JAZZ DİNLEMEK Mİ DEDİNİZ???


Jazz sevenler, sevmeyenler. Buraya lütfen...
Ben de sevmeyenlerin arasındaydım. Ta ki bu siteyle tanışana kadar.
Herkesin seveceği, bir tarz mutlaka vardır.
Benim favorim Gpsy Jazz.
Jazz'ın o kadar çeşidi var ki, mutlaka bir tanesini kitap okurken, dinlenirken, gökyüzünü izlerken, sevdiğinizle kahvenizi yudumlarken, bir akşam yemeğinde, bir sabah kahvaltısında, dostlarınızla sohbet ederken arka fon müziği olarak kullanabilirsiniz.
Kulağıma hitap eden klasik müzik vardı...
Ama şimdiler de Jazz'ı ve özellikle bu siteyi tek geçerim.

Siz hangisini çeşidini seveceksiniz, bu kadar çeşidi olduğunu biliyor muydunuz?

Yorumlar

Zeynebim şimdiden dinlemeye başladım bile:))teşekkürler...
Ben Smooth Jazz severim...
~♥ Nurs..~ dedi ki…
Hımm merak ettim bir göz atalım bakalım. Paylaşım için teşekkürler. :)
zero dedi ki…
Zeynepcim caz kesinlikle bir kalemde silinip atılabilecek bir müzik değildir. Senin de dediğin gibi herkese hitap eden bir türü vardır. Sevdiğim pek çok tarzı var ama tango jazz da çok değişik bir hazdır. Bir Galata'daki Nardiz Jazz Club'da bunlardan birini dinlemek... Of ki ne of!!!
Didem Yazici dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Didem Yazici dedi ki…
Zeynepcim, cazzradio'nun iPhone ve iPad uygulaması da varmış. İndirdim hemen !
Kitap Kurduyum Ben dedi ki…
Harikasın!Çok teşekkür ederim benim de jazz dinleyebilmemi sağladığın için!

Popüler Yayınlar