16 Ocak 2012 Pazartesi

SON GÜNLERDE...

Uzun zamandır, gündüz vakti çekilen, tek aydınlık fotoğraf

- Kar yağıyor, ama bulunduğumuz yerde daha fazla kar var. Çünkü burası Kayışdağı. Merkezden 4 derece daha düşük bir hava sıcaklığı. Şimdilik araba kullanmadan ofiste oturulacak. Biriken raporlar tek tek yazılacak.
-Ps. I love you , filmi eşle izlenmesi için ikna edilecek. El ele kolkola izlenecek.
-Orhan Pamuk/ İstanbul 'un yanında, okunan diğer kitaplara da aynı derecede önem verilecek. Yarım bırakılan tüm kitaplar tekrardan gözden geçirilecek.
-İşyerinden ayrılacak olan arkadaşım, dostum, derdime derman olup beni Akupunkturla tanıştırıp, beni tedavi eden, işyeri hekimim Filiz hanım ayrılıyor diye üzülünmeyecek.
-Melisa'mın sömestr tatili için, eski anaokulu ve anneannesiyle görüşmeler yapıp, bir günü okulda, bir günü anneannesiyle geçirme programı hazırlanacak.
-Ciddi bir rahatsızlığı olduğunu öğrendiğimiz kayınpederim için, olumlu ve yumuşak düşüncelerle , tedavisinin iyi geçmesi için bolca dua edilecek.
-Ay sonunu, yeni maaş düzenlemelerinin açıklanmasını, beklentileri çok düşük tutarak, ama bir o kadar da sabırsız beklenecek.
-Şehir Tiyatrolarından, şubat ayı için gidilecek oyunların rezervasyonu yapılacak.
-Ayrılma kararı alan kardeşime destek olunacak, sabırla avukattan haber beklenecek, hem kendi hem kardeşim hem de ailemin sinirlerine ayar çektirilecek.
-Paylaşılamayan daha birçok noktanın üzerinde fazla durulmadan, hayat akşına bırakılacak.
-Acı ile tatlı, iyi ile kötü , sert ile yumuşak, bir arada yaşanacak.....

Birer tane alır mısınız :)

19 yorum:

Deli Anne dedi ki...

alırım almaz mıyım? maddelerden bazıları can sıkıcı, dilerim sıkıntısızca atlatırsın, atlatırsınız. öperim canım:)

Leylak Dalı dedi ki...

Hepsi için kolay gelsin. Fotoğraflar enfes, neredeyse gerçekten elimi uzatacaktım almak için:)

laleninbahcesi dedi ki...

fotoğraflar çok ama çok güzel, çok anlamam bu olaydan ama ışık ayarının güzelliğini ben bile anladım:)

Umarım tüm yapmak istediklerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Sevgimle

annemahsustan dedi ki...

Fotoğraf o kadar canlı ki, elimi uzatsam sanki alacağım, çok başarılı...
Son zamanlarda şans size daha çok uğrasın, benim şansım da yanında destek olsun...

Meyra dedi ki...

Zeynepcim hayat ne enteran dedim şu yazdığın her satırı okuyunca!İçinde herşey var hüzün,umut,sevgi,aşk...önemli olan karışıklıkta kaybolmadan üstesinden gelmek değilmi;)içerisinde sevimsiz bulduklarım oldu ama buda hayatımızın gerçekleri maalesefki hep iyi gitmiyor..

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Çok canlı fotoğraflar!Aldım yedim hemen:)
Sıraladıklarınızdan bazıları her ne kadar can sıkıcı olsa da çabuk atlatmanızı diliyorum. Sevgiler....

Yeşim dedi ki...

Payıma düşeni aldım bile :) Canım dilerim tüm beklentilerin senin istediğin yönde gerçekleşir.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Nasıl da sıralamışsın içinde biriken yapılacaklar listesini...ama hep olumlu sonuçlar çıkararak yazmışsın, ne olursa olsun önce buna inanmak lazım.
Zoru başaracağını, her şeyin iyi olacağını diliyorum Zeynepcim...
Mandalinalar natürmort tablo gibi resmini yapasım geldi:))

zeynep dedi ki...

meyve kasesinin içinde sevinç , üzüntü , umut , hayal , mutluluk , acı hepsi var , kısacası hayat var , seçtiğimizden hangisi çıkacak bilemiyoruz .
zorlu günleri kısa zamanda atlatman dileğiyle , mutlu günler diliyorum canım .

Saadet dedi ki...

bu fotoğraflara instagram ile de bir göz at istersen...

fazlası için

www.saadetiblog.com


sevgilerrrrr

cafenoHut dedi ki...

Umarım yukarıdaki maddelerin hepsine yüzüm gülümseyerek bir check atarsın...

Aslı dedi ki...

O maddeler hayatımızı anlatıyor hepimizin. Bir iki ufak eksik veya fazlalıkla. Hiç birimiz bir digerinin neler yaşadıgını bilmeden..

Hani demişsinya, paylaşılamayan daha bir çok nokta...anlıyorum.

Fotograf bir çok şeyi çagrıştırıyor aslında, öyle işte...

Elifinelizi dedi ki...

canım canım şimdi o kocaman yüreğine güç kuvvet ve daha fazlasının dolması için dua ediyorum .
şıklarının ağırlıklarından hiç bahsetmiyeceğim . herşey o yazdıklarının gerçekleşmesi için elinden geleni yapar umarım seni çok seviyorum . biliyorum biliyorum Zeynepcim üstesinden gelir tüm bu yaşanılacak olanların .
ahhaaa bendede ağacı var gel beraber ağaçtan toplayıp taze taze yiyelim :)

New York'tan dedi ki...

Insallah hayallerinin hepsi gerceklesir..

Asla hayir demem meyveye :)

deeptone dedi ki...

hadi bakalım hayırlısı.

p.s ı love you ne güzel film ama.
insan istemez mi hiç sevdiğiyle izlemeyi. bayılırım ben böle bişiye.
:)

deeptone dedi ki...

iyi hatırlatmışım kendimi. bak unutmuştun çoktandır. :)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Ne güzel dilekler böyle inşallah hepsini yaparsın canım.Tatiliniz başlıyor bu hafta hayırlı olsun.Portakalları e güzel çekmişsin öyle.Haberleşemedik şu ara :((

Melange dedi ki...

ne güzel ikram bu, aldim bende bir tane :)
Hayatin listesi..:)
sevgiler Zeynep'cigim

ruma dedi ki...

Hello, Zeynep Özmen Ünlü.

  Your work is embraced in your gentleness.

  Thank you for the warmth of your heart.

  The prayer for all peace.   
Have a good weekend. From Japan ruma ❃