14 Aralık 2011 Çarşamba

BİRAZ GÜLMEK İSTER MİSİNİZ :)

Bugün Melisa okula 2 minik arabasını götürmek istedi. Bu iki arabada kız arabaymış. Süslü ve çiçekli oldukları için... Sanırım Cars serisinden.


Okulda ki , erkek arkadaşlarından biri  bu arabaları görüyor. Kendi arabalarını methederek;
- Bunlardan yüzlerce var bende, bir tanesini bana verirsen sana yarın bendekilerden, hemde üzerinde hiç çizik olmayanlardan bir tanesini getiririm,  diyor. Melisa'da veriyor. Şu an, kendine gelecek arabayı beklemede...

Olayı bana anlatıyor.

Bende kendisine ya yarın sana araba getirmezse, ya seni kandırdıysa, çok üzülür müsün ? ( üzülme sakın diyecektim ki )
- Hayır anne, onun DİLİNİ KONTOL ETTİM.
....
- Nasıl yani...
- DİLİNİ ÇIKAR BAKICAM, dedim.  BAKTIM KIRMIZI DEĞİLDİ, yani yalan söylemiyor, yarın getirecek bana, sen merak etme.

 :)) Bunu nereden öğrendi bilmiyorum, ama bizden değil. Biz göz muayenesi yapıyoruz, gözler yalan söylemez meselesi.  Bizim ki henüz gözden anlamıyor diye, dil muayenesi yapıyor. Bu daha kolay tabi.

Korkum, hiçbir dil kırmızı değil ki :))

23 yorum:

Tuna dedi ki...

Canım yaa,kıyamam ona.Çok tatlı.Dilerim arkadaşı bu muayeneden tırsar :) da sözünde durur.Sonucu merak ettim..

Hülya dedi ki...

Çok tatlı bu çocuklar:) sonuç bakalım nasıl olacak.

SalihaBetül'ün Annesi dedi ki...

çok tatlı.. ne kadar da masum ve temizler..

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Çoook tatlı. Arkadaşının yalan söylemiş olma ihtimalini düşünmüş olması ne hoş.
Blogunuza ilk kez geliyorum. Cıvıl cıvıl, heyecanlı bir blog. Sizi tanımak beni mutlu etti.

Deli Anne dedi ki...

benim ağlayasım geldi bu masumiyete.. canım benim:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Yarın araba gelecek mi meraktayım Zeynepcim ama gelse de gelmese de Melisa bir hayat dersi vermiş yine:)))
Okuyunca kendi kendime güldüm eşim de soruyor ne oldu diye anlattım o da çok güldü, inanamadı olanlara...
Öp onu benim için ;)
Bugün aradım seni bulamadım,yarın belki konuşuruz...

Aslı dedi ki...

Okuyunca çok güldüm :)) bende çocukken yalan söylenip söylenmedigini öyle anlardım ( göya ) :)

A-H dedi ki...

Cocuklar nasil da tatli oluyorlar :) Umarim ufaklik sozunde durur da getirir arabayi sizin kizin da kontrolu gecerli cikar ;)

gülce'nin annesi dedi ki...

:)) canım ya ne kadar doğal ve masum çocuklar...keşke dünya daki her şey de onlar gibi saf ve temizz olsaa:(((

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ayyyyyyyyyyy harıka canım masum melegım benım ne harıkalar

thalassapolis dedi ki...

canım sen meleksin inşallah kimse hayal kırıklığı yaşatmasın sana

resimli günlük dedi ki...

Off of keşke bu kadar kolay olsaydı karşındakinin yalan söylediğini anlamak...

meyra dedi ki...

Allahım hayran kalmamak eldemi şu masum sözlere ve söyleyene:)

Didem Yazici dedi ki...

Harikasin Melisa :)
Umarım araba gelmiştir :)

Nazan dedi ki...

Yalanı anlamanın yolun nasıl da güzel bulmuş Melisa.Aynı yaşlarda araba delisi bir oğlum olduğu için biliyorum, arabanın gelmesi zor.Yine de kız arabası olduğu için belki getirir.

zeynep dedi ki...

Ah yavrum benim dilini kontrol etmiş:)) inşallah yalan söylemiyordur arkadaşı:)

Burcu dedi ki...

bu kadar kolay olsa değil mi karşındakinin yalan söyleyip söylemediğini anlamak :) Harika senin bu kızın tatlım sen gibi :)) ne şeker yahu bayıldım bu düşüncesine sevgiler canım öp benim için o güzelliği :)

Kalemsiz dedi ki...

Arkadaşı, sözünde durup arabayı getirecekmi merak ettim. Sonucu yazarsın artık değil mi? :))

7.oda dedi ki...

ben de çok merak ettim, sorsan Melisa'ya nerden akıl etmiş dil kontrolünü??

Buket dedi ki...

melisa farkı işte :))

laleninbahcesi dedi ki...

zeynep, ben testin güvenirlik sonucunu çok merak ediyorum. Lütfen yaz...

keşke çocuklar gibi masum kalabilsek hep. Nasıl güzel olurdu dünya.

Melissa'ya özel sevgilerimle

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Herkes bekliyor biliyorum, ama araba gelmedi :( Melisa , unuttu diyor. 2 günde unutmuş. Bakalım birkaç gün daha bekleriz. Pazartesi günü getirmezse, arabanı geri iste dedik :) Bir daha da birşey değişmek istediğinde, her ikinizinde değişeceği şey elinizde olsun, birbirinizi bekleyip, kendinizi mutsuz etmeyin diye akıl verdik.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Belki merak edersiniz, dün giden arabamız geri geldi. Annesi okula getirip, Melisa'ya vermiş. yani çocuğun pek niyeti yokmuş:) Melisa'da üzülmeden bu işten hayat dersi almış oldu..