23 Nisan 2012 Pazartesi

23 NİSAN COŞKUSU

23 Nisan sevincini, coşkusunu Melisa'yla birlikte yaşadık. Birlikte heyecanlandık, mutlu olduk. Tüm miniklerin sevinci gözlerinden okunuyordu. Hepsi benim yavrum dedim. Anaokuluna giden, minicik bir erkek yürek haykırarak okumaya başladı şiirini, aynı anda benimde içim coştu. Gözyaşlarım boncuk boncuk dökülmeye başladı. Sonra anladım ki bütün annelerin yüreği bu sevince duyarlı. Tek isteğim, bu sevinçleri bu halktan mahrum etmezler ve tarihimizi hatırlamak ve sahip çıkmak için, bu şansı bizlerden almazlar.

Yüzlerce fotoğraf çektim. Beni en çok etkileyenleri sizlerle paylaşmak istedim. Okuldan tam ayrılırken, çocuklara aldığımız balonlar ve son anda okul kapısında ki motorsikletle birleşince, bu fotoğraflar çıktı ortaya. 23 Nisan'ınımız kutlu olsun.









Tören sonrası, söz verilen buz pistine gidildi.

9 yorum:

colette dedi ki...

Muhteşem fotoğraflar çekmişsin Zeynepciğim. Hepimizin Ulusal Egemenlik Bayramı kutlu olsun -daha nice nice yıllar-...

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Güzel kareler, mutluluk dolu:)

Nesrin dedi ki...

Ne güzel olmuş resimler renkli renkli :) bayramınız kutlu olsun

okuyan dedi ki...

Maşallah Melis'e.
Fotoğraflar süper olmuş.
Sevgiler.

zeynep dedi ki...

Fotoğraflara bayıldım canım , Melisa çok şeker olmuş , hepimizin bayramı kutlu olsun , sevgiler.

Meyra dedi ki...

Bayramımız bu miniklerle nasılda güzel anlam kazanıyor.Umarım bu bilinci hiç kaybetmezler.
Melisa ve arkadaşları süper, gören gözler daha süper harikasın Zeynepcim;)

deeptone dedi ki...

ödülün var bende.
:)

deeptone dedi ki...

sanırım artık bi bana gelmiyosun.
unuttun iyice.
:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Geç olan teşekkürlerim için kusura bakmayın. blogspotla sıkıntılarım var. zamana bıraktım. hatta bazı kişiler açamıyor. virüs uyarısı veriyormuş blogum.:(