14 Mayıs 2012 Pazartesi

YENİ HASTALIĞINIZ OLABİLİR...

Bu bilgiyi Natali'nin bloğunda okudum. Bende paylaşmak istedim. Yeni hastalığınız olabilir. Televizyonda ki yarışma programlarından hoşlanıyorsanız, mutlaka keyif alırsınız. Ben çok keyif aldım. Saatlerdir ekranın başından kalkamıyorum. Markofoni, limango, Grupanya gibi siteler gibi , ama bu sitede para ödemiyorsunuz, bilginizle puan biriktiriyorsunuz ve ödül kazanıyorsunuz.
Özellikle işyerinde 5-10 dakika dinlenmek için bir iki gazete okurken, ya da DR'da gezinirken, başka bir seçenek bu yarışmalar olucak artık benim için.

Sizde deneyin bakalım hoşunuza gidecek mi....

Sitenin adı; http://www.mrmaana.com/

5 yorum:

tülin dedi ki...

Denedim canım.Ben fazla vakit ayırmışım geçen akşam.Kendime yasak koydum o yüzden.Bitirmem gereken özel bir proje de olunca...

deeptone dedi ki...

hımmm ilginç. baykuşta da okumuştum. neyse ki bloglarda yorumlarını görüyorum. iyisin demek ki.
:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Tülin hanımcım merhaba. ama çok keyifli di mi.. ben de işyerinde deniyorum. :)

Deeptone; teşekkür ederim ilgine. Buralardayım da çok sık okuma yapamıyorum. Bu aralar eskisi gibi değilim yani. Sanırım Melisa'nın okulu bitince herşey daha rahatlayacak. Hep bir vicdan konusu, hep bir rahatsızlık mevcut aslında. Hep bir yeterince ilgi gösterememe arkadaşlara...

Sağır Sultan dedi ki...

Zeynep Hanım google chrome sitenizi ucelma. blogspot .com sitesinden zararlı içerik barındırıyor olarak gösteriyor ve kullanıcılarını zaralı içerikli siteye girmek istiyor musunuz diye uyarıyor.
sizi chrome ile takip eden biri olarak bugün farkına vardım.
sitenizin şablonu içinde ctrl+f kombinasyonu ile (found) ucelma .blogspotu arayın. ben burada araya boşluk koydum siz koymadan arayın. ve ne varsa silin. son bir kaç gün içinde yorumlarda eklenen veya konu içlerinde verdiğiniz linkleri kontrol edin.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ferdi , Uyarın için teşekkürler.
Dediğin gibi yaptım, birşey bulunamadı. ya da becemeredim. Birazdan yardım istiycem.