SON ZAMANLARDA...

Son günlerde, blog alemiyle ilgili sıkıntılarım var.
- Bilgisayarımdan blogspot'un kontrol paneline bağlanamıyor. Sebebsiz bir ulaşım hatası veriyor.
- Yeni yazılar yazamıyorum.
-Bilgisayarımdan blogları okuyabiliyorum, ama yorum yazamıyorum. Hatta son zamanlarda bu durumdan bıkıp blogları da gezemedim.
-Kendi bloğumu ziyaret edenlere bile yorum yazamadım.
-Blog listeme ilave yapamıyorum. Kabul ettiremiyorum, nasıl ikna edildiğini bilen varmı?

Bu akşamlık, Turkcell amcadan yardım istedim. Yarın  bir ara vakit olursa ayarlarını kontrol ettiricem.
Haberleşememek, bende buradayım, yanındayım, katılıyorum diyememek ne fena birşeymiş.


Bu uyku şekli rahat değil, ama huyumuz kurusun biz anne- kız oturduğumuz yerde böyle bayılıyoruz. .
Uyku çok tatlı birşey...
Blog aleminden sonra, Melisa'dan haberler var, ama daha sonra, az sonra ki günlerde Melisa kapı zilini ne yapacak, Melisa parasını nereye sakladı, Melisanın annesinin kafasına fırlattığı oyuncağı ne alemde, gibi gibi...

Okulda su çiçeği modası almış başını gitmiş, bize de uğrar mı bekliyoruz.

Pazartesi günü hastaydım, bütün gün evdeydim... boğazlarım kulaklarıma kadar şişti, sonra ciğerlerimde kelebekler uçuştu, kanatları özellikle geceleri gıdıklıyor. Değişik bir hastalık türünü yaşıyorum...

D&R'dan kitaplarım geldi. İftiharla sunulur. Yakında kitaplarımla ilgili ayrıca yorum yazacağım.


Ama acilinden İstanbul kitabını okumaya başladım.

Şimdilik bu kadar...

Yorumlar

huyumkurusun dedi ki…
Kötü olmuş yazamaman sen yazamasanda artık burda olduğunu biliyoruz.İyi bak kendine:)
Grace dedi ki…
kuzum ya nasıl devrılırmıs kenara...gecmısolsun oncelıkle kendınıze dıkkat edın sevgıler
tülin dedi ki…
Geçmiş olsun canım.Her anlamda.

Bu arada ......101 şeyi merak ettim.Okuyunca Paylaşırmısın,elbette 101 ini değil de,işte ilginç yada kolay olanı :)
laleninbahcesi dedi ki…
Melissa'nın yatışına bayıldım. Ben de uyurken elimden gelse duvara bile tırmanırmışım:)
Parasız Yatılı ile ben çocuk kitaplarından çıkmıştım.Hala okunur olmasına çok seviniyorum.Kış Günlüğünü çok sevdim. Herhangi bir Paul Auster kitabı değil, yazar sanki yanı başınıza oturmuş da mır mır anlatıyor gibi.İstanbul ölmeden önce yapmam gereken 1O1 şeyden pek çoğunu yapmış olmanın gururunu yaşamıştım okurken, bakarken:))) Diğer iki kitabı
okumadım ama İstanbul'u merak
ettim en çok.Keyifli okumalar diliyorum.
Sevgimle
colette dedi ki…
Zeynepciğim geçmiş olsun! Bu kış hepimizi perişan etti,kime sorsam hasta :( Melisa'dan yeni haberleri bekliyorum canım,bayılıyorum kızına ,tam dominant karakter. Sana iyi dinlenceler ve keyifli okumalar,arayı çok açma,Turkcell amca yetişşşş!!!
gonca keskin dedi ki…
Geçmiş olsun öncelikle, kitapların gelişi moral olmuştur, bende öyle olurdu :) MElisa'ya bayıldım :)
Selim İleri'nin kitabını merak ettim okuduğunuzda paylaşırsanız sevinirim .
cafenoHut dedi ki…
Bende de var dı bu tarz problemler ama sadece işyerindeki bilgisayarımda oluyordu. Sonra bilgisayarın hard diski başka bir problemden dolayı değiştirildi benim de problemler düzeldi. Umarım seninkisi de biran önce kendine gelir.
Melisa'nın maceralarını dört gözle bekliyorum:)
Dilek dedi ki…
geçmiş olsun, Melisa çok tatlı uyumuş, kitaplar çok güzel görünüyor...
Leylak Dalı dedi ki…
Öncelikle sana geçmiş olsun, bu ara o boğaz sıkıntıları herkesi sırayla yokluyor, bu sabah da ben gıdıklanarak kalktım.
Melisa'nın uyuyuşuna bayıldım, kimbilir ne tatlı bir uykudur o.
Bağlantı sorununun geçici olduğunu umuyorum, yalnız blogspot bu ara yorum şeklini değiştirdi, eskiden işaretlendiğinde yorum cevapları mailimize gelirdi, şimdi o seçenek kalkmış, cevap yazmış mı diye gidip o kiinin sayfasına bakmak gerekiyor, ne saçmalık anlamadım. Yorum yazmayın demeye getiriyorlar galiba.
Son olarak kitaplarını keyifle oku diyor sevgiler yolluyorum. Parasız Yatılı'da en sevdiğim öykü "Edirnenin Köprüleri"dir. Bakalım sen nasıl bulacaksın.
Selin Ergeçer dedi ki…
Çok geçmiş olsun tatlım..umarım su çiçeği size uğramadan geçer :)
zeynep dedi ki…
Melisa 'ya bayıldım , nasıl da tatlı uyuyor .
Sana da çok geçmiş olsun canım , kitapların için de keyifli okumalar .
Ben de bazı bloglara yorum yazamama sıkıntısı yaşıyorum , sorunu henüz çözemedim , sevgiler.
zero dedi ki…
Zeynecim o Melisa olsa da bir gün benim karşımda bu şekilde uyumaya kalksa imkanı yok uyutmam onu. Anında mıncıklama saldırısına geçerim. O ne tatlı bir duruştur öyle ya:))
Şirketten yorum yazıyorum, bakalım gönder diyince olucak mı :)

