BOWLİNG GECESİ

Geçen ay aslında yoğun bir aydı benim için. Taslak halinde bir sürü yazı var yayınlanmamış. Evde bir türlü fırsat bulamıyorum bu aralar. Tembellik çöktü sanki. Nereye yoğunlaşacağımın kararını verememe gibi bir durum başladı. Ben de durmaya başladım. Halbuki o kadar çok yapacak şey var ki. Koltukta yastıkların arasında uyuyakalıyorum genelde. Kimse dokunmasın kaldırmasın, ben kendim bir ara giderim yatağıma diyorum. O koltuk bana cennet yatağı gibi geliyor.


Geçen hafta Satış departmanı olarak, ilk önce yemeğe gittik ve sonrasında Bowling'e. Ataşehir'de bir yer. Bowling'i hayatımda 2. kez oynuyorum. Grup halinde oynamanın bu kadar keyifli olacağı aklıma gelmezdi. Dostlarla denemenizi tavsiye ederim.  Mekan ve bilgi almak için... http://www.%20wood.%20com.tr/

Sadece kızlar.....

4'er kişiden 3 gruptuk. Keyifli bir akşamdı....

Yorumlar

cafenoHut dedi ki…
Bu sıralar ben de Tempoyu kaçırdım bir türlü düzene giremiyorum. Zamanı hiç verimli kullanamıyorum bu da beni deli ediyor.
Aslında arada amann demek, oluruna bırakmak gerek galiba:)
Ama bak ne güzel bir gece geçirmişsiniz.
Didem Yazici dedi ki…
Asil ben zamani hic verimli kullanamiyorum. Bos bos oturuyorum gunluk islerden vakit buldukca.
Bowling birkac kez oynamistim gencken :) Eglenceliydi gercekten de ! Ama herkesin giydigi ayakkabilari giymek beni rahatsiz etmisti :(
Melange dedi ki…
bu kistan cikis sendromu mudur acaba :)? sanirim herkesin üzerinde bir atalet var..

Bowling keyifli bir grupla, keyifli bir aksam gecirmek icin iyi bir secenek bazen, ben de severim.
harıka bır foto ılk:) bayıldım cok guzel bır etkınlık olmus arada yapmak lazım pekı kım kazandı:)) sevgıler
Nesrin dedi ki…
selam
çk uzun zaman oldu bowling oynamayalı. ne güzel çıkmış resimler .eğlenceli bir akşam olmuş
sevgilerimle
Nesrin Merhaba, eminim iyi gelicektir... Daha niceleri vardıda, üşengeçlikten koyamadım..

kokos kelebek; kazanan belirlenmedi, en iyi takım belirlendi. her zaman oynayanlar, ilk defa oynayanlar, ve ara da sırada oynayanlar olduğu için ;)


Melange, sorma, kıştan çıkmak ya da çkmamak, sendromda olmak ve olmak.hep böyle zaten.

didemcim, gidelim bir akşam. ayakkabılar anında spreylerle temizleniyor.. istersen sen kendi spor ayakkabılarını da götürebilirsin.

cafecim, oluruna bırakmak, amann demek. buna cok ihtiyacım var. ama nerede, sen bıraksanda, etrafın bırakmıyor seni.

Popüler Yayınlar