4 Temmuz 2012 Çarşamba

GEÇEN HAFTADAN BİR KAÇ NOT ...


Geçen hafta bol kargolu bir haftaydı. Verdiğim siparişler, kitaplaşma etkinlikleri derken, kargo şirketleri neredeyse hergün bana çalıştı. Bunların arasında ki habersiz gönderilen süprizlerde beni çok heyecanlandırıp, mutlu etti. Birisi benim sevgili arkadaşım Natali'den gelen doğum günü paketiydi. Hepsi birbirinden zarif ve keyifli , kullanmaya doyamayacağım mutluluklar.

Çizgisiz bir defter... Ne yazacağıma karar vermedim daha...

Bu minik cep aynası, benim yaşlanmama tanık olucak.

Semra'dan yine koli geldi. Deneyecek bir sürü ürün, okunacak bir çok broşür, yeni ürünlerle ilgili,

ve tabii ki notlar....
Semra'cım seni seviyorum. Bu kadar düşünceli olduğun için.

Haftasonu huzur bulmaya yine Akçakese'deydik. Deniz dalgalı olduğu için, Melisa yine tam kıyıda, kumlarla ve dalgalarla oynadı. Bende onun yüzlerce fotoğrafını çektim. Sahilde ailece uyuduk. Dinlendik.


Kum ve dalgalarla terapi yaptık.

Şu an okuyorum, ama hep bölünüyor. Hız kazanamadım.

Pazar günü, şirkette yeni kurduğumuz yürüyüş grubuyla Polonezköy'deydik. Önce berbat bir kahvaltı ( Yonca Bahçesinde)... az kahvaltı, çok kötü hizmet... sonra yürüyüş... sonrasında yine bir çay bahçesinde sohbet muhabbet....

Haftayı noktalamıştım. Bu hafta ki iş yerinde ki, müşteri  problemlerinden,  olumlu bir havaya geçemedim. Enerjim tükeniyor. Televizyon izlemeye dahi enerjim yok. Sadece Melisa'nın yeni İngilizce seti, test kitapları ve okuduğu kitaplara odaklandım. Bu akşam biraz vakit ayırıp, detaysız bir yazı hazırladım. Aslında anlatacak çok daha fazla şey var, şimdilik bu kadar...
Bu arada gözlerim kapalı da hatasız yazı yazabildiğimi öğrendim ;)

8 yorum:

Defne Soysal dedi ki...

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ZEYNEPCİĞİM

Nesrin dedi ki...

ne güzel bir hafta olmuş bol hediyeli. böyle güzel şeyleri kim sevmezki :)

Hayat İzlerim dedi ki...

Ne güzel, hediye almak, hediye vermek her zaman çok sevdiğim şeyler arasında gelmiştir. Bir de tatil onun keyfi hiç bir yerde yok.
Cevdet Bey ve Oğulları benim en sevdiğim Orhan Pamuk kitabıdır. Keyifli okumalar ve sevgiler :)

zeynep dedi ki...

English Home hediyelerin çok güzel canım , güle güle kullan .
Cevdet Bey ve Oğulları bence Orhan Pamuk'un en güzel romanlarından , keyifli okumalar dilerim .
Doğum gününü kaçırdım galiba , nice mutlu senelere !
Sevgiler.

Aslı dedi ki...

Ne kadar güzel, bir sürü hediyeler gelmiş. Hareketli, mutlu bir hafta sonu olmuş Zeynep. Ayrıca severek okuyacağını düşünüyorum ben çok sevmiştim o kitabı :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim hediyelerini güzellikle kullan, diğer kargo da çok renkliymiş:))

Melisanın plaj pozları harika:)

Cevdet bey ve oğulları kitabını senden isteyeceğim , sen oku sonra;)

tülin dedi ki...

Nice sağlıklı,huzurlu yaşların olsun Zeynep.

Cevdet Bey Ve Oğulları ,okuduğum ilk Orhan Pamuk kitabı.
Ortalarda bir yerlerde sıksa da aklımda film gibi kalan ender kitaplardan.Hoş,dizi film olacakmış yakınlarda ya.Bakalım ne hale gelecek :)
Sevgiler.

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

polonezkoyu severımmmm ama benıde bazen hayal krıklıgına ugrattıgı oluyor..deneme urunlerın ne guzelmıs arkadasın da cok dusuncelı masallah sıze..huzur bulma fotonuza bayıldım resmen harıkaısnız