9 Aralık 2011 Cuma

KARİKATÜR YARIŞMASI GEZMEK İSTEYENLER BURAYA !

Sergiyi , Bayramda Nişantaşın'da ki Şişli Terakki Okullarının sergi salonunda gezmiştim. Ben yine çok beğendiklerimi fotoğrafladım. Şu an Bursa Devlet Güzel Sanatlar Galerisinde sergileniyormuş. Sergiyi gezerken ödüllü olanlarla, sergilenmeye değer olanları ayırmadım. Ülkesine bile bakmadım. Benim için önemli olan, fikrin ortaya konması ve yüzümdeki kasları harekete geçirmesiydi.
Sonradan haber linkini okuyup, ödüllüleri öğrendim, hatta 1. ödül alanın karikatürünü internetten buldum.

Ödüllüleri ve sergilenmeye değer görülen karikatürleri görmek isterseniz buyrun sanal müzeye ; http://sanalmuze.aydindoganvakfi.org.tr/Gallery/Exhibitions.aspx?Yil=2011
Seyrinize sunuyorum.
Detay okumak isterseniz aşağıda ki linke bakabilirsiniz.
http://www.aydindoganvakfi.org.tr/TR/News_Detail.aspx?ID=343&T=1

Beğendiklerinizi numarasıyla paylaşırsınız belki :)





1

2
3

4

5

6

7

8


9

10 (fotografı Melisa çekti :)) 
11

12

13

14

15

16

17

1. ödülü alan İngiltere.

6 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne kadar detaylı bir sergi postu olmuş,çok da bilgilendirici...karikatürler de güzelmiş...
Emeğine sağlık Zeynepcim:)Sağol!

Selma Er dedi ki...

Karikatürü çok severim.Hepsi birbirinden güzel.Teşekkürler..

okuyan dedi ki...

Aydın Doğan karikatür yarışmasını her sene netten de olsa takip ederim. Önceki senelerden beni etkilemiş olan 3 karikatür vardır ki hep beğeniyle hatırlarım.
Paylaşımına bu nedenle ayrı bir bayıldım diyebilirim. Bu sene senin blogunda okumak nasipmiş:) Önceki yıllarda antoloji sitesinden takip ederdim.
Bizler için fotoğrafladığınız için sana ve Melisa'ya çok teşekkürler:)
Hepsini beğendim ama en beğendiklerime gelirsek; 4-9-12 ve 14
Sevgilerimle.

tülin dedi ki...

Teşekkürler Zeynep.Evden çıkmadan gezdirdin bize sergiye :)

zero dedi ki...

Of yani bayıldım, hepsi harika Zeynepcim! Ama en çok 8'i sevdim, neden acaba?:))))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bende en çok 4 numarayı sevdim, kedili oldugu ıcın sanırım...