4 Haziran 2012 Pazartesi

İYİ Kİ DOĞDUM.... 38 SENEYE BUGÜN NOKTA KOYDUM.


Annemle ilk fotoğrafım.
Bu fotoğrafta annemin aklından geçen
 " sende bir gün benim gibi anne olucan ve benim yaşadığıöm duyguları yaşayacaksın ".

4 Haziran 1974 sabah 5 gibi kapılara dayanmışım . Ama kafa atmadan, omuzlamışım duvarları.... bu yüzden kapılar açılmamış. Sonra anlamışım yanlış yöntem denediğimi. Zor bir direnişle, öğleden sonra 16:15 gibi dünyaya gelmişim.  Bugün 38 yaşımı bitirdim. 39'umdan gün almaya başladım. Şöyle bir geriye döndüğümde....


4. haziran doğum tarihli olanların ilan edildiği gazete köşesinden bir kesit.
Bütün secerem :)  İstanbul  Hisarlı'yım. Rumelihisarlı.

İlk vesikalık fotoğrafım.

Evde ki ilk fotoğraflarımdan biri.

Cihangir'den bir fotoğraf...
Dün, annemi hafta içi hastaneye yatılı gönderdiğimiz için , haftasonu yaptığımız minik kutlamadan...

Bugün az önce hayatımda ki en kıymetlilerimden...


Bugün benim doğum günüm.... güzel birkaç gün geçirdim... uzun zamandır görüşmediğim arkadaşlarımla, akrabalarımla görüştüm, mesajlaştım.... ne mutlu bana...



42 yorum:

kibritci kız dedi ki...

nice mutlu yıllara :)

laleninbahcesi dedi ki...

Segili Zeynep, en kıymetlilerinle, en sevdiklerinle nice yaşlara yıllara...

Elifinelizi dedi ki...

canım benim yeni yaşında herşey gönlünce olsun .
doğduğun anlar ve sonrasında bol fotoğrafının olmasını ne hoş .
kıymetlilerinle ,sevdiklerin mutlu , hzurulu güzel anlara

CEPAYNASI dedi ki...

sağlıkla,huzurla,sevdiklerinle
nice yıllara:)

Buket dedi ki...

zeynep nasılda geçmiş yıllar diyor insan. minicik bir bebeksin fotolarda, şimdi kocaman kızın var. Allah annene de sağlık versin, uzun yıllar beraber olun. Pastana bayıldım, ben de meyveli severim çünkü...

Aslı dedi ki...

Zeynep doğum günün kutlu olsun, tüm sevdiklerinle beraber mutlu, sağlıklı bir ömür diliyorum..

cafenoHut dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara. Doğum günün kutlu olsun. Umarım herşey gönlünce olur, sağlıkla, mutlulukla , sevdiklerinle bir ömür yaşarsın...

hüznün tadı dedi ki...

İlk fotoğrafın çok güzel. Nice yaşlara...

Nesrin dedi ki...

çok tatlıymışsın maşallah :) tekrardan doğum günün kutlu olsun :)

annemahsustan dedi ki...

Sevdikleriniz ile nice yaşlara, doğum gününüz kutlu olsun...

^zeynep^ dedi ki...

Aaaa winterthur dogumlu musunuz? ya da orada yasadiniz? ne güzel! ;)

En kiymetlilerinizle birlikte nice mutlu saglik dolu yaslara!

Sevgiler!

yasemince45 dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yaşlara...

AsOrTiK dedi ki...

yeni yaşınız kutlu olsun.
nice, nice yıllara en sevdiklerinizle birlikte noktalar koyun:) sağlıklı uzun yıllarınız olsun...
sevgiler

Sihirli Günce dedi ki...

Anneciğinize sağlık,size de mutlu yıllar dilerim..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Canım arkadaşım iyi ki doğmuşsun ve ben de senin gibi özel bir insanı tanımışım:))
Bebeklik fotoların da çok güzelmiş, kara kız seniiii;)
Nice yaşlara Zeynepcim...

zeynep dedi ki...

