MİNİK DEĞİŞİKLİKLER...

Son bir haftadır evimizde minik değişiklikler yapıyoruz. Geçen haftasonu , en sonunda Ikea'da gördüğüm, beğendiğim kanepelerime kavuştum. Uzun zamandır istiyordum. Ama bir türlü zamanı gelmemişti. Eski koltukların devride sözkonusuydu. Onları evden çıkartırken beni hüzün kapladı. 11 yıl, dile kolay, nelere şahit oldular, sanki evden gelin çıkıyorlar... Nasıl hüzünlendim anlatamam. Yenilerine bile hakkıyla sevinemedim. Şu an eksik olan yastıklarım ve bazı puf, sandalye, tv ünitesi gibi yenileme olayları var. Onları da önümüzde ki aylarda eklemeyi ve değiştirmeyi düşünüyorum.








Bakırlarımı , merdivene dizdim.


10*15 cm kadar sanırım bu minik tabloyu çıkardım meydana. heykelcikler, bir parmağın boğumu kadar.




Geçen haftasonu kendimce, atölyemde minik bir kutlama yaptım, koltuklarımı aldığım gün...

Bu akşam....


Melisa'nın saçları neredeyse beline geliyordu. Ama haftasonları yüzmeye gittiğimiz için, kurutmak epey sıkıntılı olduğu için kestirmek istiyorduk.
Kendisi benden hevesli. "Kısacık olsun anne, enseme kadar. "
 " Anne kestirince saçlarımı yine atmayız alırız, saklarsın, üzülme hem yine uzar ..."
Kesilen saçları , aldık eve getirdik.


Ben üzgünüm, ama o kadar mutlu ki...

Yani 10 gündür, bir değişim içindeyiz...
Başka değişikliklerde düşünüyorum, ama yavaş yavaş...



Yorumlar

Gülsen dedi ki…
çok zevkli çok güzel hayırlı uğurlu olsun :)
tülin dedi ki…
Güle güle kullan canım.Güzel günlere,mutlu anlarınıza eşlik etsinler.

Ben bile kıyamadım o güzel saçlara :(
Leylak Dalı dedi ki…
Koltuklarını sağlıkla keyifle kullan canım. Melisa'nın saçlarını çok beğendim, o da güle güle uzatsın:))
Deli Anne dedi ki…
Hayırlı olsun tüm yenilikler ve daha da gelecekler Zeynep'im.. Melisa'nın yeni saçlarına bayıldım, öyle yakışmış ki maşallah:)
zeynep dedi ki…
Koltukların çok güzel , güle güle kullanın inşallah .
Nihan dedi ki…
yeni saçları kuzuma çok yakışmış ama annesi..:))yeni eşyalarını iyi günlerde kullan:))
okuyan dedi ki…
Koltukların çok güzel, sanırım zevklerimiz bayağı uyuyor:) İyi günlerde kullanmak nasip olsun inşallah.
Minik biblolarına bayıldım:) Hele kedicikler:)
Melisa'nın saçları da çok güzel olmuş.
Sevgilerimle.
Melange dedi ki…
Güle güle kullan Zeynep'cigim, yeni yilda da daha nice mutlu degisimler, yenilikler olsun dilerim.
Aslı dedi ki…
Çok güzel bu koltuklar güle güle kullanın. Güllü olan bizde de var, çok rahatlar gerçekten.

Melisa'nın saçları çok yakışmış ama, hem dogru söylüyo nasılsa uzar yeniden :)

Hep böyle güzel degişiklikler olsun hayatınızda-hayatımızda..
Nesrin dedi ki…
Güle güle kullan o güzel koltukları :) bu arada saçlarıda çok yakışmış güzel kızınızın. iyi hafta sonları diliyorum
Buket dedi ki…
koltukların çok güzel ve zevkli. bakalım açık renk çocuklu olarak kullanabilecekmisin, ben de çokseviyorum ama pelinden cesaret edemiyorum. senden haberleri alırım. melisanın saçları çok güzel, bence çocuklar için ideal kısa saç. pelinin saçlarını daha da kısa kestirdim ,şimdi ikimiz de çok rahatız :)
Banuca dedi ki…
Koltukların tam şöööyle gömülmelik görünüyor, bir de güllü desene bayıldımmmm:)
Minik biblolarına tabii ki bittim :)
Atölyedeki kutlamanda karşında olmayı isterdiiim :)
Ah bu kızlaaar, değişiklikleri seviyorlar:)
cafenoHut dedi ki…
Çok seviyorum böyle değişikliği. Sanki kendi evimde yapılıyormuş bu değişiklikler gibi heyecanlanıyorum. Koltuk harika olmuş, biz de kardeşimle çok seviyoruz o koltuğu ama alacak yer yok, öbür koltukların birazcık daha ömrü var yani:)
Melisanın saçlarına da bayıldım, benim saçlar incecik olduğundan nasıl içim gidiyor böyle gür saçlara, aynı kardeşimin ki gibi Melisa'nın şaçları da. Maşallah...
Yalnız benim kardeşim hayatta kimseyi dokundurtmazdı saçlarına, papaz gibi dolanırdı etrafta:)
laleninbahcesi dedi ki…
Ben Melissa'nın saçlarına bayıldımmm.

