet. :)