4 Aralık 2011 Pazar

NONİ VE ÇILGIN MEVDOŞ'LA GÜZEL BİR BULUŞMA

Moskova'nın soğundan kaçıp, annesinin ziyaretine gelen sevgili Noni ve ona sıcacık kollarını açan sevgili annesi Çılgın Mevdoş'la ( Müveddet Hanım'la ) tanışma fırsatım oldu.

i
(Makinamla birlikte fotoğrafımız çekilmemiş , alıntı yaptım sizin sayfanızdan :( , )
Enerjiyi hissedebiliyormusunuz... Mutluluk ve heyecan deposu... Sizin yaşlarınızda sizin gibi olmak isterdim..

Birkaç zamandır, sayfasını ziyaret edemediğim Müveddet Hanım'a kendisini kucaklayarak, beni bir iki aydır meşgul eden okul heyecanımızı ve duygularımı paylaşıp sohbet etmek istedim. Uzun zamandır yorum yazamayınca, beni merak etmiş. Bu merakı ve bana verdiği önem beni çok duygulandırdı.  Hazır uzaklardan gelen Noni'de buradayken... Sıkı sıkı sarılıp samimiyetimi hissettirdim. Sizi çok önemsiyorum, iyi ki yazıp hayatı paylaşıyorsunuz kendi gözünüzle.

Noni'nin, o güzeller güzeli boncuk gözlerini yakından görme şansına kavuşan şanslılardanım. Moskova şu an neden soğuk biliyormusunuz, çünkü Noni şu an buralarda. Moskova yavruşkalarının soğukluğunu çekmek zorunda...

Müveddet Hanım'ın enerjisi ve Noni'nin sempatikliğinin sarhoşluğuyla, Starbucks'ta tatlı bir öğleden sonra geçirdik. Günlük yaşantımızdan, kendimizden, hobilerimizden, sıkıntılarımızdan, sevinçlerimizden,  blog arkadaşlığından bahsettik.  Fotoğraflarımızı çektik, birbirimize minik hatıralarımızı verdikten sonra, tekrar oturup sohbet ettik. Keşke daha uzun süren bir görüşme olsaydı. Saatlerce süren... o mekana yapışıp, günün bitimine kadar birbirimizinden daha geç ayrılsaydık.


Müveddet hanım ! kızım " anne nasıl teşekkür edeceğim, beni niye götürmedin yanında" dedi... Minik not deftrerini elinden hiç bırakmadı bu haftasonu... :)
  
Nonicim, bu minik şaheser, kızımın tombul parmaklarının tacı gibi oldu. Çok sevdi :)

Zamanla yarışan bir anne olarak, sembolüm gibi oldu bu yüzük, tekrardan teşekkür ediyorum. Ellerine sağlık...

Sevgi dolu notun için seçtiğin bu güzel desenli kartın motifini, resimlerimden birinde kullanıp sana haber vericem...

Bu renkli kitap ayracını da şu an July and Julia ile buluşturdum...

Ayrılmak zor geliyor, ama maalesef, birbirimize doyamasakta, sonuç olarak, eve yüzümüzde kocaman bir gülümsemeyle geri döndük. Çok yakın oturuyoruz, mutlaka organize olup tekrardan bir araya geleceğiz. Yaşadığımız görüşme heyecanın tadı damağımızda kalarak, güne noktamızı koymak zorunda kaldık. Çünkü evde beni bekleyen süpriz yumurtalar vardı. ( eşim ve kızım) Yorgunluğun dolu dizgin macerasının devamı için, gönlümüze dokunan  sohbetlerimizi devam ettirmek üzere sözleştik.

Sizi yakından tanıdığıma çok mutlu oldum. Sizi çok sevdim, hep böyle sıcacık tutan bir battaniye olun, sevginizle ısıtan....

