SANAT FUARINDAN / GÜZELLİĞİN ÇOĞALTILMASI

Nerden başlayacağımı tespit etmek gerçekten çok zor. O kadar değişik konu , resimler, etkinlikler, kitaplar vardı ki. Konu başlıklarına göre bile ayıramıyorum. Bazı konuları ayrı postlarla sunmam gerek sanırım. Henüz fuar ve etkinlikler bitmedi. Not aldığım ve beni etkileyen şeylerden başlıyorum.

Bu insanlar ne yapıyor....

Ocak 2010'da bir grup sanat gönüllüsü tarafından kurulan " Güzelliğin Çoğaltılması " sanat gönüllülüğü temelinde pozitif bir yaklaşımla, sanatın anlaşılması, değer görmesi, paylaşılması konusunda çalışmalar yapmaktadır. İnsanlığın temel değerlerini kabul eden herkese, her görüşe, her inanışa, açıktır.
Üyelerin ve misafirlerin katılımı ile etkinlikler düzenleyip, sanatsal performanslar sergileyen grup, duvarların ötesine geçerek, bunu çoğu kez sokakta gerçekleştirir.Sokakta ve sokakla iç içe süren etkinlikler, interaktif katılımlarla desteklenir ve güçlü paylaşımlara sahne olur.

Olgun, sade, içten evrensel uyum güzeldir. Ve güzellik güzellikle çoğalır. Gruba katılmak için http://www.guzelligincogaltilmasi.com/ info@güzelligincogaltilmasi.com


Fuar sonuna kadar siz de katabilirsiniz :)



Standta tanıştığım ressam Leyla SABAH'ın anlattığı bir olay beni çok etkiledi.
Sokakta yapılan resim etkinliği sırasında, tinerci bir gencin gelip, eline fırçayı alıp ying-yang işaretini çizmesi... 
Standtta, yapılan etkinliklerin videosunu da izleyebiliyorsunuz.

Yorumlar

francesca mckennitt dedi ki…
En güzeli de interaktif olması herhalde:)
cafenoHut dedi ki…
Ne güzel etkinlikler, sayende neler neler öğreniyorum...
Deli Anne dedi ki…
Valla Nohut'a katılıyorum, oturduğum yerden dünyayı öğreniyorum ne ala.. Güzel Zeynep'im olduğun yeri güzelleştiriyorsun :)
Tuna dedi ki…
Ne güzel bir etkinlikmiş.Adını da çok beğendim.İnşallah seni ziyarete gelebilirsem bir düğüm de ben atarım :)sevgiler.
Burcu dedi ki…
çok güzel bir etkinlikmiş Zeynepcim :) sen de harika gözüküyorsun sevgiler :)öpüldün...
Zeynepcim kaç gündür aklım sende,konuşamadık da:(
Oralar görmek için sabırsızlanıyorum:))ve yeni haberlerini bekliyorum.
okuyan dedi ki…
Böyle güzel bir etkinlikten sayende haberdar olmuş oldum. Teşekkürler.
Sevgiler.
Aslı dedi ki…
Gerçekten benimde haberim yoktu :( çok tskler..
nasli_ dedi ki…
Ben de böyle organizasyonlar istiyorummmmmmmmmm.
Ben de beklerim :)
http://www.nzlsyn.blogspot.com
My Giveaway click click

Popüler Yayınlar