YENİ YILI KARŞILAMAK...

Yılbaşı ağacımızı geçen haftasonu hazırlamıştık ve dün akşamda fırsat bulunca, diğer objelerimi min
ik vitrinimden çıkardım. Gerçi biraz abarttım, ama hepsi elimin aldında, gözümün önünde olsun istedim.
Yeni yıla ne kadar renk , canlılık, mutluluk katacak şey varsa, hepsi ortada. Hepsi pozitif enerjiyi yarattı, evrenden tüm olumlu şeyleri çekmeye başladılar. Yılbaşı süslerimizin hepsi, ilk evliliğimizden beri , her sene
1-2 obje arta arta bugüne kadar gelenler.


Tüm bu objelerim çok sevdiğim arkadaşlarımından, akrabalarımdan... Dün akşam hepsini tekrardan andım.





Mumluklarım da her akşam keyif için yanıyor soğuk kış akşamlarında, soluduğumuz havayı ısıtıyor.



Fotoğrafları yükledikten sonra farkettim ki, lensimin ortasında kocaman bir parmak izi var  :)

Kartlarımın hepsini postaladım, heyecanla gelicek kartları bekliyorum.

Yorumlar

Leylak Dalı dedi ki…
Ağacın süper, yılbaşı keyfin hiç bitmesin...
Kartının dün eline geçmiş olması lazımdı ulaşmadı mı, kargoyla yollamıştım, bugüne sarkmış ve sen de işyerinde olmamış olabilirsin. Neyse ptesi ulaşır sanırım.
Öpüyorum...
okuyan dedi ki…
cıvıl cıvıl, ışıl ışıl ne kadar hoş...
yeni yılın da sana hayatın tüm güzel renklerini sunmasını dilerim...
sevgilerimle...
Deli Anne dedi ki…
İlk fotoğrafa bittim.. ferah, güneşli ve derli toplu bir ev.. kitaplık.. harika:)
Bu güzel zamanı keyifli evinizde keyfini çıkararak yaşayın derim:)
Bu kadar kalabalığı görünce bir de bunları sonrasında toplamak var diye düşünmeden edemedim:))
zeynep dedi ki…
Uğur böceklerine bayıldım . Yeni yıl sana ve ailene sağlık , huzur , mutluluk getirsin . Evrenin tüm dileklerini yerine getirmesi dileğiyle...
Melange dedi ki…
yilbasi agacina, mumlara bayildim, isil isil..yeni yilin da böyle isil isil olsun..sevgiler
Buket dedi ki…
zeynep sende benim gibi mumları seviyorsun.ben de hep yakarım mumlarımı. ağaçla birlikte evde şenleniyor.bol keyifler dilerim..
Gulcin dedi ki…
icim acildi :) ne guzel civil civil bayildim ellerinize saglik. Boyle neseli gecsin gunler :)
francesca mckennitt dedi ki…
Çok görkemli olmuş ev kutlamaları :)
tülin dedi ki…
Sımsıcak bir yuva.
Senin gibi,kalbin gibi.
Adsız dedi ki…
ne kadar keyif aldım anlatamam...Yeni yıl coşkun tüm yıl boyunca sürsün sevgili Zeynep...
Zeynepcim beklediğim post çıkmış ortaya, bütün cicilerini karıştırdım tek tek...hepsi birbirinden güzel...
Yanan mumların verdiği huzur da inanılmaz,keyfin bol olsun:)
Selma Er dedi ki…
Ağacınız çok güzel..Minik objelerinizin de her biri ayrı bir dosttan hediye geldiği için çok değerli olduğuna eminim.Yeni yıl hepimize güzelliklerle gelir inşallah.Gelirken de birbirimize tebrik kartlarını da getireceğini umuyorum.
mon clementier dedi ki…
agac cok guzel bence evde yapilan agaclar daha guzel :)
bende her sene bir iki tane sus alirim her senede az gelir suslerim bana
en guzeli susleri ne zaman nasil hangi sartlarda nerden aldigini hatirlamak bence :)
Didem Yazici dedi ki…
Cici süsler yine çıkmış ortaya :) Ben onları vitrindeyken de izlemeyi seviyorum. Mumlar da çok güzel olmuş Zeynepcim :)
Keyifli, cıvıl cıvıl bir yıl olsun :)
zuzu dedi ki…
ay ne güzel burası cıvıl cıvıl :) için acıldı yılbaşını bu kadar güzel dekorlarla karşılamak ne kadar hoş:)
sevgiler canım
Elifinelizi dedi ki…
hakikaten ganimet oldukça iyimiş hepsi birbirinden sempatik
sıcacık bir ortam mum ışıkları
bu yogunlukta takdire şayan bir konsept olmuş
oyumben dedi ki…
Yaşasın yeni yıl. :)
Aslı dedi ki…
Yılbaşı havası evlerimizi sarıyor artık :) ne güzel o agaca asılan her objenin bir anısı olması.

