10 Ocak 2012 Salı

POSTACIYI DELİRTMEK BÖYLE BİRŞEY GALİBA....HEDİYELERİM

Bu yıl anladık ki, Türk posta sistemi çökmüş. Hatta çok nadir uğrayan postacıyı patronumuz, değerli evrakların geç ulaşması sonucu farkedince, asistanını posta dağıtım müdürlüğüne gönderdi. Öğrendik ki, postacılarımız postaları biriktirip haftada bir gibi uğruyorlarmış adreslere. Sistem böyleymiş, yapacak birşey yokmuş. Ben hatırlıyorum ki, hergün postacının apartmanımıza uğradığını. Kimin denetiminde postane bilmiyorum, ama tembellik yapıyorlar ve apaçıkta söylüyorlar. İcra kağıtları ya da noter kağıtları nasıl olsa teslim aldı imza ve tarihinden itibaren geçerlilik kazanıyormuş. Bu yüzden telaşlanacak birşey yokmuş.

Leylak Dalı'nın kart etkinliğinin sanırım son kartları da posta kutusuna düştü derken, fotoğraflayıp, bir teşekkür postu hazırlarken, hem hastalıklar araya girdi, yayın yapamadım,  hem de bir haftasonra baktım ki, yine postacı uğramış. Nasıl sevindim. Toplu olarak işte kartlarım;

Leylak Dalı, Lalenin Bahçesi, Neslihan'nın Çikolata Fabrikası, Melange, Qunegond, Baykuş Gözüyle, Sabunlarım, Didemin Güncesi, Annemahsustan, Noni, Çılgın Mevdoş, Ekmekçi Kız, Selma Er, Meyranın Gemisi, Buğday Tanesi, Sevgi Terazisi, Busemiz,Macera Kitabım, Biritesettürdemodamıdedi, Yolun Neresindeyim, Nazpek, Karganın Günü, Başka Türlü Birşey, Yollarımın başlangıcı, Bir adam bir kadın, Eda Unturk, Hayat İzlerim, Ecehan, Mayrı'nın el emekleri, Defter, Karakitap

Bana dünyalarınızı açtığınız için teşekkür ederim.

Hayat Melodisi Gülin'in hazırladığı hediye çekilişinde bana şehribursadan.com Çiğdem göndermiş.
Aşağıda ki şık bohçanın içinde... yanında mis gibi kokan bir lavanta kesesi , nakışlı bir havlu ve meşhur kestane şekerleri.




zuzumiyozu'nun düzenlediği hediye çekilişinden bana Serap Çoban bu el emeği hediyeleri göndermiş. Ben bunları satın aldığını düşünürken, sayfasını ziyaret ettiğimden kendisinin bunları yaptığını gördüm. Ellerine sağlık. İkisi de gözümün önünde.

Hepimiz için gönlüğümüzün tatlı ve hoş olacağı bir yıl diliyorum.

15 yorum:

makcig dedi ki...

Her ne kadar istediğim gibi bir paket yapamadıysamda beğenmene sevindim.El emeği göz nuru lavanta kesesini ve kaşkolu ben yaptım.Sıcak tutmasını umuyorum.Şekerlerde afiyet olsun.Şehr-i Bursa'dan sevgiler...

biraydamasalı dedi ki...

hepsi çok güzeller.şu leylak dalının kart etkinliğini kaçırdığım için çok üzgünüm:(nasıl gözümden kaçmış hayret.oysaki en sevdiğim şeydir bayramlarda yeni yılda kart atmak.neyse bir dahaki sefere.sevgiler:)

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim hastalıkları başınızdan savmanıza sevindim .
Postacıların işleyisi gerçekten enteresan , bırak zarfı kargoyu postakutusuna bırakıp gitmişler . 1 hafta sonra biryerlerden topladım buldum :S
benimkiside anca yollarda benimkiside yılbaşı sonrası kartı olucak sanırım :)
Yeni yıla şanslı girmişsin güle güle kullan tüm hediyelerini .

Ülkü dedi ki...

Ne kadar güzel bütünlük / paylaşmak :) ne çok mutlu ediyor di mi bir kart :) hediyelerinde çok güzel güle güle kullan :)

cafenoHut dedi ki...

Ben de şikayetçiyim postacılardan. İş yerinde direk kapımıza kadar bile getirmiyorlar apartımanın girişine kalorifer peteğinin üstüne bırakıveriyorlar, bazı densizlerde beğendikleri birşey olursa alıveriyor. Etsy'den aldığım 1 kart , bir poster kayıp:( sinir oluyorum
Neyse sakinliyeyim biraz:) Senin kartların da hediyelerin de harika, güle güle kullan hepsini iyi günlerde...

okuyan dedi ki...

hem kartpostalların hem de hediyelerin çok hoş...

sophie'nin dünyası dedi ki...

oh ohh...elin kolun dolu girdin yani yeni yıla, ne güzel hatıralar olacak hepsi, güle güle kullan :)

MAYRI dedi ki...

Hediyelerin kartların çok güzel.
Ben de gönderdiğiniz kartı aldım. Teşekkür ederim.

Sevgiler
<:))

A-H dedi ki...

Kartim bir yere daha ulasmis, pek sevindim :)
hediyelerini de gule gule kullan ;)

Serap çoban dedi ki...

canım hediyelerini güle güle kullan.bebişinede tekrar geçmiş olsun

Sihirli Günce dedi ki...

Hediyelerinin hepsi de çok güzel.Kartpostallarda öyle.Eskiden ne değerliydi kart yollamak ve almak.Çok güzeldi o günler..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Kartları görünce içim gidiyor, daha bir tane bile ulşmadı elime.Postacılara güzel dileklerde bulunuyorum:)))

Bu arada hediyelerin de çok güzelmiş, sağlıkla neşeyle kullanasın:)

Aslı dedi ki...

Ne güzelmiş kartların ve öyle çoklarki bayıldım :) hediyelerinide mululukla kullan..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

2011 'in kartları nasıl 1 yıl boyunca, katılan dostluklarla , daima elimde dolandıysa, bu senenin kartları da yine aynı şekilde, sürekli elimde...

Arzu Sarıyer dedi ki...

Sevgili Zeynep merhaba;yeni yıl kartın için çok teşekkür ederim,çok sevindim.Tanışmamızın en güzel armağanı diyeyim...Selam ve sevgiler...