25 Kasım 2011 Cuma

SİZ EN ÇOK HANGİSİNİ BEĞENDİNİZ... SANAT FUARINDAN...

Sanat fuarında yüzlerce resim vardı. Çoğunu fotoğrafladım. Ama bazıları vardı ki, beni çok etkiledi. Onları sizinle paylaşmak istedim. Altlarını numaralandırıyorum. Sizlerde en çok beğendiğinizi ya da beğendiklerinizi söyleyebilirsiniz. Bu resimler arasında ustalardadan , yeni genç sanatçılara kadar herkesin resim var. Ayırım yapmadım. Adlarını hatırladıklarımı ve not aldıklarımı paylaşabiliyorum. Bazı standlarda broşür vardı fotoğraf çekmedim. Sadece bir kaçı...

1.Yurdaer Altıntaş

2.

3.

4. Mine Arasan

5.Kadir Ablak

6.Kadir Ablak
7.

8. Tuncay Takmaz

9.Büyük bir yemek masasının üzerine resimler yapılmıştı.( Kesit)

10.

11.


12.

13. fotoğraf

21 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

10-3 sevimli geldi bana çok. 3 Numara Rezan Ganiz'in olabilir mi? Kışın ankara'da sergide görmeştüm eserlerini hatta boyalı taşlarından almıştım, çizgilerini benzettim...

Moda Kulisi dedi ki...

baykuslu olan resimi begendim ben :))

http://moda-kulisi.blogspot.com/

bu arada blog dunyasına yenı katıldım, sen de bloguma katılırsan sevınıırm :))

colette dedi ki...

10 nolu resim bana çok yakın geldi. Zeynepciğim iyi ki varsınız sen ve Natali bizi sergilerde gezdiriyor göz zevkimizi geliştiriyorsunuz.Resimden çok hoşlanırım ve İzmir'de fırsat buldukça sergilere de giderim ama bir bilenin gözleriyle bakmak bambaşka...
Sevgiler...

Deli Anne dedi ki...

4,8 ve 13 hoşuma gitti en çok:)

meyra dedi ki...

3. çok güzel çok naif. 8.kolaj ise çok başarılı ikisi favorim.bu arada zeynepcim senin çalışmanıda Natalide gördüm harikasın eline sağlık..bu sanatsal yönünü ve postalrını seviyorum çok keyifli..sevgiler canım

okuyan dedi ki...

Tüm çalışmalar çok güzel.
3., 7. ve 10. resim favorim:)
Paylaştığın için teşekkürler.
Sevgilerimle.

tülin dedi ki...

5 ve 10.İki farklı tarz galiba ;)

laleninbahcesi dedi ki...

10 ve 7 yi çok beğendim...

battiscafe dedi ki...

10 ve 3 numaralı resimleri çok beğendim :)

Didem Yazici dedi ki...

Sirasiyla 2-8-10 numarali resimleri begendim. 13. Fotografta cok guzel. Zeynepcim sergiye katildigin resminde cok guzel.

laleninbahcesi dedi ki...

Sevgili Zeynep
ben de çok memnun olurum birlikte bir günü paylaşmaktan... Ne zaman istersen, ben hazırım.

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

10 'u çok beğendim...

Çılgın Mevdoş dedi ki...

5-8-10 Epeydir görüşemedik özledim seni arada uğra bizim yakaya.Sergiye bende çok gitmek istedim ama malum şu ara buraya zor geliyorum teşekkürler canım.

MAVİANNE dedi ki...

3 ve 4ü beğendim ben
içimi ferahlattı renkler figürler

Adsız dedi ki...

zeynep hanım selam,ben lale
natalinin arkadaşıyım sizinle doğum gününde tanışmıştım hatırladınız mı bilmem,natali sanat fuarını anlatmıştı,ben de uzak olduğu için gidemedim ama keşke gitseymişim,olmazsa seneye:)sayenizde güzel eserler gördüm,paylaşımınız için teşekkürler.7 numaralı tablo çok hoşuma gitti.birde 3.nolu baykuşlu tablo:)sevgilerimler lale.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Lalecim merhaba. Hatırlamaz olurmuyum seni,bir sürü siyah beyaz fotoğrafını çekmiştim. Sana gönderdim mi onları hatırlamıyorum. Göndermediysem göndereyim. Herkese birşeyler gönderiyorum bu ara. gelmiş kadar oldun, sevgiler...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

sevgili mavi anne,çılgın hanım,kiraz çekirdeği,didemcim, battiscafe,lalenin bahçesi,Tülin, okuyan,meyra, deli-anne,collette, moda kulisi, hepimizin bu resimlerde ortak noktası çok fazla oldugu cıkıyor ortaya. En azından kim ne resim seçtiyse, ben sizleri daha iyi tanıdım. Hepinizin ruhu, bu resimler gibi bir sanat.

Sevgili Leylak Dalı, Baykuşlu resim Bakırköy Sanat derneği standına katılan ressamlar tarafından yapılmıştı. İsim not almamışım. Ama google'dan girip bakınca, Rezzan hanımın hem Ataköylü olduğunu gördüm, hem de diğer resimlerini. Kesinlikle ona ait.

Fuarda gördüğüm bu kadar resim arasında benim en çok aklımda kalanlar ise, 3. numaralı REzzan Hanım'ın resmi, 10 numara Hale Nurol'un resimleri, 6 numara Kadir Ablak resmi ki ( bu resim çok büyük ) çok büyüleyici benim için, bir duvarda bu görüntüyü görmek. ve 9 numarada ki masa .. detay resmi koydum. ama bu masanın yanında dakikalarımı geçirdim. böyle bir masam olsun ve herşeyi üstünde yaparım diye düşündüm...

Aslı dedi ki...

Hepsi çok güzel çalışmalar ben beşinci çalışmayı çok begendim. Pardon :) birde on ikinci...

Elifinelizi dedi ki...

Seçim yapmak çok zor
herbirinin ayrı bir anlatımı , duygusu var
hmmm ama
4 8 12 ve 13 biraz daha fazla sevdim sanki :)

Melange dedi ki...

5, 8 ve 13 ü begendim en cok :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Aslıcım, Elifcim ve Melange, sizler beğendiğiniz resimleri söyledikçe, ben sizin ruhunuzu okuyorum ;) çok ortak noktalarımız var :)