13 Ağustos 2012 Pazartesi

YAĞMURLU BİR PAZAR GÜNÜYDÜ...

Pazar gününü evde durağan geçirmeye karar verdik. Sabah uyanır uyanmaz kalkıp, kızımla birlikte kendimi salona attım. Babamızın iyi bir uykuya ihtiyacı olduğu için , onu rahat bırakacağımıza geceden söz vermiştik. Kahvaltıyı sakin sakin hazırladık . Fırına gidip sıcak ekmeğimizi aldık.
Oturup anne kız kahvaltımızı ettik. Bugün hava yağışlı olduğu için, evimizde oturup, kendimize vakit ayıracağız diye konuşmuştuk. Melisa'nın ödevlerini yaptık klasik müzik eşliğinde, kitap okuduk. Film izledik. Yeni fotoğraf makinamla birlikte evin içinde dört dönüp, değişik kareleri değişik filtreler kullanarak çekmeyi denedim.

Yağmur yağacağı duyurusunu alınca, saksılarım uçmasın diye kenarda duran sardunyalarımı , balkon masasına alırken, fotoğrafladım.  


Karamürsel'den aldığım zeytin ağacımız...Kasım ayında zeytinleri toplayacağız.
Büyüyüncede bahçeye dikeceğiz.

Sardunyalarımız




Yağmur'u izleyen Melisa


Yağmur'u izlemek. Bu fotoğraf çok güzel.

Yağmur'dan kaçırdığım çiçeklerim...

Şimşekler çakarken

Yağmur'un ardından...


Alışık olmadığımız durgun, kendime vakit ayırabildiğim, çok sevdiğim, bu fotoğraflarla unutulmaz olan bir pazar günüydü.
Geceyi de Sevgili Lale'nin Bahçesinin önerdiği bir filmle noktaladım. Bu filmden daha sonra, benim içinde önemli olan hikayesiyle anlatmak istiyorum.
Everything is illuminated...

19 yorum:

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

yaz yağmuru, ne koş değil mi? Fotoğraflar da şahane :)

lolipu dedi ki...

'Yağmur'u izlemek' fotoğrafı çok güzel:)) hele 'Yağmur'un ardında' evdeki dinginlik çok huzur verici görünüyor:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Biz de aynen buna benzer bir Pazar geçirdik Zeynepcim, serinliği, yağmuru, üşümeyi özlemişim:))
Çok iyi geldi bu hava bana...

Çiçeklerin de pek güzelmiş, yağmur fotolarını da sevdim, yeni makinanı sağlıkla kullan...

Leylak Dalı dedi ki...

Ben de o fotoyu çok sevdim...

Buket dedi ki...

ahh saçlar mı gitmiş melisa'nın..çok güzel olmuş, peline de gösterdim. güle güle kullansın diyor :)
çok güzel çekimler yapmışın, makinen ne, nasıl çekiyorsun?
bakışın da gittikçe daha güzel oluyor sanki, değil mi?
çok beğendim yakaladıklarını..

Asis dedi ki...

Yağmuru hep severim ama bazen burda günlerce yagip güneş göremeyince iste o fazla geliyor.Fotograflar guzel hele Galata :) hep özlüyorum yeni gelmiş olsamda..

deeptone dedi ki...

ne güzel bir günmüş.
zaten en sevdiğim gün pazardır ve evde olmayı severim hep ama.
:)
melisa, yağmur, sardunyalar.
hepsi hoş olmuş fotolar.
:)

(illuminated olacak)

kitap eylemcisi dedi ki...

bütün fotlar harika, beyılıyorum yağmura...

Defne Soysal dedi ki...

Tam benim havam:)) Resimler harika. Bir ara yağmurlu tablolar çalışmıştım. Bu fotoğrafta rekleriyle insana ilham veriyor. Bayıldım.

MAVİANNE dedi ki...

melisa ya nazar değmesin ne kadar güzel
fotoğrafları da çok beğendim
yağmur fotoları herzaman bir hüzün barındırır acaba gözyaşına benzediği için mi?

Nesrin dedi ki...

merhaba
bu sıcaklardan sonra sanırım yağmuru özleyebilirim buraya da bir uğrasın yağmur bulutları :))
fotoğraflar okadar güzel çekilmiş ki ellerinize sağlık

Didem Yazici dedi ki...

Gule gule kullan fotograf makineni Zeynepcim. Fotograflarin harika :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

ay bayıldım fotoğraflara resmen içim yıkandı..çok severim yağmuru

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Ben en çok son fotoğrafı sevdim!Sıcak bir yuvayı yansıtıyor:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Kitap kurdu, bende kızımın sakin kitap okumasını sevdim.

Merhaba Zeynep ; Bol bol yağmur fotoğrafı çekeyim ben o zaman :)

Didemcim, tesekkur ederim. Çok sevdim ben bunu.

Merhaba Nesrin; Umarım en kısa sürede, sizin oralarda yıkanır. Banyodan çıkmış bir çevre gibi oluyor, yağmur sonrası.

Mavi annem, bana hüzün vermiyor aslında, temizlik ferahlık olarak görüyorum ben. sende öyle gör ki, yapmur yağdığında mutlu ol :)Melisam, çok büyüdü.

Merhaba Defne, Bende çok seviyorum yağmurlu havaları.

Kitap eylemcisi; benden de o kadar.

Deep Merhaba, beğendiğine sevindim, bende kendimi daha çok fotoğraflarla ifade edenlerdenim. Hatalı yazmışım, düzelticem. tskler

Asis, ama heryer pırıl pırıl oluyor. yapmur yağınca.. bende seviniyorum şimdi, oraya gelicem, sureklı yağmur olucak dıye..

Buketcım, döner dönmez, ben kuaföre gittim, Melisa bende kestiricem dedi, hatta daha kısa istedi de ben toplansın istendiğinde diye fazlasına müsaede etmedim. Fotoğraf makinamı yeni aldım, diğerinin ekranı kırıldı. Diğerinin 2 üst modeli, ama daha çok özelliği var. canon sx230 hs. şiddetle tavsiye ederim.

Leylak dalım, yağmurlu cam fotosu di mi

Natalicim, hep sen aklıma geliyorsun yağmur yağınca zaten.

Lolipu, çok sevdim bende o ikisini. aslında diğerlerini de büyük yapsam, onlarda bu kadar vurucu olucaktı.

Hayat izlerim, yaz yağmuru sonrasıda çok keyifli oluyor, hele de güneş varsa sonrasında

Aslı dedi ki...

Nasıl özlemiştim yağmuru Zeynep anlatamam. İlk yağdığında dışardaydım ve hiç sakınmadan yürüyerek eve geldim harikaydı :)

Maşallah minicik zeytin ağacında ne çok zeytin varmış, hele ki sardunyalara bayıldım, bu sene bir sürü kendim yetiştirdim renkleri çok güzel :)

Fotoğrafların hepsi çok güzel, çok renkli ve huzur dolu.

laleninbahcesi dedi ki...

Resimlere bayıldımm.

Senin hikayeni bekliyorum sabırsızlıkla Zeynepcim.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Aslıcım, o kadar şimşek çakıyordu ki . cesaret edemedim dışarı çıkıp ıslanmaya. velev ki karşımızda boş inşaat halinde bir bina vardı şimşek düştü oraya, çatısından dumanlar çıktı... hemen şalterleri indirmiştik.

Lale hn. Bol fotoğrafla dönücem, hatta internete girebilirsem teyzemin evinde oradan hergün yazıcam.

gulsinem dedi ki...

merhabalarr :)
blogumda çekiliş var davet etmek istedim.
sevgiler

http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html