7 Ağustos 2012 Salı

GALATA MANZARALARI


Cumartesi günü, Natali'den ayrıldıktan sonra, Didem'le birlikte Galata'ya gitmeye karar verdik. Tünel'e indik, sonrasında tırmanarak Galata'ya vardık. İstanbul ayaklarımın altında sözünün tam anlamıyla, İstanbul'a doymaya çalıştık. Çektiğim birçok fotoğrafı bu sefer, yeni fotoğraf düzenleme programı kullanarak hazırladım. Ama henüz çok acemiyim. Bazı fotoğrafların hareket edilip, kadrajlandığını bilmeden hazırladım. Bir daha ki sefere daha iyi olucak.
Sizi şimdi, Galata'dan  İstanbul manzaralarıyla başbaşa bırakıyorum...
Galata kulesine her çıkışımda, bulutlardan , güneşten, ve gemilerden dolayı hep farklı fotoğraflar yakalama şansım oluyor. Aslında gün batımından öncede çıkmak istiyorum.


O kadar çok fotoğraf çektim ki nasıl paylaşacağımı bilemedim.
Bu şekilde çok başarılı olamadım. Ama bir daha ki sefere iyi olucak.
Bulutlar coştu.


Galata'nın ara sokaklarını yukarıdan izlemeye doyulmuyor.
Pencerelerden kimbilir Galata kulesi nasıl gözüküyordur.

Bu fotoğrafları düzgün kadrajlayacağımı sonradan farkettim.
Fotoğraflardan isteyen olursa gönderebilirim.



Sepia kullanmak , sanki daha hoş yapıyor fotoğrafları.


Çatılarda ki masalar, keyifler...

Konak kafenin kapısında Didem'le ben...



Galata'nın ara sokakları.

Bu en çok sevdiğim fotoğraf oldu nedense.




16 yorum:

crazywomanrosemary dedi ki...

Bu fotoları İstanbul aşıkları görmeliiii...ben çok sevdim..yeniden özlem giderdim..:)9

gülşah dedi ki...

Uzun zamandır gitmek istediğim ama bir türlü fırsat olupta gidemediğim bir mekan Galata. Nedense ayrı bir havası varmış gibime geliyor ki fotoğraflara bakılırsa öyle.
İyi geceler

gülşah dedi ki...

Uzun zamandır gitmek istediğim ama bir türlü fırsat olupta gidemediğim bir mekan Galata. Nedense ayrı bir havası varmış gibime geliyor ki fotoğraflara bakılırsa öyle.
İyi geceler

A-H dedi ki...

nasil guzel fotograflar bunlar boyle, gozum gonlum acildi valla :))
ellerine saglik ;)

Nesrin dedi ki...

ahh ahh istanbul oraları bende gezmiştim çok seviyorum .tam da böyle bir geziye ihtiyacım var

ilknur AKPINAR dedi ki...

Merhaba..
Resimler harika bende severim çekmeyi, Galata muhteşemdir hele de Konak kafe harika bir yer..
sevgiler..
bloguma da beklerim..

Selin Ergeçer dedi ki...

Galata'nın oraları nasıl da farklı nasıl da baskadır değil mi? insan gözünün her gördüğünü mühürlesin, o anı yakalasın istiyor.. sanırım o yüzden bu kadar çok fotograf çekmişsin :) ama iyi ki de çekmişsin de bizi bu güzelliklerle kavuşturdun :)

Meyra dedi ki...

ahh Zeynepcim nasıl özledim İstanbulu şu sıralar burnumda tütüyor özlemi:((
Eylülü bekliyorum deli gibi:)
Bu arada sepya bana nostaljik ve duygusallık anlatıyor fotoğrafta çok beğeniyorum.Yakışmış senin gözünden çıkan karelere;)

Didem Yazici dedi ki...

Ne guzel bir post olmus Zeynepcim. Bende biraz fotograf ekleyeyim kendi bloguma :)

Semi M.Eller dedi ki...

Ne cok fotograf cekmissin sahiden:)
Insan fotograflarla oynaya oynaya buluyor en dogrusunu, seninkiler de cok hos olmus. Kadraj konusunu cok takma kafana derim:)

Dilek Afiyon Avci dedi ki...

Herbirine uzun uzun baktım...
harika fotoğraflar...
Sevgilerimle...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Bende çok sevdim bu fotoğrafları... bir de akşam üzeri gitmek lazım, tam güneş batarken... kızıla boyanırken her yer. gökyüzünde de koca koca bulutlar olmalı. İstanbul'u bir de öyle izlemeli...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Galata İstanbulun en sevdiğim simgelerindendir, kaç kez oradan baktığım halde hiç bıkmam.
Son denediğin sistemi ve karelerini çok beğendim, sepya ve siyah-beyaz hoşluk ve yumuşaklık veriyor fotolara, seviyorum...
Kadrajlarını ve bakış açını beğendim Zeynepcim:))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Natalicim ,Bende bıkamıyorum, karlı bir günde de gidicem..

kitap eylemcisi dedi ki...

galata kulesi belki atosferiyle alakalıdır ama 100 kere çıksam yine de doyamayacağım bir güzellik , gerçekten harika bir görsel şölen...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Kitap eylemcisi; Kesinlikle doyulmayan bir pencere...