28 Haziran 2012 Perşembe

MELİSA'NIN KUŞLARI


Melisa'nın kuşları meşhurdur. Evde ki teyze sayesinde, evde olup bitenleri öğrenip, Melisa'ya kuşlarım anlatıyor diyorum. " Arada bir kuşları gönderiyorum eve, onlar da bana gördüklerini duyduklarını anlatıyorlar." dediğimde ve sonuna kadar destekleyici ve ayrıntılı anlattığımda da gayet inandırıcı oldu. O günden beri, ben evde yokken , olan biteni anlattığımda, " Biliyorum anne, kuşlar buradaydı diye başını sallıyordu." Hatta bir gün, okuldan eve geldiklerinde, bahçeye bisiklete binmek için inmişler. Kuşları pencerede görünce Melisa , " Teyze bak, kuşlar geldi bizi arıyor, ama biz burada bahçedeyiz, boşuna bekliyorlar orada... " demiş.

Yaz okuluna başlayan kızımın son marifeti ise, " Anne , kuşların bugün okula geldiler,  niye kuşları oraya da gönderiyorsun? Oraya göndermene gerek yok, ben hiç yaramazlık yapmıyorum orada , hatalı hiçbir şey yapmıyorum gönderme bir daha "  dedi.

Bu hayal devam etsin di mi :) Bence etsin....

11 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ay etmesinnn, Melissa'nın da sırları olsunnnn...

cafenoHut dedi ki...

:) Çok hoş bu kız, bayılıyorum Melisa'nın tüm maceralarına...

Haa bu arada biraz önce seni televizyonda mı gördüm ben:))) Nasıl sana benzettim anlatamam, İnsanlar Alemi diye birşey var ya Star'da, işte orada seyircilerden biri aynı sen:)
Kardeşime söylüyorum aa tanıyorum diyorum yok artık abartma diyor...:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Cafecim, uyuyordum birden fırladım ve gelip mesajını okudum :)) çok komik oldu. ama o ben değilim... katılmadım öyle bir programa.


Lale ablacım, öyle çok sırrı var ki bu minik cadının.. fazlasının önüne artık böyle geçiyorum. Ama bir gün gelicek ve " anne kuşlar laf taşımıyormuş, konuşmuyormuş, sen beni hep kandırdın diyecek ve ben o gün ne diyeceğim, bilemiyorum. :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Bence de bu kuşlar haber taşımaya devam etsin, etkili olmuş;)))

Deli Anne dedi ki...

Selim yemiyor bu kuş hikayesini.. bir iki kez denedim ı ıh:)

gerçi okulda öğretmenleri bu taktiği uyguladığında yi,yor ama :)

bir de Melisa gittikçe güzelleşiyor maşallah.. bir de seni de öperim:)

MAVİANNE dedi ki...

çok güzelmiş
ben de söylerdim çocuklar kreşteyken
kuşlar söyledi diye
keyifli günler diliyorum

AsOrTiK dedi ki...

melisa çok şeker:) okula gönderme kuşları zeynep'çim. o yaramazlık yapmıyor ki:)) öperim ben onun yanaklarından:)
sevgilerimle

deeptone dedi ki...

blogunda virüs vardı.
gugıl krom izin vermiyodu.
temizlemişsin iyi.
giremiyodum ki haber verebileyim.
:)

Didem Yazici dedi ki...

Uzme kizimi Zeynepcim, simsiki sarilip op benim icin :)

Syhn dedi ki...

maşallah kızımız büyümüş uzun süre daha kandıramazsın kuşlarla hbrin olsun ;)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

masallahhhhhh sızeeeeee kuslarmı ay sen cok yasa yaaaa:)))