2 Ocak 2012 Pazartesi

2012 HUZURLU, SAĞLIKLI, MUTLU BİR YIL OLACAK... BEN ÖYLE DİLİYORUM ÇÜNKÜ :)

Didem'in yaptığı yeni yıl tatlımız... ama yer kalmadığı için yiyemedik

Güzel bir anı, olayı beklemek kadar keyifli ve oyalıyıcı birşey yok. 2011 yılının son ayında , 2012 'ye yapacağımız geçişi bekledik durduk. Kart etkinliği ve tanışacağımız yeni arkadaşlar, hazırlayacağımız ağacımız, evdeki minik değişiklikler, arkadaş ziyaretlerimiz, alınan minik hatıralar, telefonlaşmalar, mesajlaşmalar, işyerinde ki hazırlıklar, yeni yıl kutlama organizasyonu, müşterilerin kutlanması derken, arkadaşlarımızla evimizde ki son dakikalarımız, ailecek öpüşüp yeni yıla yeni ümitlerle girmemiz , dileklerimizi kabul etmemiz ve işte 2012 'deyiz. Bloglarda o kadar çok 2011 elveda, 2012 merhaba yazısı vardı ki. Ben yazacaktım ama , okuyup bu dileklere katılmayı tercih ettim. Bocaladım sanırım. Düşük bir enerjiyle başladım yeni yıla. Biraz yorgunluk diyebiliriz ya da bekleme sarhoşluğu. Önümüzde ki günlerde toparlamayı düşünüyorum.
2012 'ye sevgili  arkadaşım Didem'le girdik. Güzel bir yemek ki ( ertesi gün bile yemek yiyemedik), Rachlet yaptık, ama telaştan sofranın resmini çekmeyi unutmuşuz.
Arkasından çocuklarla birlikte Tombala oynadık.

Hediyeleştik. Bu iki fincan, bize her akşam eşlik edecek bundan sonra...

Sohbet ettik, yeni yılın ilk dakikalarını bekledik sakince. Bol fotoğraf çektik. Çocuklar geçen senekiler kadar azıp, kavga etmediler. Geçen sene korkunçtular mesela. Sonra yorgunluk ve uyku çökünce erkenden ayrıldık.

Kuzucuklar ! İyi ki varsınız...

Ertesi gün miskin miskin evde koltukların üzerinde , elimde kitap ve polar battaniyemle dinlendim.  2012 yılından çok beklentilerim var. Ben bir değişiklik yapayım, paylaşmayayım. Genel olarak mutlu, sağlıklı, başarılı, huzurlu olayım, ailem, arkadaşlarım, ve onların çevresi içinde aynı şeyleri diliyorum.

Bu sabah ofise geldiğimde, gazetede okuduğum bir olayla, sabahın ilk saatlerinde buz kestim. Yılın ilk günü ve saatleri, trafik kazası hakkında. Minik kız, annesiz - babasız kaldı. Kendi kendime, dedim ki ; sadece şükret, şikayet etme, sana verilen değerlerin kıymetini bil, dört elle sarıl. 2012'ye bu şekilde bakmaya karar verdim.

Hepinize, ailenize, arkadaşlarınıza ve onların çevresinde ki herkese mutlu, sağlıklı, başarılı, huzurlu bir yıl diliyorum.

21 yorum:

sophie'nin dünyası dedi ki...

sağlık, huzur yetmeli aslında değil mi...ve hep şükretmeli...güzel bir yıl olsun inşallah hepimiz için :)

annemahsustan dedi ki...

Hani derler ya önce sağlık diye, bazen acaba lafta mı söyleriz diye düşünürüm, böyle haberleri okuyunca anlamı daha da derinleşiyor, önce sağlık sonra herşey...
Nice mutlu yıllara...

kara kitap dedi ki...

sabır ve şükür benim de 2012 yılında önderim olsun diyerek girdim yeni yıla. iyi yıllar zeynebim :)) kuzucuğunla tatlı bir yıl geçir.

Sihirli Günce dedi ki...