Zerencim, Melisa'da şalter birden iniyor ve çook derin bir uykusu var. DAha minikken ayakta uyurdu, şöyle ki , kafasını koltuğun koluna dayardı:) Mıncıklasanda uyanmaz ...

Zeynep; yorum yazıyorum, sonra kopya alıyorum, cunku ılk gonder dedıgımde gondermıyorum, 2. defa da deneyip gonderıyorum.

Selin merhaba, bilemedim, belki uğrayıp gitse daha mı iyi olur. küçükken böyle hastalıkları atlatması daha iyi oluyormus.

Sevgili Leylak dalı, sizin bir mim yazınız vardı, orada en çok sevdiğiniz kitabı yazmıstınız, bende Parasız yatılıyı o şekilde aldım.

Dilek, teşekkür ederim. Bu havalarda iyi korunmaz lazım.

Cafecim, biriktiriyorum, birden yazıcam maceraları :)

Gonca; kesinlikle kitap almak, yanımda taşımak beni çok mutlu ediyor. CAnım sıkıldıkça kıyafetten ziyade kitap almayı tercih ediyorum.

Sevgili Colette; antibiyotık kullanmadan zor geçiyor en kötüsü de bu. BAkalım bu akşam tekrar çaresine bakıcam, yoksa işyerinde öğle yemeğinden vazgeçmem gerekecek.

SEvgili Lale hn. PArasız yatılıyı Leylak Dalının miminde, Kış günlüğünü geçen günki yazınızdan tavsiye aldım. Ben büyüklerimin sözünü dinlemeyi, tavsiyelerine uymayı severim. İStanbul kitabı, Milliyette İStanbul hakkında röportaj yapan Neşe Mesutoğlunun röportajları,Şöyleki Mesela ilk sayfalarda Ahmet Ümit, ve şimdi sırada Buket Uzuner var... okurken akıp gidiyor. Ama daha detaylı yazıcam.

Tülin hanımcım merhaba.
inanılmaz güzel bir kitap, mücevher gibi... her okuduğumla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum. seri yaparım herhalde..

Grace; tsk ederim.

Huyumkurusun, blogspotta hep böyle aksaklık olucaksa cok fena, çok mutsuz oluyorum...
Buket dedi ki…
geçmiş olsun canım..melisanın arabada kemerini bağlamış hali bizim için iyi örnek oldu. her arabaya binişimizde bağlamamak için ağlıyoruz da..
Didem Yazici dedi ki…
Melisa bir kere bizdeyken, kavun yerken, daha kavunu yutamamışken, ayakta uyumuştu ağzında kavunla :) Kuzucuk, o hali gözümün önünden hiç gitmiyor, fotoğrafı görünce o günü hatırladım.
Kitapları benimle de paylaşır mısın :)
Aslı dedi ki…
Bende geçenlerde bunalıma girdim bu sorunlar yüzünden. Üstelik hiçte anlamıyorum, napıcaz bilmem.

Allahım ne güzel bir uyumaktır o :)

Kitaplar harika, iyi okumalar. Bittiğinde paylaşmanı bekliyorum. Özellikle Kış Günlüğü'nü..
7.oda dedi ki…
bilgisayara format atmak her derde devadır :))
Çılgın Mevdoş dedi ki…
Canım benim yazdığın iyi oldu bende merak ediyordum nerede benim kızım diye.Melissaya kıyamam bennn ktaplar için teşekkürler.güzel bir hafta sonu diliyorum size .
deeptone dedi ki…
hadi çabuk geçsin şu blog sıkıntısı.
:)
Blogspot sıkıntısı geçmedi galiba henüz:(
Benimkiler de küçükken arabada çok sık uyurdu:)
Ne tatlı uyumuş...
Elifinelizi dedi ki…
Bende diyorum nerelerdesin
Kıyamam ben Melisaya bence süper birşey öyle oturduğun yerde uyuya kalmak ihtiyacınmı var hoppp iki dinlen sonra devam kaldığın yerden :)
Maceralarınızı merakla bekliyoruzz

Popüler Yayınlar