15 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Yaşasın Blog alemi.. öyle bir sarmal oluşturduk ki, ben bu haberi çoktan almıştım mesela, ne güzel değil mi:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ah deli annem, seninle görüşeceğimiz günü de iple çekiyorum...

okuyan dedi ki...

takip etmekten keyif aldığım bloglar bir de tanışıp arkadaşlık kurduklarında öyle mutlu oluyorum ki... sizler adına çok çok sevindim...
sevgilerimle...

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

NE KADAR GUZELLLLLL,RESIMLERDE BIR OKADAR CIVIL CIVIL KITAP AYRACLARINA BAYILIYORUM

tülin dedi ki...

Bizler birbirimizi seçiyoruz.Bu yüzden buluşmalara en samimi arkadaşımızı görmek üzere koşuyoruz Zeynep.Dilerim bu sıcaklığı sizlerle ben de paylaşabilirim bir gün.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim sabah sabah seni Noniyle görünce çok şaşırdım ve sevindim,sevenler birbirini bulmuş,ne iyi olmuş hep beraber olmanız.Anlatımından da anlaşılıyor ama belli ki çok daha keyifli saatler yaşamışsın.Senin adına sevindim umarım bir gün ben de katılırım aranıza:)))
Cicilerini de sevgiyle kullan!

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Hepinizin bloglarını zevkle takip ediyorum. Ne güzel buluşmalar böyle, darısı başımıza:)

Buket dedi ki...

ne iyi etmişiniz, inşllh bende tanışırım mevdoş ve noniyle. ist da olsaydım keşke :)

Meyra dedi ki...

bu nasıl bir enerji nasıl bir iletişim Zeynepcim:)) 3 sevimli bloger dostluk bulmuş can bulmuş ne güzel:) keyfimiz hep böyle paylaşımcı ve güleç yüzlü olsun bu alemde:)

Burcu dedi ki...

ayyyy bayıldım ben o üçlüye :) ne güzel bir duygu değil mi tanışmak o mutluluğu pozitifliği hissetmek :) hem kıskandım da bu aralar hediyeler birbirinden güzel vallahi bayıldım hepsine güzel günlerde kullan ve bana da nasip olsun o buluşmalar sevgiler canım öpüldün :)

Elifinelizi dedi ki...

ne güzel bir buluşma olmuş . hediyeleriniz , paylaşımınız herşey sıcacık

özlemköse dedi ki...

Ya senin o sicacik gulusun ve guzel gulen gozlerine ne demeli?

Noni dedi ki...

Canım Zeynepciğim çok duygulandırdın beni, ne güzel bir yazı böyle, çok teşekkür ederim... Annemle ben de çok mutlu olduk seninle tanıştığımız için, zaman nasıl geçti hiç anlamadık, senin rahat olan bir zamanında yeniden tekrarlayalım bunu, hatta isteyen diğer blog arkadaşlarımız da katılsın, kocaman bir sevgi yumağı oluşturalım :)
Seni ve tatlı kızını öperim kocaman, hep böyle ışıl ışıl kal canım benim!

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Çılgın hn :) bu haftasonu burada değil, ama önümüzde ki haftalarda tekrardan toplanma kararı aldık. Noni'de bizimle olucak. Kozyatağında, Kozzy'de. Müvedddet hn. benim organize etmemi istedi.

Buketcim, sen ne zaman İStanbul'da olucaksın.

Natali'de uygun olacağı tarihi bildirir sanırım.

Deli-annem, Okuyan , kokos kelebek; siz katılabilir misiniz.
Seminin mutlu elleri, Elif, burcu
İstanbul dışında olanlar katılabilir mi?

Özlemcim, sen çook tatlısın biliyor musun. Senin taaa uzaklarda olsan bile, bir parçam oralarda gibi hissediyorum. :)

Aslı dedi ki...

Gerçekten öyle sıcak bir görüntüki. Hiç fotograflar olmasaydı bile, bu yazdıklarınızla hayal edebilirdim o sıcaklıgı ve samimiyeti.