Hepimiz için çok güzel bir yıl olsun..Mutlu seneler:)))

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Öncelikle sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum size ve herkese.
Ben de yeni yıl yazısı yazmadım, arkadaşların yazılarını okudum bol bol:)
Belli ki güzel bir yılbaşı geçirmişsiniz. Her gününüz bu havada geçsin.

Hülya dedi ki...

Yeni yılda sevdiklerinizle,ailenle sağlıklı, huzurlu mutlu yıllar..

laleninbahcesi dedi ki...

Sevgili Zeynep,beklentilerinin gerçekleştiği bir yıl olsun 2012...

O küçük kız, çok ama çok üzdü hepimizi...Dilerim yakınları şefkatlerini sonsuza kadar esirgemezler. Çünkü olayın sıcaklığı geçince,insanlar normal hayatlarına dönünce her şey farklılaşıyor.Hep onu düşündüm.

Yeni yıl yepyeni heyecanlarla, müdelerle gelsin.

Sevgimle

zeynep dedi ki...

şükretmek ; varolduğumuz , düşünebildiğimiz , sağlığımız , sevdiklerimiz .... için , ben şükrettiklerimizi kendimize çektiğimize inanıyorum ...
yeni yılda herşeyin gönlünce olmasını diliyorum canım , mutlu seneler ...
bu arada o pasta yenmez mi hiç ?

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Herşey dilediğince olsun Zeynepcim:)

Didem Yazici dedi ki...

Yilbasinda seninle birlikte girmek beni cok mutlu ediyor, cok keyifli bir yil gecirecegimize inaniyorum. Kuzularda yilbasinda sakindiler ve bu yil daha sakin olacaklarini umit ediyorum :) Rachlet harikaydi, Emre tekrar yiyelim diye sayikliyor. Rachlet keyfine 2012'de devam etmeyi diliyorum :) İyiki varsin Zeynepcim, iyiki benim dostumsun diye sukrediyorum.

colette dedi ki...

2012 DE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN ZEYNEPCİĞİM !

Kunegond dedi ki...

Kartını teşekkür ederim. Sevgilerimle.

thalassapolis dedi ki...

Zeynep'ciğim çok ama çok güzel bir yıl diliyorum enerji, sağlık, mutluluk, şans, huzur ve tüm diğer güzellikler seni ve aileni bulsun Sevgiler...

meyra dedi ki...

Bu yıldan herşey dilediğince olsun canım...o kuzuları severim ben büyüdüler tabi artık azmazlar çeneyle kafa ütülerler değilmi:))

Newyork'tan dedi ki...

Tum beklentilerinin gerceklesmesi dilegiyle:)

Sevgi dedi ki...

hadi bakalım 2012 hepimize güzel gelsin inşallah..

zero dedi ki...

Zeynepcim, insanız ve yaşarken bir şekilde istiyoruz, bekliyoruz hayattan ama şükretmek gerçekten en önemlisi. 2011'in bana en çok öğrettiği şey Tanrı'yı (ya da her neye inanıyorsan) sadece hep kötü zamanlarda hatırlamamak! Bunu bir arkadaşım söylemişti bana ve o kadar etkilenmiştim ki ilk duyduğumda. Biz insanlar neden Tanrı'yı hep kötü zamanlarda yardıma çağırırız? Sahip olduklarına şükredip onlarla mutlu olmaya çalışınca istedikleri de daha bir yaklaşıyor mu insana ne:) gönlündeki her şeyin gerçek olmasını diliyorum arkadaşım:)

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim
en önemlisi o değilmi şükretmek.
Melisanın sağlığı için , mutlu yuvan için , etrafında seni sevenlerin sayısının çoookkkk fazla olduğu için .
Hep mutlu ol istiyorum yeni yılda .
Sağlıklı

Aslı dedi ki...

Ne güzel, sıcacık bir gece geçirmişsiniz. Bende inanıyorum bu sene çok güzel geçicek :)

Ve haklısınız şükretmek bize verilen her şeye, hatta sadece nefes alabilmeye bile şükretmek, en önemlisi o bence..

Mutlu yıllar..

Saadet dedi ki...

tam kuzucuk bunlar..
mutlu bir sene olsun!

Saadet dedi ki...

tam kuzucuk bunlar..
mutlu bir sene olsun!