14 Haziran 2012 Perşembe

SENELER SONRA SAPANCA GÖLÜ

Haftanın yorgunluğu , bitkinliğiyle, sadece gölge kapmaca oynarken, şemsiyenin altında oturup eşimin işyerinde ki arkadaşlarıyla ve eşleriyle, düzenlenen piknikte,  sohbet ederek keyif yapmaya çalıştım. Son derece sıcak bir gündü ve oturduğumuz yerden sadece sazlıklar görünüyordu. Ben yinede bu durumu fırsata çevirdim, ve fotoğraf makinamın ayarlarıyla oynayarak bu fotoğrafları çektim.
Renkli, sepia, ve siyah*beyaz*mavi. Şimdi onlar anlatsın...

















17 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim bu geziyi iyi ki yapmış ve makinanın ayarlarıyla iyi ki oynamışsın, müthiş olmuş, bakması çok keyifli:)

Leylak Dalı dedi ki...

Çok güzel...
Sadri Alışığın başrolünü oynadığı (son filmiydi) Yengeç Sepeti'ni hatırladım...

tülin dedi ki...

Sapanca,güzel Sapanca.5 Yılım geçti kenarında.

didem dedi ki...

Gol kenarinda piknik yapmak harika! Fotolar ise ondan da guzel:)

okuyan dedi ki...

Harika kareler.
Sevgiler:)

francesca mckennitt dedi ki...

Her kare ayrı güzel... Renkli ama donuk olan fotoğraflar en güzelleri ama :)

hüznün tadı dedi ki...

Fotolara bayıldım.Üçüncüsünü duvarıma asmak isterdim.

cafenoHut dedi ki...

İşte sanatçı ruhlu olmak bu sanırım:) Küçük bir alanda, az imkanlarla bile harikalar yaratabilmek..
ellerine sağlık.

Deli Anne dedi ki...

ne güzeller Zeynep'im.. gönlüne sağlık:)

Nesrin dedi ki...

HARİKA OLMUŞ RESİMLER ÇOK GÜZEL YERDİR KESİN ORASI DAHA ÖNCE HİÇ GİTMEDİM

Didem Yazici dedi ki...

Fotograflarin cok guzel Zeynepcim
Bende biraz oynayayim makinemle !

E S M İ R dedi ki...

Sapanca yaz aylarında nem oranının çok hissedilir olduğu bir yer..fotoğraflar çok güzel. özellikle orkideli olanları çok beğendim...ellerinize sağlık..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Herkese teşekkürler. elimden geleniyle birşeyler yapmaya çalışıyorum bazen güzel şeyler çıkıyor.

crazywomanrosemary dedi ki...

AMA BEN BUNLARI ÇOK SEVDİM Kİİİ!İzninle nilüfer li olanı alıyorum canım..:))teşekkürler ..:))

laleninbahcesi dedi ki...

resim çekimlerin çok güzel Zeynep, bayıldım.

Sazlık alanlar hem çok ilgimi çeker ve nedense ürkerim de.

sevgimle

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Crazywomanrosemary, tabii ki alabilirsin. beğenmene sevindim.

Lale hn. bana da aynı hissi veriyor. durgun ve bulanık su.. bence hiç hoş değil.

Servis dedi ki...

Değerli blog kullanıcısı sitenizi ve paylaşımlarınızı çok beğendiğimizden Ofis Mobilyası olarak başarılarınızın devamını dileriz.