STEIN AM RHEIN 'IN PENCERE, KAPI, BALKON DETAYLARI

Yanlış anlaşılmasın bu şehirde yaşanıyor. Göstermelik değil buraları. O Sardunyalar canlı.
Gözleri gibi bakıyorlar bu çiçeklere. İsviçre'nin her yeri kırmızı sardunya diyebilirim.

Stein am Rhein sokaklarına, cumba, balkon, pencere ve kapı detaylarıyla devam ediyorum.


Pencerelere bakıp, acaba nasıl hayatlar yaşanıyor içerde, kim nasıl duruyor, konuşuyoru hayal ettim.
 


Bu pencelerden karşı tarafa bakmak, karşıdan da bu pencerelere bakmak.

O kafelerde otururken kendinden geçmişken, kahveden ziyade bir bira iyi gidiyor.

Bu evin sahibini özellikle merak ettim. Bu nasıl zarifliktir.


Pencerelerin yansıması ,  birbirine geçmiş.

 bir önceki postta ki öpüşen çifttin, tam resmi.






Boş verin. Anlatacak diyecek çok söz var. O kadar kendinden emin ve güvene dayalı bir hayat ki, kapısının dışına yansımış. Herhalde buralarda olsa, herşeyi koparır götürürler.




Yorumlar

resimli günlük dedi ki…
Ya tamam güzeldi güzeldi de hakikaten bu kadar mı güzeldi bu ülke. Sayende hayranı oldum oraların. Canlı canlı görmek ümidiyle :)
nazpek dedi ki…
Kuzum buralar gerçekmi yahu:)
Leylak Dalı dedi ki…
Ooooof of!..
Didem Yazici dedi ki…
Güzel bir ülke ama senin gözünden daha da güzel Zeynepcim :)
Gülsen dedi ki…
inanılır gibi değil görüntüler müthişti...:)
Ben bayıldım bu kapılara, pencerelere...benden de bir OOOOOffff ki ne Offffffff!!!!!!!
MÜNSTER dedi ki…
Siir gibi cicekler, cumbalar...:)
A-H dedi ki…
Rhein yazdigini gorunce Almanya'ya da mi gittilerki dedim, ren nehrinin iki ulkedende gectigini unutup :)
benimde en cok bayildigim detaylardan biriydi almanlarin kapilarina pencerelerine, bahcelerine gosterdigi ozen, yerlestirdikleri ufak tefek susler... birkac yil oncesine goturdun beni, ozlemem diyordum ama ozlemisim sanirim ;)

harika fotograflar bu arada, hepsi cap canli cikmis, ellerine saglik :)
Yunkabu dedi ki…
bu nasil bir yer boyle ???? off
REsimli günlük, umarım bir sonra ki geziniz orası olur.
Yunkabu, masal gibi bir yer.
A-H ; tekrar tekrar gitsem yine bıkmam , daha göremediğim çok yeri var. Fotoğrafın makinamın canlı efektiyle çektim ;)


Münster; Hiç bitmeyecek şiir gibi.

NAtalicim, herşey detaylarda gizli ;)

Didemcim, teşekkür ederim... fazla çekmenin avantajı bu herhalde, en iyileri aradan seçebildim.

Gülşen merhaba, herşey o kadar itinalı ki...

Leylak Dalım, çok derinden çekmişiniz ofu... daha bitmedi ama..

Nazpek; gerçek gerçek :)

Popüler Yayınlar