29 Aralık 2011 Perşembe

YENİ YILIN VAZGEÇİLMEZİ NİŞANTAŞI MANZARALARI VE KURABİYELER ...

Nişantaşı yeni yılı her zaman, her şehirden ve ilçeden farklı kutlar. Sanat desteği, ve etkinlik çok fazladır.Bu etkinlikleri görmek bu sene de kısmet oldu. Güzel bir buluşma ile... Natali, Zeren ve Didem'le bir öğle yemeğinde buluştuk. Nişantaşı'nın tüm güzelliklerini saçlarımın ucuna takarak, gözlerimden yanaklarıma indirerek gittim buluşmaya...

Nişantaşı City's GAP vitrininde, örgü örenler...

tam karşısında CAFE SOFA...





Abdi ipekçi caddesinde yolda kırmızı halı vardı, bu tankların altında ...



Cafezone'da biraraya getirdik sohbetlerimizi.

Zeren beni Siddharta ile tanıştırdı. Geç kalınmış bir tanışma bence. Geri dönüş yolculuğumda , Siddharta gibi benim içimde de yolculuk başladı.

veee yılbaşı kurabiyelerimiz ...

 
Haftasonu sırf resimde görünen kutu için 3 adet Dr. Otker ürünü aldım. Gerçi Truffe tattırdılar. İnanılmaz güzeldi. Sadece ilave etmemiz gereken 250 gr hazır krema. Cumartesi yapıcaz bakalım ne çıkacak. Ama en cezbedicisi de Yılbaşı kurabiyeleriydi. Bir de kızımla birlikte yapmak istedim tabi ki. Ben hazırladım, pişirdim, hafif yaktım, sonra yanıkları yedim, geri kalanlar soğuyunca da , kızımla birlikte süsledik.

22 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ah o kutular var ya, Moskova'da tüm paramı onlara verdim nerdeyse:) İçinde bir maharet olmaz nedense... hep de kötü çıkardı bisküvileri.. yalanmış Belçika bisküvileri, Danimarka gofretleri bu sayede anladım.. Zeynep'im gidesim geldi fotoğraflarını görünce oralara.. benim de bir bağım var orayla zaten

Bir de Ben hiç ve hala Hesse okumadım.. bir kitabı var elimde onund a bloggerlar sayesinde edindim:)

Sihirli Günce dedi ki...

Vitrinde örgü örenler çok cici:)))Tüm görüntüler de öyle.
Kutu gerçekten alınası birşeymiş.Yanındaki ürünler de güzeldir eminim..

Didem Yazici dedi ki...

Cok keyifli oldu sizinle ogle tatilinde bulusmak, Zeren'le tanismak :) Nisantasi fotograflarini Natali'nin blogunda gorunce gitmeyi cok istemistim ama zamanim yok gidemem diye uzulmustum. Ama sayenizde firsat yaratip bende neseli Nisantasi'ni gordum :)
Bende truffle yapmak istiyorum ne zamandir ama firsat bulup yapamadim hala :(

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Bir buluşma daha yaşadınız yıl biterken, ne güzel:)Hem de böylesi hoş bir atmosferde!

okuyan dedi ki...

gönlündeki dileklerin hayırlısıyla gerçekleşeceği yeni bir yıl diliyorum...

CEPAYNASI dedi ki...

tam bir görsel şölen sokaklar...
tadını çıkarın:)
tüm düşlerinin gerçekleştiği bir yıl diliyorum zeynepciğim:)

aysef dedi ki...

Yarın nişantasındayım: ) İçim açıldı walla, çok seviyorum böyle güzellikleri.
Birdaha ki öğle yemeğinde sandalyemi ayırın olur mu???
Mutlu yıllara: )

Hayat İzlerim dedi ki...

Yılbaşı kurabiyelerin biz oğlumla yaptık şahane oldu da şu truffle'ı denemek istiyorum en kısa sürede.
Mutlu yıllar şimddien ve sevgiler :)

tülin dedi ki...

Afiyet olsun Zeynep.
Ben de bu kutu için alırdım 3 tane :)

Buket dedi ki...

oo kurabiyeler yapılmış, ne iyi etmişiniz. sidartayı yıllar önce okumuştum ,sonra da h.hesse in tüm kitaplarını okudum. narzis ve goldmund favori kitabımdır..

Ülkü dedi ki...

