TARABYA'DAN GEÇTİM ... "CHEF'S SECRET " Cafe - Brasseria

Dün Tarabya'da bir müşteri ziyaretim vardı. Kayışdağından kalk, Tarabya'ya git, sonra dön ve hiç durmadan Gebze'ye git konusu hayli yorucu olucaktı. Şirkette yemeğe vaktim olmayacağı için, arkadaşımla birlikte, Tarabya'ya girmişken, temiz boğaz havasını içimize çekerek birşeyler yemeğe karar verdik.
Zaten gitmemiz bir macera oldu. Çünkü ben yanlışlıkla Bebek'e gidiyoruz diyince , beni Etiler'den sahile doğru o dar sokaklardan indirdi. Ama iyi ki inmişiz, o sokaklarda bir günümü geçirip fotoğraf çekmek isterdim. Sadece bir arabanın geçebileceği sokaklar. Arabayı kullanan ben olduğum için fotoğraflayamadım.


Ziyaretimiz bittikten sonra, yürüme mesafesinde bir yer ararken, henüz 2 ay olmuş açılalı burayı bulduk. Çok sevimli, nezih , renkli cıvıl cıvıl bir yerdi. İçeri girerken mekanda ki huzur bizi karşıladı. Müzik karnımızı önceden doyurmaya başladı.


Üst kata herkesin favori olarak kabul ettiği masaya çıktık, ve ben hatırladım ki, buraya babam bizim getirmişti, o zaman balıkçıydı.  Masaya oturunca, daha önce aynı manzaraya karşı yemek yediğimi hatırladım. Biraz nostalji yaptım. Hatta babaannemin Hisar'da ki eski yazlık evinin önünden geçtik, görüşme esnasında şu an Bandırma'da yaşayan babaannem aradı. " Babaanne , kokumumu aldın, Hisar'dan geçtim , dedim." Karşılıklı gülüştük, konuştuk.




Neyse menü geldi. Yiyebileceğiniz herşey var. Fiyatlar makul. Çeşit bol. Porsiyonlar çook büyük. Yemeklerimizi seçtik. Ön servis ve sunumu çok güzeldi.


Noodle'ımda çok lezzetliydi. Ama 2 hatta 3 kişilikti.


Yemekten sonra, yine yollara düştük. Böyle şehir içinde, ve hele de deniz kenarında olan ziyaretlere doyum olmuyor.

Yolunuz düşerse mutlaka gidin.
CHEF'S SECRET
http://www.chefssecret.com.tr/

Yorumlar

Leylak Dalı dedi ki…
Ne demeli ki: "Ah İstanbul". Hem çok güzelsin, hem çok huysuz:)
Sevgiler Zeynepcim...
cafenoHut dedi ki…
Afiyet olsun, ne güzel bir yermiş gerçekten... Bazen çıkıyoruz sahil boyunca arabayla giderken girecek bir yer bulamıyoruz. Şimdi bu aklımda kalır benim. Uğrarız yolumuz düşünce, ne güzel...
Deli Anne dedi ki…
Immm.. pek güzel görünüyor herşey:)
laleninbahcesi dedi ki…
Çocukluğumda yaz akşamları Tarabya'ya dondurma yemeye giderdik. Sonra orada yaz tatillerinde olmak kısmet oldu... Bir buluşmamızda anlatırım nedenini...
Akşam yemeklerini yediğimiz palet ve kasis vardı...Çok uzun zaman oldu o tarafa gitmeyeli, birden canım çekti.
okuyan dedi ki…
keyifli bir mekana benziyor... yemekler lezizse üstüne bir de manzara daha ne olsun:)))
sevgilerimle...
Porsiyon büyüklüğü göz kamaştırıcı. Bitiremesem de büyük porsiyonları seviyorum.
Cam önü menekşeler, deniz...ne güzel!
meyra dedi ki…
BUGÜN İSTİFAMI SUNUP YARIN SOLUĞU YANINDA ALIYORUM ZEYNEPCİM:)ASİSTANIN OLARAK EMRİNE AMADEYİM;)
Sevgili Leylak Dalı, Huysuz ve tatlı kadın tanımlamasına çok uyuyor, İStanbul....

CAfecim; o zaman keyif alacağınız bir yer diyebilirim. Dekor da çok hoştu.

Meyracım, Çok güldürdün beni... Sen gel yanıma, gezeriz birlikte..

Semi'nin mutlu elleri; Porsiyonun bu kadar büyük oldugunu bilsem, ıkı kişi yerdik .

Deli annem, favori yemeklerimden , ama hep dışarda yiyiyorum.

Lale hn. bizde palet'e bayramları giderdik, balık yemege ve bazen de yazları plajına. Sarıyer'de kumsal rest. vardı, orada da yine özel zamanlarda yemege giderdik. Ama en önemlisi Hisa'da ki yazlık evimiz.
Canla bekliyorum, anlatmanızı.
sevgiler.

sevgili okuyan ; manzaraya mı baksami yemege mı, sasırdım :)
03bellinda dedi ki…
çok güzel bir gün olmuş anlaşılan:)) kıskandım:)
Aslı dedi ki…
Nefis bir müzik, nefis bir sunum, denize karşı üstelik. Çok güzel bir görüntü.

Adreside aldım bu arada tskler :)
colette dedi ki…
Zeynepciğim bloğunun yeni teması harika olmuş ! Ama ben manzaraya karşı oturup yemek yemenize özendim :) Noodle benim olsa da olurum ama o manzara ahhh o manzara! Keyfini çıkart arkadaşım İstanbul'un !
Adsız dedi ki…
fotolara bayıldım,istanbullu olmama rağmen pek sevmiyorum ama bu şehrin şöyle bir özelliği var,
çok fotojenik ve beni çeken tarafıda o.sisi,pusu bile başka,gün batımı,gökyüzünde uçan kuşu,balıkçı teknesi,ağaçları,camileri,renk değiştiren bulutları,
vs.vs.sürekli fotoğraf çek dedirtiriyor.sevgiler,Lale
sevgili lale, bütün saydıklarına ilave olarak, kıyıda köşede kalmış anılar ...

sevgili colette; sayenizde güzelleştim.. tsk ederim tekrardan. ben hisarda bu manzaraya karsı gecırdım yazlarımı cok kucukken, elımde durbunle, gecen yuk gemılerını yakınıma getırır, ellemeye calısırdım ...

Sevgili Aslı, hoşuna gideceğine eminim..

Belinda, bilmiyorum nerede oturuyorsun, ama Beşiktaş'tan otobüsler kalkıyor. Tüm boğazı geze geze gidebilirsin, tam da bu fotoğrafları olduğu noktada inebilirsin.
Off gece yarısı beni bitirdi bu görüntü..

Manzara güzel,yemek güzel..
Afiyet olsun.
Sevgiler canım
emre dedi ki…
ve ayrıca Bebek te happily ever after adlı bir mekan var öneririm

Popüler Yayınlar