14 Şubat 2012 Salı

SEVGİLİ.....



Sadece sevgilisi olan mı kutlayacak bugünü... Sevgili sadece karşı cins midir?
Sevgilim,
Sevgili Kızım,
Sevgili Arkadaşım ya da Arkadaşlarım, Sevgili Dostum ya da Dostlarım,
Sevgili Ailem,
Sevgili Kitaplarım,
Sevgili Kahvem,
Sevgili Çikolatam,
Sevgili Bloğum,
Sevgili Atölyem, Sevgili Resimlerim, Sevgili Kalemlerim- Boyalarım,
Sevgili İstanbul,

Sevgili Yaşamak, hayatta olabilmek, nefes alabilmek, sağlıklı olmak, mutlu olmak, şanslı olmak, ve
en önemlisi  Sevgili yaratanın hep aklımızda olması...

20 yorum:

1Gül dedi ki...

Ben bunu çok sevdim bencede sadece karşı cins deil sevgili demek sevilen demek herkesişn sevgililer günü kutlu olsun :)

annemahsustan dedi ki...

Sevdiklerimdir sevgili. Sarıldığımdır sevgili, yakınımda yanımdakidir sevgili.
En çok da oğlumla kızımdır sevgili: )

Elifinelizi dedi ki...

canımsın ne güzelde yazmışsın yüreğine sağlık . Başka türlüde açıklanamazdı ,anlamına anlam katmışsın :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Güzel ifade etmişsiniz. Kutlu olsun herkese, sevmenin her türünü bilenlere:)

cafenoHut dedi ki...

Her sevgililer gününde babam beni ve kardeşimi arar sabahın köründe, siz benim sevgililerimsiniz diye:) Önemli olan sevgi dolu olmak, sevebilmek...

Aslı dedi ki...

Aslolan sevgi ise eger, sadece karşı cins olmamalı zaten. Önemli olan onu içimizde ve herkese-her şeye karşı hissedebilmek..

okuyan dedi ki...

sevginin hissedilmediği bir yaşam düşünemiyorum...

MAVİANNE dedi ki...

canımmm çok haklısın ben de arkadaşımın sevgililer gününü kutladım ve ona bir hediye aldım :)))
mutlu oldu
ne güzel sevmek sevilmek

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne guzel:)) tum sevdiklerinle mutlu senelere canim :))

laleninbahcesi dedi ki...

okuduğum en güzel sevgililer günü yazısıydı...

Kutlu olsun Sevgililer günün tüm sevgililerinle

Didem Yazici dedi ki...

Ne guzel yazmissin Zeynepcim :)
Sevgiyle yasayan herkesin sevgililer gunu kutlu olsun :)

zeynep dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş canım . Sevginin değerini bilen , içinde hisseden ve hissettiren herkesin sevgililer günü kutlu olsun .

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Sevmek sadece eşi sevgiliyi sevmek değil bence senin de dediğin gibi okadar çoğaltabiliriz ki bunu .SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM.

deeptone dedi ki...

bütün sevgililerinle kutla bakalım.
:)

oyumben dedi ki...

Sevgililer günü değil, sevgi günü olsun. Her gün...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Tüm söylediklerine içtenlikle katılıyorum Zeynepcim:)

Melange dedi ki...

Ne güzel ifade etmissin Zeynep..

Hayatimizdaki en büyük zenginligimiz, kalbimizde büyüttügümüz sevgiler..ve dünyadaki en güzel "bulasici" sey..

New York'tan dedi ki...

Ne guzel ifade etmisin..

gül dedi ki...

Söylediklerin çok doğru bence. Sevgi heryerde, her anda, her gördüğün şeyde olmalı ki hayatın tadı çıksın mutlu olasın.

Syhn dedi ki...

böyle düşününce sevgililer gününü sevebilirim :D