1 Ağustos 2012 Çarşamba

İSVİÇRE'YE HAZIRLIK


Bayramdan sonra, İsviçre'ye gidiyorum. Doğduğum şehre, Zürih'e. Uzun zaman oldu gitmeyeli. En son balayında gitmiştim. Teyzem bizi misafir edecek. 10 gün boyunca gezeceğiz.
Winterthur

Gittiğimiz gitmediğimiz her yere gideceğiz. Cenevre ve Lugano tarafını daha önce görmemiştim. Sadece Almanya tarafı, Altdorf'a kadar inip doğuda Lichtenstein'da dahil olmak üzere gezmiştim.

Çok güzel hikayelerle geri döneceğime eminim. Tripadvisor sitesinden şehir şehir gezilecek yerlerin listesini çıkarıyorum. İsviçre küçük bir ülke ve en güneyi bile trenle 3-4 saat.
Bu gezimize bir de İsviçre'den Paris'e gitmeyi planladık. Uçakla imkanlar çok uygun, ama Melisa'da yanımızda olduğu için biraz gezme konusunda tereddütlerim var. Yalnız olarak, teyzeme de bırakmak istemiyorum. Belki başka bir tarihe ertelemek ve İsviçre'nin kahvesine havasına doymaya çalışmak daha mantıklı geliyor. Şimdiden gezilecek yerlerin listesi uzadı. Yapılacak çok şey var.

Belki sizlerinde bana tavsiyeleriniz olur...

Kahveni, çikolatanı  hazırla İsviçre ... 20 gün sonra geliyorum..

14 yorum:

Buket dedi ki...

arkadaşımda bugün parise gitti. gitmeden uçağa biniyorum diye aradı. o da benim gibi korku ve endişe içinde ilk dönüşünü bekliyorum , sonra senin. anlatacaklarınızı, gördüklerinizi..Allahın izniyle kolayca gidip gelirsiniz, güzel bir yolculuk olur..

deeptone dedi ki...

iyi yolculuklar.
:)

yeraz dedi ki...

Ohh ne guzel simdiden iyi tatiller:)

crazywomanrosemary dedi ki...

güle güle git-gel dileğiyle..:))yolun açık olsun:))

Yeşim dedi ki...

Canımm güle güle git güzel anılar ve harika fotoğraflarla dön :)

Burcu dedi ki...

süpermiş tatil :) sen hakkettin bu güzel tatili o kadar çalışmakla :)bizde bekleriz gezdiğin gördüğün yerleri yediklerini içtiklerini paylaşmanı :) süper geçsin inşallah sevgiler Zeynepcim :) bence de gitmişken gidin parise de ertelemeyin :)

Deli Anne dedi ki...

ne güzel , bekliyor olacağım gezi ayzını:)

Semi M.Eller dedi ki...

İyi yolculuklar ve iyi tatiller:)
Çocukla nasıl olur bence hiç çekinme, onun için de çok güzel olur yeni yerler:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

ZEynepcim hayatta bazı fırsatlar insanın eline bir kere geçiyır, fırsat bu fırsatken doya doya yaşa...İsviçredeki görmek istediğin yerlere zamanın yetiyorsa gez geri kalanını da Paris'e ayır bence, azıcık da olsa görmen güzel olur derim:))
Sabırsızlıkla bekliyor olacağım...
Yolunuz açık olsun!

Didem Yazici dedi ki...

Guzel fotograflarini ve guzel anilarini sabirsizlikla bekliyorum :)

gülşah dedi ki...

İyi ve keyifli yolculuklar şimdiden.
Ve eminim güzel fotoğraflar ve anılarla döneceksindir.
İyi haftasonları.

Syhn dedi ki...

sakınn!! melisa koca kız oldu sorun çıkacağını sanmam ertelemeyin bol bol gezin gezebildiğiniz yerleri ;)

Sevginin Ruhu dedi ki...

İyi yolculuklar. Bol fotoğraf çekmeyi unutmayın. Sayenizde bizde görmüş oluruz.

annemahsustan dedi ki...

Gezi yazını merakla bekliyorum, belki bize de ön hazırlık olur yazdıkların.

Bence çocuk konusuna takılma, bizimkiler 2 ve 3 yaşındalar ama nice şehirlerin ve Paris'in altını üstüne getirdik. Hele ki kızın büyük, daha da eğlenceli olabilir çocukla. Hem de gördükleri yanına kar kalır.