6 Şubat 2012 Pazartesi

5 ŞUBAT 'I 12. DEFA KUTLADIK. BİRLİKTELİĞİMİZ HEP MUTLU OLSUN...


Evliliğimizde 12 yılımızı bitirdik. Yıllar çok çabuk bitiyor. Şimdi 37 taşındayım diyorum. 90-100 yaşına kadar aynı şekilde bu bereberlik sürsün diye dua ediyorum. Yani 50-60 sene daha. Nefesin durmasıyla ayrılık olmadan, birimiz geri de kalmadan...

İlk olarak" hadi çıkalım " dediğinde ki o da 21 sene evveldi, "Ama şunu söylemek istiyorum sana, benim aşkım sevgim bitmez, ben ayrılmam, bu iş başladımı sonsuza kadar devam eder, istersen sen bir karar vermeden önce, iyice düşün, ondan sonra bu arkadaşlığa başlayalım " demiştim. O gün bugündür birlikteyiz. 16 yaşımızdan beri.


Kendimizi halen lisede hissettiğimiz zamanlar oluyor. O günlerden bugünlere geldik.
İşyerine kahvaltı götüreceğim örneğin, " okulda edicem kahvaltımı "
ya da " şemsiyem okulda kaldı " laflarını çok kullanırım.

Her ne kadar da mükemmel bir çift değilsekte, birbirimizi anlamak , anlaşılır olmak , çekilir olmak için elimizden geleni yapıyoruz. Birbirimizden istediklerimizi , yapıp- yapmamız gerekenleri açıkça söyleyip , eleştiri yapabiliyoruz.
Her olayı anında çözmeye çalışıyoruz, çözmezsek ben rahat durmuyorum.
Empati kurup sempatik olmaya çalışıyoruz.
Bir tek gözümle demek istediğimi anlayamıyor halen, orada biraz sıkıntı var.
Ha bir de, hep ben haklı olmama rağmen, üstüne basa basa," zaten hep sen haklısın", sözünü ezbelemiş , dile getirip duruyor, ona sinir oluyorum .
Seni çok seviyorum.. Seni beni sevdiğinden daha çok ;)


Not: Emirgan sahilinde güzel bir kahvaltıdan sonra bu fotoğrafları kendim çektim. Bana bu günün en güzel anısıydı, o anı durdurmak.

39 yorum:

Sanem dedi ki...

Nice mutlu yıllarınız olsun beraber..

Leylak Dalı dedi ki...

Nice uzun yıllarınız olsun, Melisa ile birlikte, sağlıkla...

Ülkü dedi ki...

Maşallah :) ne kadar yakışıyorsunuz :) uppp uzun yıllar beraber olun inşallah :) nice huzurlu sağlıklı yavrulu yıllara :))

Meyra dedi ki...

Hep sevgi dolu seneleriniz olsun kalpleriniz hiç ayrılmasın Zeynepcim...Tebrikler ve maşallah;)

New York'tan dedi ki...

Tebrikler,mutlulugunuz huzurunuz daim olsun :)

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Allah'ım sizi nazarlardan korusun. Mutluluk kolay yaşanabilen bir şey değil. Çünkü insanların bir çoğu mutluluğun kendi tercihleri olduğunu bilmez. Siz bunu yakalamışsınız. Sıkı sıkı tutun. Sakın bırakmayın.

zeynep dedi ki...

Sağlık , mutluluk ve huzur dolu nice mutlu yıllara inşallah canım .

colette dedi ki...

Ne muhteşem fotoğraflar. Birbirini çok ama çok seven iki insanın mutluluğu huzuru gözlerinden okunuyor. Tanrım sizi hiç ayırmasın! Benim yüreğimdeki duayı sen dillendirmişsin. ''Birimiz diğerinin ardında kalmasın! '' derim ben de. Sevgime sarıp sarmalayıp uzun ama çoook uzun yıllar sürecek birliktelik diledim size.

oyumben dedi ki...

İşte mutluluğun resmi. :)

Chilek dedi ki...

Mutluluk ve sevgiyle geçecek nice uzun senelere:))

Aycan dedi ki...

Mutluluğunuz bir ömür sürsün inşallahhhh.Gerçekten birbirinize çok yakışyorsunuz canımmm.Özlemişim yanılarını yahuuu :)

Sevgilerimle

Deli Anne dedi ki...

Zeynep'im maşallah, daim olsun mutluluğunuz ve muhabbettiniz niceeeeee yıllar boyunca..

laleninbahcesi dedi ki...

Demek ki güneş dün sizin hatırınıza parlamış o kadar.

Hep sağlıkla, keyifle hep sevdiklerinizle birlikte sürsün ömrünüz.

