31 Ocak 2012 Salı

ŞİMDİ DAHA İYİ ANLIYORUM...

Kayınpederim çok ağır hasta.
Bu karlı beyaz görüntü bile, bu üzüntümüzü örtemiyor.
En iyi tesellimiz, sürekli uyuyor olması, bilincinin gidip geliyor olması, acılar içinde kıvranmıyor olması.  
Ciddi bir hastalığın evin içinde konuşulması, ya da hasta üzerinde ki görüntüsüne, ilk defa bu kadar yakından şahit oldum.
Çok yakınlarını kaybedecekleri , kaybedenleri şimdi daha iyi anlayabiliyorum.
Zaman doluyor. Zaman bekleniyor.
Hiçbirşey eskisi gibi olamayacak , ama nasıl olucak.
Duygusal yoğunluklar artıyor ve acemice karşılıyoruz gelişmeleri.
Farklı bir boyuta, başka bir frekansa geçmeyi kabul etmek gerekiyor.

27 yorum:

xcelis dedi ki...

Rabbim sabır ve şifa versin inşallah

annemahsustan dedi ki...

Çok geçmiş olsun.

Nihan dedi ki...

geçmiş olsun canım, Allah size güç kuvvet versin..

colette dedi ki...

Zeynepciğim çok üzüldüm ! Allah sizlere gayret kuvvet, dayanma gücü,hastanıza da şifa versin !

Gulcin dedi ki...

gecmis olsun cok ama cok gecmis olsun. zor gercekten cok zor seyler
:(

pia_set dedi ki...

Allah yardımcınız olsun, acil şifalar dilerim.

Deli Anne dedi ki...

Zeynep'cim inşallah kayınpederin de siz de sıkıntısızca atlatırsınız bu evreyi.. zor zamanlar böylesi zamanlar ama maalesef kaçınılmazlar da.. Allah yardımcınız olsun.

zeynep dedi ki...

Geçmiş olsun canım , Allah hepinize dayanma gücü ve sabır versin .

tülin dedi ki...

Çok zor Zeynep.Allah O'nun da sizlerinde yardımcısı olsun canım.

Didem Yazici dedi ki...

Çok zor bir dönemden geçiyorsunuz Zeynepcim. Babamı kalp krizinden kaybettim. Ne olup bittiğini anlayamadan babasız kaldım. Kayınpederimi kanserden kaybettik. Sürekli uyuması, kendine gelememesi ve ardından kaybetmek daha çok acı vermişti bana. Allah sizlere ve babaya yardım etsin... Metanetli olmaya çalışın...

kara kitap dedi ki...

bazen çocuklar böyle durumları farklı bir anlayışla karşılıyor. umarım melisa için de öyle olur. hastalıklarla gelen ölüme biz yetişkinler biraz hazırlıyoruz belki kendimizi,ama çocuklar anlamıyor. :(( allah tüm ailenize sabır versin.

thalassapolis dedi ki...

Sevgili Zeynep çok üzüldüm Allah yardımcınız olsun

Buket dedi ki...

zeynep, kayınpederin burada mı? çok üzüldüm yazını okuyunca. Allahtan şifa diliyorum, ne diyebilirim ki:(

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Acil şifalar dilerim, Allah zamansız acı vermesin diyelim... Ona sığınalım...

esra yerebakan dedi ki...

Allah hastanıza şifa sizlere sabır versin inşallah çok zor bir imtihan...

Ayşenur dedi ki...

Zeynep'cim geçmiş olsun. Hastalıkları, kayıpları çok sayıda yaşamış biri olarak diyebilirim ki hayat bambaşka yollarda devam ediyor. Eksikliğin tamamlanamayacağı boşluklar açılıyor bazen, ve zamanla sabrına ve gücüne şaşıyorsun kendi içindeki. Sevdiklerinin acı,sıkıntı çekmemesi en büyük tesellisi ve şükretme nedeni oluyor bazen insanın. Dilerim ki, Allah hepinize dayanma gücü, hastanıza da şifalar versin...

Yeşim dedi ki...

Canımm acil şifalar diliyorum kayınpederine. Allah sizlere de dayanma gücü versin.

Aslı dedi ki...

Çok geçmiş olsun, çok üzüldüm :( Allahım acil şifalar versin.

Ülkü dedi ki...

Canım arkadaşım umarım düzelir her şey, rabbim şifasını versin, içinizdeki tüm sıkıntılar geçsin inşallah.

nazpek dedi ki...

zor zamanlar
Dayanacak güç diliyorum

Defne Soysal dedi ki...

Senin adına çok üzüldüm, söylenecek tek şey sabır güç ve gayret dilemek.

laleninbahcesi dedi ki...

Zeynepcim, aynen böyle izlemiştik annemi, her gün elimizden biraz daha biraz daha kaymasını... Nasıl zor bir süreç ve devamı da aynen öyle.
Sana söyleyebileceğim tek şey zaman çarkı bu günleri öğütürken sizde çok derin izler bırakmasın, size dayanma gücü diliyorum.

Sevgimle

deeptone dedi ki...

geçmiş olsun. sabır.

ŞÜKRAN dedi ki...

Sevgili Zeynep allah şifalar versin inşallah korktuğunuz başınıza gelmez. herşey maalesef bizler için ne kadar hazır olunmasa da umarım bir daha ki postun güzel haberlerle gelir. zor bir süreç..sevgiyle kalın.

Melange dedi ki...

Zeynep'cigim cok zor zamanlar bunlar, Allah kuvvet, sabir versin size canim.

Syhn dedi ki...

geçmiş olsun Allah şifa versin...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

içten dilekleriniz ve dualarınız için teşekkür ederim. kurtuluş maalesef imkansız gibi. bütün vücudunu sarmış. ve elden yapacak birşey gelmiyor. son zamanlarını umarım çok acı çekmeden geçirir.
En büyük acıyı kayınvalidem çekiyor. En çok onun sabra ihtiyacı var. Biz kendisine bu dönemde destek olmaya çalışıyoruz.