20 Aralık 2011 Salı

KARTLAR DÜŞMEYE BAŞLADI TEKER TEKER....

Kart etkinliği dün sabahtan beri kendini göstermeye başladı. Bu etkinliği düzenleyen sevgili Leylak dalının kartı düştü masama ilk olarak... Bu işe en çok Melisa sevindi. Haftasonu bakıpta seçemediğimiz hikaye kitaplarından gelince , hemen okumaya başladı. Evet bu aralar okuması da epey ilerledi....  Sevgili Nurşen hanım bana bir de şiirden alıntı yazmış. Okuyunca nasıl duygulandım anlatamam. Şiiri sesli okudum ofiste, herkesin dikkatini çekti. Eve geldim, eşime okudum. Bana hayatımda ilk defa biri şiir yazdı... Dedem de Zeynebim şarkısını söylerdi...

Sanırım ezberlerim ben bu şiiri...
Akgün Akova'nın Zeynep isimli şiirinden birkaç dize;
" ..aşktan niçin korkuyoruz Zeynep
aşık olduklarımızı hem tapıyor hem boğmaya çalışıyoruz bir kaşık suda
paylaşılacak bir ekmeğin arasında yuva denen hapishaneye gizlice soktuğumuz
bir törpü müdür aşk
bizi yakaladıkça hırpalayan
bir yürek kabadayısı mıdır geçmek için gölgesini arayan
yaban atları mıdır şu çılgın aşıklar..."    teşekkür ederim Nurşen hn. Farkında olmadan, dedem bir, siz iki oldunuz, hayatıma bu anlamda iz bırakan.

Sevgili Buğday tanesi ; Anne Mahsustan ;Macera Kitabım  'ın kartları ulaştı. Tanıdığım ve yeni tanıdığım blogcu arkadaşlar, kartınızla bir heyecan düşürdünüz ve sevgi kattınız günlerime, teşekkür ederim size.

18 yorum:

Burcu dedi ki...

ah tatlım bana da bir şiir çıktı ki kartım ne çok mutlu oldum sen gibi :) bu arada senin kartın da elime ulaştı çok teşekkürler canım :) bu arada iyi ki katılmışım diyorum bu etkinliğe :) sevgiler...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne güzel haber, daha bana hiç gelmedi kargoyla gelen iki tane dışında:(

Zeynepcim şiir de çok hoşmuş...
Senin adına da şiirler, şarkılar varmış bak.Benim adıma da şarkı var biliyorsun, şanslıyız yani:)))

Selma Er dedi ki...

Kartlarınız ve şiiriniz çok güzel..Hayatımızda hep böyle dostlarımız,tatlı heyecanlarımız olsun..

A-H dedi ki...

Umarim benim ki de biran once ulasir eline :)
Siir cok guzelmis bu arada ;)

Bugday Tanesi dedi ki...

Bu etkinliği her sene sonunda dört gözle bekliyorum, çok güzel şeyler katıyor bize :)

annemahsustan dedi ki...

gunaydın, kartımızı ekranda gorunce duygulandım, o kadar çok kart attık kı kıme hangısı gıttı hıc bılmıyorum, önemseyip fotografını cektıgın ıcın teşekkürler. İçlerini bir iki küçük birşeylerle süslemeyi çok düşündüm ama henüz kimseyi tanımadığım için tepkilere hazırlıksız yakalanmak istemedim. Nice mutlu yıllara: )

Melange dedi ki...

güne mutlu baslatiyor degil mi bu kartlar..umarim benimkide ulasir yakinda eline :)

kara kitap dedi ki...

ben de geçen hafta postaladım, postanedeki adam kart olduklarını görünce çok şaşırdı, aldı bir kenara koydu.akıbetlerinden şüpheliyim.

meyra dedi ki...

benimki neden gelmemiş:((

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Kartlar birbirinden güzelmiş :)

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ne de güzel bir etkinlik olmuş:)

Didem Yazici dedi ki...

Şiirin de kartlrın da çok güzelmiş Zeynepcim.
Benimde adıma sanat müziği bir şarkı var. Annem söylerdi bana eskiden. Artık söylemiyor :(

deeptone dedi ki...

sağlığın nasıl. çoktandır gelmedin toplu okumaya.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

deeptone; sen benim kokumumu aldın, ya da en son yazını okudugumu gordun herhalde... az once günlüğümden yazını okudum 15 dakika oldu.. acaba kendi günlüğünden mi bahsediyorsun diye.. ama değil :) Evet uzun zamandır toplu okuma yapamadım. ama gelıcem en kısa sürede. ve uzun zamandır sağlığım çok çok iyi... bu aralar sadece kızımın eğitimiyle ilgileniyordum. o da bu hafta yavaşladı, okumayı yazmayı iyice söktü gibi.. HAtır sormana çok sevindim... En kısa sürede okuyup ( bir kitap gibi) , yorumlarımı paylaşacağım.
SEvgiler.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Diğer kartlar henüz gelmedi... gerçi pazartesiden beri postacı da gelmedi buraya...... BEkliyorum dört gözle...

deeptone dedi ki...

arada bir geliyorum zaten sana bakmaya. sağlığın iyi ne güzel. kızın ne mutlu. keyfin yerinde.

nazpek dedi ki...

Merhaba
Kartınızla birini daha mutlu ettiniz bildirmek istedim.
Çook teşekkürler Mutlu yıllar

Aslı dedi ki...

İnsanın kendi adına bir şiir yazılması veya olması öyle güzel bir duyguki, bilirim..

Kartlar zaten çok güzel ve bu etkinlige ben neden katılmadım diyede üzüldüm açıkçası..