Annenle ilk fotoğrafın ne kadar güzel canım . Allah birlikte uzun yıllar geçirmenizi nasip etsin .
Doğum günün kutlu olsun , nice mutlu yıllara sevgili adaşım .

nazpek dedi ki...

Uzun ve sağlıklı nice yaşlara

eda bayraktar dedi ki...

bir ikizler burcundan diğer ikizler burcuna kocamannnn mutlu yıllarrr...♥

Başak dedi ki...

Sevdiklerinizle sağlıklı, mutlu nice yaşlara..

pia_set dedi ki...

Anılarla dolu bu yazı ile en güzel doğum günü hediyesini kendi kendine vermişsin ne güzel... Sağlıki mutluluk, huzurla dolu bir yaş daha olsun inş...

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Öncelikle nice yıllara Zeynep!
38 oldun aslında, 39'u hiç karıştırma. Madem Almanya doğumlusun, onların hesabı böyle. Tam doldurmadıkları yılı hiç konuşmazlar:))

zero dedi ki...

Canımmm nice mutlu yaşların olsun, hep keyif ve mutluluk anların çok olsun:) seni kocaman kucaklıyorum:)

Didem Yazici dedi ki...

İyiki dogmussun, iyiki benim arkadasim olmussun Zeynepcim :)

New York'tan dedi ki...

Nice senelere sevdiklerinle beraber saglikla mutlulukla..

Deli Anne dedi ki...

ne güzel bir post olmuş.. nice nice güzel yaşlara Zeynep'im..

Meyra dedi ki...

nice güzel yaşlara canım...doğduğun gün fotoğraflarla çok güzel işlenmiş sayfana:)

tülin dedi ki...

Seni daha yakından tanımış olduk (!) canım.
Sevgiler,nice sağlıklı huzurlu yaşlar.

Selin Ergeçer dedi ki...

Tatlıcım nice mutlu senelere :))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Hepinize tek tek teşekkür ediyorum. YEni yaşıma girerken benim yanımda oldunuz, güzel dileklerde bulundunuz.

Sevgilerimle

Syhn dedi ki...

nice nice senelere zeynep... çok güzel bi post olmuş çok duygulandım adeta senin bize doğum günü hediyen olmuş;)

pınarpare dedi ki...

huzurlu,keyifli nice yıllara...doğum günün kutlu,mutlu olsun...doğum günlerinin en güzel yanı,birkaç gün sevdiklerinle yoğun iletişimde olmana bahane olmasıdır zaten :))

Rainbow Gatherer dedi ki...

nice yıllara =)
banada beklerim :)

colette dedi ki...

Zeynepciğim kutlamada geç kalmışım galiba. En güzel yaşların kutlu olsun canım. Tüm doğum günlerinde sevdiklerin yanında ,mutlu ve sağlıklı olman dileğiyle...

Follow_me dedi ki...

doğum günün kutlu olsun. Bende beklerim.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

didem dedi ki...

Nice mutlu senelere! Sevdiklerinle, ailenle...Dogumgunun kutlu olsun

deeptone dedi ki...

fotolar da pasta da seninkiler de peek hoş. nice yıllara.
:)

Derya dedi ki...

Nice mutlu sağlıklı yaşlara ailenle.Bebeklik fotoğrafların çok güzel.O siyah beyaz fotoğraflar yokmu onlar çok kıymetli.

Leylak Dalı dedi ki...

Aaa ben yorum bıraktığımı sanıyordum ama Ankara'ya yerleşme telaşıyla atlamışım, özürrr:) Nice yıllara Zeynepcim, sağlıkla ve sevdiklerinle...

francesca mckennitt dedi ki...

Nice mutlu yıllara:) iyi ki doğmuşsunuz da biz bu blogu okuyabiliyoruz şuan:)

crazywomanrosemary dedi ki...

BAYILDIM..DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN..:))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

sonradan mesaj atan arkadaşlara ,tekrardan teşekkür ederim.. sizleri bu ortamda tanımak ve birşeyler paylaşmak gerçekten en büyük hediye...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

nice mutlu yıllara, doğum günün kutlu olsun:) fotoğraflara bayıldım...