Dostluğunuz daim olsun, kurabiyeler süper elinize sağlık afiyet olsun, yeni yılda her şey gönlünüzce olsun :)

Melange dedi ki...

Zeynep'cim ne güzel getirdin bana Nisantasi'ini..:)
Sidharta cok cok sevdigim bir kitaptir, cok seneler oluyor okuyali, ama hep arada bir acip okuyasim gelir onu.. Eger Hesse'yi seversen "Bozkir Kurdu'nu da tavsiye ederim sana.
sevgiyle kal

MAVİANNE dedi ki...

ne kadra harika rengarenk
içim açıldı fotoğraflar süperrrrrrrrr
mutlu yıllar

yelpazesu dedi ki...

2012 yılının hepimize sağlık ,mutluluk,başarı ve bol para getirmesini dilerim..Notdefterimden..

inci çiçeği dedi ki...

mutlu yıllar:))

Grace dedi ki...

ne guzel suslenmıs her yer....kutunun ıcındekı suprız baya ıyımıs nıce guzel yıllara

Syhn dedi ki...

nişantaşı ne hale gelmiş sanırsın avrupa da herhangi bi kasaba. gitmek lazımmış yaa...
iyi seneler diliyorummm

Banuca dedi ki...

Zeynebim mail attım gene sana :(
Mutlu yıllar tatlım :)

birtutamkekik dedi ki...

ÇOK GÜZELLER:)
HAYIRLI SENELER..
:)

Adsız dedi ki...

sevgili zeynep
nişantaşı gerçekten başka bir havada semt,iyi ki de böyle bir semt var.vitrinde örgü örenleri bende gördüm çok hoşlardı.
2012 bu güzel fotolarda ki gibi ışıltılı,güzel,kurabiyeler gibi insanların kalplerinin yumuşacağı,en önemlisi barış içinde geçsin.senin ve ailen içinde sağlıkla mutlulukla geçireceğiniz güzel bir yıl olsun.
sevgilerimle,Lale.

Aslı dedi ki...

Nişantaşı hem kendi gözlerimle hemde blogtaki arkadaşların gözleriyle gördüm, şimdi de sizin. Her yılbaşı oldugu gibi güzeldi yine.

Kurabiyeler nefis görünüyor ellerinize saglık :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Deli annem, benimde çok büyük olmasada bir kutu koleksiyonum var. Herşeyi de kutulamaya bayılıyorum.
Bu kitap ilk deneyimim olucak..
Aslıcım, gerçi Nişantaşı pek doyulacak bir yer değil, ama hadi neyse :)
Lalecim, güzel dileklerim için teşekkürler. fotoğrafı çektikten sonra görevliler yasak dediler. Ama çektiğim yanıma kar kaldı. Hep öyle olmaz mı :)
Bir tutam kekik ; merhaba hoş geldin. teşekkürler :)
Banucam ; kontrol ettim hemen, yarın kesin bilgi alıcam. Mutlu yıllar :)

Syhn :) daha süsler kalkmamıştır. Mutlaka bir gezin derim.
Grace :) Merhaba. Hoşgeldin. Uğrayacağım , tanıştığımıza memnun oldum.
İnci Çiçieği; mutlu yıllar
Yelpazesu :) hoşgeldin. Tanışacağız en kısa sürede. Mutlu yıllar.
Mavi anne :) fotoğraflara bende doyamadım. ama yerinde görmek daha güzel.
Sevgili Melange; sarıcak gibi bu kitap beni, uykuya yenik düşmesem..
Ülkü; aynı dilekleri bende diliyorum size..
Buketcim, sen yaptıktan sonra, kutuyu bekletmeyeyim dedim, bende yaptım... yoksa bu seneye kalıcaktı.
Tülincim, kutu için herşey yaparım.
Hayat izlerim. Çoook lezzetli. truffe.

Aysef; ne demek, her zaman, ne zaman istersen, sandalye ayırırız.
Cep aynası; tüm düşlerim gerçekleşirse, vay bu dünyanın haline :)))

Okuyan; evet hayırlısıyla olması daha iyi olur :))
Semi ; buluşmalar yılı oldu bu yıl.

Didemcim, yılın son anında bile seninle olmak büyük bir keyifti, kaldı ki son günlerde bile birbirimizi gördük.
sihirli günce ; erkekler bir de sayıyyorlardı, ilmikleri çok komikti.