Sevgilerimle

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Mutluluk fotoğrafları....
Hep daim olsun, nice yıllar!
16 yaşından beri diye okuyunca, bravo diyesim geldi:))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim, ne güzel fotoğraflar...Maşallah:)
Bu mutluluğunuz daim olsun, gülen gözleriniz hiç solmasın, kat be kat artarak nice uzun yıllar devam etsin...

Eren dedi ki...

41 kere maşallah diyorum, ömür boyu beraber mutluluklar:)

nazpek dedi ki...

Nice yıllara
aşkla vede sevgiyle

Didem Yazici dedi ki...

Omur boyu, uzun yillar, mutlu, keyifli ve neseli olarak beraber olacaginiza inaniyorum Zeynepcim :) Oguz'la kisilikleriniz farkli olabilir ama cok uyumlu, birbirinizi bakislarinizdan anlayan bir ciftsiniz bence.

hepsusluydum dedi ki...

Zeynep'cim merhaba:)
Birbirinizi tamamlayarak nice nice yıllarınız olur inşallah.Kutlarım, sevgilerimle Zehr@

DiziManyaQ dedi ki...

Hiç ayrılmamanız dileği ile.. Mutluluğunuz hiç eksilmesin

Aslı dedi ki...

Aşk, sevgi dolu fotograflar. Yüzünüz ömür boyu hep böyle mutlulukla ışıldasın, hep mutlu olun..

okuyan dedi ki...

Allah (c.c.) nazarlardan korusun. Maşallah. Dilerim tüm ömrünüz boyunca sevgi ve mutlulukla birlikteliğinizin tadını çıkarın.

Selma Er dedi ki...

Sevgili Zeynep Hn,öncelikle evlenme yıldönümüzü kutluyorum.Ne mutlu,birbirini anlayan,çok seven,saygı duyan bir çift olmuşsunuz.Sevgi paylaştıkça,birbirini anladıkça,özveride bulundukça daha da çoğalıyor.Eşiniz bir tek sizin bakışlarınızdan ne demek istediğinizi anlayamıyormuş.Haklı tabii,güzel gözlerinize bakınca kendi gözleri kamaşıyor,ne demek istediğinizi anlayamıyor.Yani bütün suç sizin o güzel ve -güzel bakan- gözlerinizde.Birlikte tüm bir yaşamı paylaşmanızı,torunlarınızın torunlarını görmeniz dileğiyle..

cafenoHut dedi ki...

Size kocaman bir MAŞALLAH.... Bir ömür boyu mutlulukla, sağlıkla, neşeyle hep böyle güler yüzle birlikte olun emi:)

Banuca dedi ki...

Yüzünüzdeki o mutluluk ışıltısı ömür boyu sürsün dilerim :)
Siz mutlu olmanın çözümünü bulmuşsunuz, darısı hiç yoktan birbirini kıran, yollarını ayıran şağşalların başına :))

Buket dedi ki...

zeynepcim, nice nice daha güzel yıllara .. kızınızla kocaman bir ömürünüz olsun inş..

tülin dedi ki...

Çok sevimlisiniz,tebrik ediyorum canım.

Balkahve dedi ki...

Maşallah :)
90. 100.yıllarınıza da yorum yazabilmek temennisiyle:)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Mutlu yıllara canım daha nice nice kutlamalara .

Çileksuyu Sibel dedi ki...

nice mutlu yildonumlerine...:)

deeptone dedi ki...

mutluluk insana iyi geliyo diy mi ama.
:)

pinus dedi ki...

nice yıllara..ne mesut fotolar bunlar..allah daim etsin mutluluğunuzu..

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim
güzel yürekli arkadaşım .
Eşini tanımasamda ,senin gibi birine sahip olduğu için bence çok şanslı .
uzun yıllar geçmiş ve genç yaşta filizlenen ağaç büyümüşş büyümüşş kocamannn olmuş . ve yıllara inat dahada büyümesini diliyorum gönülden .
hep birbirinize böyle tutkulu bir aşk ila bağlı kalın .
kim mükemmelliği yakalamışki ne kadarını yakalarsak bize karrr .
hep mutluluk içinde yaşayın :D

deeptone dedi ki...

mimin var bende.

Tuna dedi ki...

Zeynepcim,12.yılınız kutlu olsun.Nicelerine:)Mutluluğunuz daim olsun.Sevgiler.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Hepinize güzel dilekleri için teşekkür ederim. Bu özel günümde sizde bu sayfaya imza attınız, benim için ölümsüzleştiniz.
SEvgiyle kucaklıyorum. :)

Bengü dedi ki...

Nice mutlu yıllara çok güzel.:)

CEPAYNASI dedi ki...

hayat...
mutluluk-acı-hüzün...her şeyi veriyor biz insanlara....
bir yanım nice mutlu yıllar diliyor...
öte yanım...
başın sağolsun Zeynep diyor...
sevgiler.......

sonsuz dekorasyon dedi ki...

süpersiniz aman nazar değmesin size hep mutlu olun böyle cnm