30 Temmuz 2012 Pazartesi

TATİLDE OKUDUĞUM KİTAPLAR...


1 haftalık kısa, dinlendirici bir tatildeydim. Karamürselde kayınvalidemdeydim kızımla birlikte. Sessiz sakin bir tatildi. Durgun ve dingin. Kuş sesleriyle, temiz hava bol güneş, bol kitaplı bir tatildi. Bilgisayarımla fazla ilgilenmedim, hiç televizyona bakmadım. Bolca salıncakta oturup kitap okudum. İki kitabı bitirdim.Bu iki kitabı öyle bir merakla  okudum ki :) , okumam hızlandı diyebilirim. Sonrasında ki kitapları daha durağan olduğu için, ya da aynı tadı bulamadığım için,  üçünü de aynı anda okumaya başladım. Henüz bitmediler. Bu kitapları özenle seçerek Can yayınlarının kampanyasından aldım. Hepsi de doğru seçimdi benim için. Kısaca bahsetmek gerekirse;


Roald Dahl  / Kancık
Roald Dahl'ı herhalde hepimiz Çikolata fabrikası filmini biliriz. Özellikle çocuk romanı yazarı. Birçok çocuk kitabını İngilizce olarak okumuştum İngiliz kütüphanesi üyeliğim sayesinde. Büyüklere de erotik öyküler yazdığını bilmezdim. Bu kitaplar utanmazca eğlenceli.
Dedim ya, okumam hızlandı.


Roald Dahl / Amcam Oswald
Bu kitap, Roald Dahl'ın yazdığı en erotik roman. Çok keyifli bir kitap.

Carlos Fuentes/ Yanık sular
Dört öykü var ;hepsi de Meksiko city'de geçiyor. İlk öykü tekerlekli sandalyede ki Luisito'nun öyküsü...


Jeannette Angell/ Madam
Bir anlamda yazarın otobiyografisi. Amerikan toplumunun en tutucu eyaletlerini kapsayan Güney'li bir ailenin iyi eğitilmiş kızı, kendine meslek olarak  ilk önce kendini telekızlığı sonrada telekız ajansı patronluğu yapıyor. İlginç bir kitap.

Markus Werner / Yamaçta
Genç boşanma avukatı ve dul kalmış eski diller uzmanı bir otelin terasında tanışırlar ve koyu bir sohbete dalarlar. Birbirlerini hiç tanımamalarına karşın, aşk ve ölüm üstüne, hayatta önemli buldukları herşey üstüne derin bir tartışmaya girerler....


Hepsini çok sevdim....

Okuduklarınız varsa yorumlarınızı beklerim.

10 yorum:

Didem Yazici dedi ki...

Hicbirini okumadim Zeynepcim. Senden odunc alip okuyabilirim ama :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynebim tatil mi sana yaradı yoksa kitapların türü mü bilmiyorum;)) ama çok iyi olmuş, ne kadar fazla okumuşsun, tebrikler canım:)
Bu yazarları da kitapları da okumadım.
Fotoların da çok hoş olmuş:)

Hayat İzlerim dedi ki...

Hepsi çok güzel Amcam Oswald'ı duydum ama okumak kızmet olmadı. D&R 'ın kampanyasından mı aldın Zeynep'cim kitapları ...

Buket dedi ki...

inşallah bu küçük kaçamak sana yaramıştır. istanbulu bile özletmiştir belki :))yine bekleriz ama!

kara kitap dedi ki...

hepsini bir haftada mı okudun?süpersin zeynepcim,o salıncak tam okuma yeriymiş.

laleninbahcesi dedi ki...

bu seneki kampanya çok hoşuma gitti ama tüm D&Rlarda farklı kitaplar var. Bu kitapları hiç görmedim mesela..

Çok keyifli bir tatil olduğu belli

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Karakitap; hayır 2 tanesini bitirdim. Diğer 3'ü de yarım yarım. hepsini bir arada okuyorum.

Buketcim; Yaramaz mı? Çok iyi geldi. Burada ne kadar yorulduğumu anladım.

Natalicim, kitapların türü de diyebiliriz :)) Madam'da bitmek üzere...

Hayat izlerim ; evet CAn yayınlarının kampanyasında vardı. Şu an devam ederken almanı tavsiye ederim.

Didemcim; ilk görüşmemizde getiricem sana;)

hayat paylaştıkça dedi ki...

Ne kadar güzel verimli bir tatil olmuş bende böyle sırf kafa dinleyip kitap okuyabileceğim bir tatile gitmek istiyorum

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Hayat paylaştıkça; emin ol, bazen kitap okurken , ben bu kitabı alsamda tatile çıksam diye çok düşündüm. Özellikle de kışın, yazı beklerken..

Lale ablacım, ben bunları, Ümraniye Meydan'da ki DR'dan aldım. ve orada da sürekli farklı kitap çıkartıyorlar. 1 saat kadar standın başına tabure çekip oturdum. Hepsinin arkasını okudum, bu esnada sureklı gorevlı depodan takviye yapıyordu ..

okuyan dedi ki...

Görseller çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
Kitapların hiçbirini okumadım, hatta gittiğim D&R'larda da görmedim. Aklımda bulunsun:)
Sevgiler.