16 Ağustos 2012 Perşembe

MONOPOLY DEAL KART OYUNU / YENİ TAKINTIMIZ


Geçen hafta sonu D&R'dan kitap alırken, Melisa'nın gözü Monopoly'e ilişti." Ben bunu biliyorum, alalım birlikte oynarız, ben size öğretirim "dedi. Yaz okulunda kendinden büyük olan arkadaşlarından biri getirmiş okula, birlikte oynamışlar. Hemen oradan çıkıp, Sturbucks'a girip, masaya yayıp oynamaya başladık. Ben kuralları okumaya çalışırken, okutmadı, kendisi biliyormuş. Onun bildiği kurallara göre oynadık. Eve geldikten sonra da , babamız, tüm kuralları okudu ve kurallarına göre , daha keyifli oynamaya başladık.

İçeriğinde şöyle bir uyarı cümlesi var. Oynadıkça kuralları daha iyi oynayıp, oyun daha keyifli hale geliyor. Gerçekten öyle. Oyunu öğrendikçe, elinizde kart saklamaya, küçük aldatmacalar , karşı tarafı yanlış düşündürmeye başlıyorsunuz. İlk üç tapu grubunu yapan eli kazanıyor. İnanılmaz keyifli bir oyun. Kutu oyunundan daha zevkli. Çocukluğum" Borsa" oynayarak geçmişti. Bende bir takıntıydı o zamanlar. Bu kart oyunu bence yeni dönemin oyunu,hastalığı... Akşamları, tatilde , yolculukta , yanınızda rahatça taşıyıp oynayabileceğiniz bir oyun. Mutlaka hemen edinin. Fiyatı ; 12 TL idi. Alıp oynarsanız, sonrasında yorumlarınızı bekliyorum.

14 yorum:

A-H dedi ki...

Borsa benim de cocuklugumun vazgecilmezlerindendi, ne oynardik yahu :)

eger kart oyunlarini severek oynuyorsaniz bir tane de ben tavsiye edeyim; Dixit.
ailece oynamak icin birebir ;)
hatta oyunla ilgili detayli yazi yazmistim ilgini cekerse
http://biradambirkadin.blogspot.sg/2012/06/bayiliyorum-bu-oyuna.html

Selin Ergeçer dedi ki...

Aa cok enteresan,bildigimiz monopoly degil o zaman bu oyle mi? İlginc,ilk firsatta inceleyecegim ;)

Buket dedi ki...

aa evet bizim zamanımızda borsa vardı. ben de de vardı.
bizde bu akşam yola çıkyoruz zeynep, bayram sonrası görüşmek üzere.
iyi bayramlar!

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Merhaba A-H, Mutlaka bakarım. Benim kızım öyle bebeklerle oynamıyor pek, böyle kart , kutu oyunları çok daha hoşuna gidiyor. Üçümüzde bir araya toplandığımız için. Önerine mutlaka bakıcam.

Buketçim; İyi tatiller sana. Borsa'nın başından bir bütün gün kalkmadığım zamanları hatırlıyorum.

SElincim, Bildiğimiz Monopoly'den biraz farklı, elde kartlarında oynuyorsun, bazılarını yere açıyorsun, tapularını elde tutup kimseye göstermeden, birden bitiyorsun mesela. Daha keyiflisi.

Nesrin dedi ki...

monopoly hep çok sevmişimdir hala da severek oynuyorum ama bu versiyonunu hiç oynamadım görmüştüm daha önce bir alıp oynamak lazım :)

Aslı dedi ki...

Bu tür oyunlarını çok seviyorum keyifli ve öğretici zaman için harika oluyor :) birde Tabu oyununu çok severim.

laleninbahcesi dedi ki...

Evliliğimizin ilk yılında çok küçük bir kasabada oturduk... Kışları çok ağır geçerdi, kar belimize çıkardı, geceleri arkadaşlarla toplanıp Borsa oynardık.şŞimdi geri dönüp bakıyorum da masal gibi geliyor.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Lale ablacım, bakın o zaman mutlaka hemen edinin,oturup oynayın , beni anacaksınız her defasında. oynadıkça oynadıkça tripleri öğreniyorsunuz, keyiften çılgına dönersiniz.

Aslıcım, gerçekten birazdan öğretici, oyun oynamayı öğreniyorsun aslında. beyin-dil jimnastiği gibi geliyor bana. ben çok gevezeyim. herseyi konusurum. durup dinle, dusun konus, ( oynayı) ogrettı aslında.

Nesrincim, kutu oyunundan daha keyifli inan.

Dilek Afiyon Avci dedi ki...

Takipçinizim keyifli vakitler dilerim...
Bol şans... :)

Sihirli Günce dedi ki...

Borsa oyununu duyunca yorum yapmadan geçemedim.Oturur başına tüm kuzenler saatlerce oynardık.Güzel günlerdi:)

Didem Yazici dedi ki...

Bende Melisa oynarken gördüm yaz okulunda. Emre'ninde hosuna gitmis ama almadık henüz. Bayram harclıklarıyla aldırayım kuzuya :)

Meyra dedi ki...

çok severdim Borsa oynamayı hala koca kız oldum oynarım arkadaşlarımla:)) ama bu farklı bir konsepteymiş merak ettim kurcalıcam Zeynepcim;)

Fango dedi ki...

İyi akşamlar bu ürünü hiç bir yerde bulamıyorum satan bi arkadaş varmıdır acaba ?

Adsız dedi ki...

NASIL OYNANIYoR ablacim anlatiirmsin