Güllü koltuklar, tablolar her şey çok güzel, özellikle köşe lambasını çok beğendim...
keyifle gelsin tüm değişiklikler
sevgimle
Kiraz Çekirdeği dedi ki…
Ne kadar zevkli döşenmiş bir ev olmuş, benim de hayalim bu koltuklar... Yakında ben de değiştireceğim sıcacık bir havası var. Melisa'nın saçları ne kadar güzel olmuş, biraz büyüsün istediğiniz kadar uzatırsınız, hiç üzülme annesi...O mutlu ya, gerisi boş...
MAVİANNE dedi ki…
öncelikle bu prensesin saçları harika olmuş çok güzel görünüyor
güle güle kullan mobilyanı çok şıklar,
yeni yıla yeni mobilya süper olmuş
iyi yıllar diliyorum
Nazan dedi ki…
İyi günlerde kullanın, çicekli koltuğun rengi ve modeli çok güzel..Melisa aynı yeğenime benziyor, onun da saçlarını uzun süre kesmemişlerdi..
Selma Er dedi ki…
Yeni yıla yeniliklerle,yenilerle girmek çok güzel.Koltuklarınız benim de çok beğendiğim tarzda.Eskileri başkasına verdiğimde benim de içimde hüzün.büyük bir boşluk olur.Onlar artık eski fotolarda,anılarda kalır.30 yıl kullandığım ve sapasağlam olan genç kızlığımdan kalma tek kişilik yatak odası takımımı artık evde hiç yer kalmadığından vermek zorunda kaldığımda çok ağlamıştım.Kızımın bebek yatağını da yeğenime verdiğimde ağlamıştım.Yeni eşyalarınızı güle güle kullanın,güzel anılar biriktirin onlarla..Kızınızın saçları çok güzel olmuş.Ben de kızımın saçlarını ilk defa 3,5 yaşında iken kestirdiğimde saklamıştım.
çakıltaş dedi ki…
ben de çok beğenirim o koltuğu, zaten beğenilmeyecek gibi değil:) keyfler dilerim sana...
7.oda dedi ki…
eskileri nasıldı bilmiyorum ama yeni aldıklarınız inanılmaz rahat:)

yeni saçlar da eskisinden çok daha güzel. ah keşke ben de ikna edebilsem saçlarını kestirmesi için kızımı :(
Scissor Hands 81 dedi ki…
melisanın saçları harika olmuş güle güle kullansın maaşşallah; siz kısaltmayı düşünürmüsünüz saçlarınızı sizede çok yakışlacaktır. Saygılarımla
Maya dedi ki…
herşey bir yana, o bakırlar çok güzel, ben de bayılırım çünkü :) ayrı bir duygusu var bence :) değişiklik güzeldir, umarım hep pozitif yönde olur :) sevgiler
Zeynepcim koltuklarını o kadar beğendim ki anlatamam, insana güzel duygular veriyor hele o lambanın ışığı altında oturmak...
Sağlıkla, güzellikle kullanın.
Melisanın yeni saçı çok yakışmış,genç kız olmuş:)
Bu arada kutlamana da bittim,tebrik ederim seni ,kendine zaman ayır.
Bir de bakırlarla , bibloluk da evine çok yakışmış, iyi günlerde olsun.
Hepinize güzel dilekleri için teşekkür ediyorum. Melisa bir anda saçları kesilince olgunlaştı.

koltuklar çok rahat, oturup sırtınızı yaslayınca, gömülüp uyuya kalmanız çabuklaşıyor.

Buketcim, Kılıflar rahat sökülüp takılıyor, o yüzden dert etmiyorum. Bir de aynı model hazır değişik renk kılıfları da var satılan, onu düşünerek aldık.

scissors Hands, ben hiç düşünmüyorum. Benim korkulu rüyam kısa saç. Ama elinizde makas, çok hevesli gördüm sizi. :)

Maya, Onları annemin evinden taşımıştım, evlenirken. Kapalıçarşıdan onlar. çocukluğum onlarla geçti...
Scissor Hands 81 dedi ki…
ben sadece yakışacağını inandığım için dedim neden korkulu rüyan senin kısa saç
Didem Yazici dedi ki…
Koltuklar harika olmus Zeynepcim, gormek icin sabirsizlaniyorum!
Melisa'nin saclari cok guzel olmus. Bende kestirmek icin heveslendim gorunce :)
yadigar olam dedi ki…
Merhaba,
Bu koltuklardan bende istiyorum :( Umarım yeni mutluluklara seviçlere ortak olurlar sizinle birlite.Bu arada Melisa çok tatlı.Bizmde var saç kestirme problemimiz.Ama problem bende.Kızım kestirmek istiyor ben kesilmesin istiyorum :)Bizede bekleriz.;)
Burcu dedi ki…
kızkardeşim bu eylül evlendi yazmıştım blogda o da hep ikeadan aldı eşyalarını ben de o zaman bu güllü koltuğa bayılmıştım hatta ben de bir tane almak ve okuma odası yapmak istiyorum sen gibi :) çok güzeller güle güle oturun :) melisada güle güle uzatsın çok güzel olmuş saçları sevgiler canım :)

Popüler Yayınlar