Mumlar benimde fazlasıyla ilgi alanımda çok seviyorum :)

Henüz erken ama şimdiden mutlu yıllar diliyorum..
cafenoHut dedi ki…
Ne güzel, tam bir yılbaşı havası esmiş evinizde, ne güzel süslemişsin. Ben de bayılıyorum böyle ıncık gıncık objelere, hiç üşenmem onları düzenlemeye, hele o mumlar... ne hoş herbiri, ne güzel akşamları onları yakmak...
Seviyorum kışın bu günlerini...
Burcu dedi ki…
hepsi çok güzel bunlar Zeynebim :) harikalar o mumların ısıttığı gibi sımsıcak olsun hep kalbiniz sevdiceğinle sevgiler tatlım :)
Adsız dedi ki…
Ne guzel olmus agaciniz, bizim ki bu guzelligin yaninda guduk kaldi :) eviniz sicacik gorunuyor. Sevgilerimle. ( Kiraz Cekirdegi)
inci çiçeği dedi ki…
herşey çok güzel olmuş, ellerine sağlık:)) yeni yıl sana ve sevdiklerine sağlık mutluluk, huzur getirsin:)))
Ülkü dedi ki…
Ne güzel görüntüler :)
Sevgili Zeynep nasıl mutlu oldum biraz önce :) o postaya verdiklerinden bir tanesi yerini buldu şu anda ona bakıyorum :) çok teşekkür ederim. sevgiler :)
Güzel ışıklar, sevdiklerimiz, pozitiflik , minik mutluluklar hepimiz ihtiyacı olan şeyler. Ben kendimce evimde yaratmaya çalışıyorum... Sizlerin güzel dilekleri ve yorumları da herbir köşeye yıldız olarak kondu. TEşekkür ederim.

SEvgili Leylak dalı, az önce aldım kargomu... burası dağ başı olduğu için 1-2 gün gecikmeli geliyor herşey.

Sevgili Ülkü... Ulaşmış olmasına sevindim. Bende şimdi, o listede ki herkese yıldız olmaya başladım demek. Ne mutlu bana.

Sevgiler hepinize
Ülkü dedi ki…
Yıldız parlıyor inan :)
emili dedi ki…
Ne şirin şeyler,hepsi birbirinden güzel. Gönderdiğiniz kartı aldım. Çok teşekkür ederim.Size ve ailenize mutlu yıllar,keyifli zamanlar dilerim :)
MAVİANNE dedi ki…
ne kadar eğlenceli bayıldım bu cicilere
mutlu yıllar neşeli senler
Hayal Kahvem dedi ki…
Zeynep, biriktirmek ne saygı duyulası bir hevestir öyle değil mi?
Müzeler bu heves sonucu orta çıkmışlardır diye düşünüyorum. Sizin ev resmen bir müze ev olmuş Zeynep! Müzeler büyüleyici mekanlardır benim için... Aynen sizin eviniz gibi!

Gezebilir miyim:))
Banuca dedi ki…
Bütün cicilerini tek tek inceledim, bilirsin bayılırım böyle ıncık cıncığa, hem ciciler hem anı yüklüler :)
BAnu Ablacım, biliyorum sizi... görüyorum evinizden fotografları. sizde seviyorsunuz boyle şeyleri.

HAyal kahvem,, gezebilirsin tabi.. MAsumiyet müzesi gibi evim aslında.. okudun mu o kitabı bilmiyorum. Çok yakın görüyorum kendımı..

Mavi annem, ben sürekli önündeyim bu cicilerin, ilk defa görüyormuş gibi.

Emili; tşk ederim. sevgiler.

Popüler Yayınlar